AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #13281 Skrevet 26. juli 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er en «vandrehistorie». Vi har også en slik gatekjøkken her jeg bor, og det er laget haugevis av revynummere og andre forestillinger om akkurat dette. Anonymkode: ad4a1...b07 Mulig det, men akkurat "Det lille kjøkken" i Bjerkvik er et legendarisk gatekjøkken. Kan ikke se at det er andre steder som heter det: https://www.google.com/search?q=det+lille+kjøkken&rlz=1C1CHBD_noNO851NO851&oq=det+lille+kjøkken&aqs=chrome..69i57j0l5.3247j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Anonymkode: efb94...d96 9
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #13282 Skrevet 26. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig det, men akkurat "Det lille kjøkken" i Bjerkvik er et legendarisk gatekjøkken. Kan ikke se at det er andre steder som heter det: https://www.google.com/search?q=det+lille+kjøkken&rlz=1C1CHBD_noNO851NO851&oq=det+lille+kjøkken&aqs=chrome..69i57j0l5.3247j0j9&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Anonymkode: efb94...d96 Bjerkvika e ingen by 😂 Anonymkode: 0dd45...ba9 1
Populært innlegg Kristanna Skrevet 26. juli 2019 Populært innlegg #13283 Skrevet 26. juli 2019 Gud bevare, har mått være vikar på kundeservice i sommer pga ferieavvikling. Ingen tvil om at de fortjener høyere lønn enn meg som er lenger opp i systemet. Kunde ringer: Hei, jeg lurer på noe angående en faktura fra dere. Jeg: Det skal jeg sjekke, hva er kundenummeret ditt? kunde: sier personnummeret sitt. Jeg: beklager, jeg har ikke tilgang på personlige opplysninger. Må enten ha kundenummer eller fakturanummer. Kunde: Sier personnummeret sitt igjen. Jeg gjentar meg selv til det uendelige, prøver forlate hvor det står på fakturaen osv. Endte med at vi måtte avslutte uten at jeg fikk hjulpet😳 Neste dag, ny kunde😁 Kunde ringer: Rasende, har fått faktura på noe jeg ikke har bestilt! Jeg: det var rart, ber om opplysninger så jeg kan sjekke opp. Forteller at dette ble bestilt den dagen, til hvilket klokkeslett osv. Spør også om noen annen i familien kan ha bestilt dette Kunde: enda mer rasende, skal kontakte forbrukertilsynet og melde oss til politiet for svindel. Jeg: ok, da får vi purrestoppe denne fakturaen til vi finner ut av det. Om noen har bestilt en tjeneste i ditt navn så må dette anmeldes og vi frafaller selvsagt kravet. Kunde: fortsatt rasende og spyr ut om hvor useriøse vi er, svindler kunder og dette skal på Tv2 hjelper deg, det kan jeg være sikker på. To dager senere, fakturaen blir betalt. Fant vel ut at noen i husstanden eller han selv hadde kjøpt dette😅 51
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #13284 Skrevet 26. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Bjerkvika e ingen by 😂 Anonymkode: 0dd45...ba9 Du har sitert feil, jeg har ikke sagt noe om det:) Anonymkode: efb94...d96 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #13285 Skrevet 27. juli 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jobber i butikk og skulle innom kundetoalettet vi har i butikken for å vaske hendene mine etter noe såpesøl. Synes det var så umåtelig dårlig lukt der inne, men kunne heldigvis ikke se noe avføring i toalettet (noe jeg ser ofte, dessverre). Fikk plutselig øye på et godt brukt bind i søppelbøtten, face up så alle kunne se. Et meget "koselig" syn. Anonymkode: 6b52b...422 Prøv å BO med en slik en. Det er ekstremt motbydelig. Skjønner ikke hva de tenker med. Anonymkode: 4eee8...56a 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #13286 Skrevet 27. juli 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Bjerkvika e ingen by 😂 Anonymkode: 0dd45...ba9 E du fra byen? Gate 1 eller 2?😂 Anonymkode: 6da62...ad0
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #13287 Skrevet 27. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: E du fra byen? Gate 1 eller 2?😂 Anonymkode: 6da62...ad0 Vokst opp i skråninga her 😂 Anonymkode: ed114...575 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 #13288 Skrevet 27. juli 2019 Dette var ikke en kunde, men en pasient. Jeg skulle få kontakt med helsesekretæren på legekontoret og ventet i det avluket til hun ble ferdig i telefonen med en pasient. Det er (uheldigvis) ikke helt lydisolert, så jeg fikk nå med meg hele samtalen. Damen i telefonen ønsket time den dagen, men helsesekretæren forklarte at det ikke var noe ledig da det allerede var flere som hadde bestilt time etter stengetid dagen før, og det var kun én lege tilgjengelig på grunn av ferieavvikling. Dette ble ikke godtatt, og hun ble igjen spurt om det ikke var noe ledig den dagen. Helsesekretæren måtte gjenta seg i det uendelige, og damen ble bare hissigere og hissigere. Jeg stod i avluket i 10 MINUTTER for å høre på den stakkars helsesekretæren tålmodig fortelle at det ikke var noe time i dag. Jeg skjønner at det er kjedelig, men man må da ta et nei for et nei. Hvis det er helt akutt har man alltids legevakt. Jeg har hatt min runde på ulike legekontorer, og jeg har aldri møtt noen så trivelige helsesekretærer før. Det er også alltid kort tid å vente på legetime, og man blir som regel møtt med de tidspunktene som passer en. Men folk ass! Anonymkode: 4eee8...56a 24
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #13289 Skrevet 28. juli 2019 På 17.7.2019 den 16.32, AnonymBruker skrev: Haha! Jeg jobber også i bokhandel og sto engang i kassa i julestrien for mange år siden. Det var kø lengre enn et vondt år i alle kassene, unntatt min som plutselig - og uforklarlig - ble ledig, så jeg roper HØYT "Blabla Bokhandel! Du snakker med Trinelise!" Anonymkode: fc685...3df Hahaha, been there. En stressende dag skulle jeg åpne en ny kasse, og da jeg skulle rope «ledig kasse» var det bare ordet «KVITTERING!!» som kom ut🤷🏻♀️ Kundene bare 👀 👀 👀 👀 👀 Anonymkode: 9325a...c68 49
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 #13290 Skrevet 28. juli 2019 På 26.7.2019 den 17.12, AnonymBruker skrev: Jeg har en kunde som scannet sine egne varer når hun kommer... Jeg blir seriøst gal 😅 Jobber ikke i dagligvare eller noe altså, som oftest kjøper hun 1 eller 2 varer.. Anonymkode: 338f5...5ba Jeg skjønte ikke denne jobber ikke du eller kunden i dagligvare? Og scanner hun varene bak der de som jobber sitter/står? Er dette matbutikk? Kanskje selvbetjening på feks Coop? Anonymkode: f06c3...572 4
kenpet Skrevet 29. juli 2019 #13291 Skrevet 29. juli 2019 Kunde: "Jeg skal ha en vodka som heter noe med fjord..." Jeg: "Åja, Fjordlandet? Nei... Vikingfjord?" 7
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #13292 Skrevet 7. august 2019 Avgift-på-poser-helvetet... Jeg er så lei av å få kjeft angående dette. At JEG er urimelig som skal ha betalt for posen. Hadde en dauhørt gammel dame innom her om dagen. Ønsker du en pose til 1 krone, spurte jeg. "hæææææ?" "Hææææ?" 'betale for pose?? Jeg SKAL HA en pose!!“ Orket ikke ta den kampen og bare ga ut gratis..... Samme med innvandrere som driver å pruter på salgsvarer. De også hisser seg opp over dette med posene Anonymkode: 35370...612 13
Bumblebeee Skrevet 7. august 2019 #13293 Skrevet 7. august 2019 Kunder som står bak meg i køer som smetter over til en annen når ansatte åpner ny kasse... DET ER FOLK FORAN DEG som har stått og ventet lenger! Køen er ikke endret til "førstemann til mølla". Vent på tur, herregud.... 21
AnonymBruker Skrevet 7. august 2019 #13294 Skrevet 7. august 2019 På 29.7.2019 den 0.58, AnonymBruker skrev: Jeg skjønte ikke denne jobber ikke du eller kunden i dagligvare? Og scanner hun varene bak der de som jobber sitter/står? Er dette matbutikk? Kanskje selvbetjening på feks Coop? Anonymkode: f06c3...572 I en kiosk eller bensinstasjon står scannerne midt på disken lett tilgjengelig for kunden, sikkert det hun mente;) Mange kunder, spesielt faste kunder, som gjør dette hvis de bare har en eller to varer. Jeg har riktignok aldri reagert på det selv men. Anonymkode: 9325a...c68
Populært innlegg Orbis Skrevet 7. august 2019 Populært innlegg #13295 Skrevet 7. august 2019 (endret) I dag var dagen, dagen jeg aldri hadde trodd faktisk skulle komme, dagen da en tenåringsjente kom inn å spurte etter blinklysolje mens moren satt i bilen lett synlig fra kassen og holdt på å le seg ihjel 😂 Endret 7. august 2019 av Orbis 84 1
Live88 Skrevet 7. august 2019 #13296 Skrevet 7. august 2019 46 minutter siden, Orbis skrev: I dag var dagen, dagen jeg aldri hadde trodd faktisk skulle komme, dagen da en tenåringsjente kom inn å spurte etter blinklysolje mens moren satt i bilen lett sykelig fra kassen og holdt på å le seg ihjel 😂 😂😂😂😂😂 2
Populært innlegg Myrmica Skrevet 10. august 2019 Populært innlegg #13297 Skrevet 10. august 2019 Observerte en middelaldrende kar på postkontoret en gang. Han plukket en boblekonvolutt ned fra hylla, skrev på navn og adresse, og prøvde å putte det han skulle sende oppi. Så viste det seg at konvolutten var for liten... så han legger den tilbake, bak de andre konvoluttene, plukker med seg en større konvolutt, og tar med den til kassa. Flink observant ansatt: Du må nok betale for den andre konvolutten du skrev på også. Kunde: Hva?!? Jeg skal ikke ha den andre, jeg skal ha den her. Ansatt: Siden du skrev på den andre, må du betale for den også. Kunde: Jeg skal ikke ha den andre, den er alt for liten! Ansatt: Det hadde nok vært lurt å sjekke før du skrev adressen på den, nå må du dessverre betale for den. Kunde: JEG SKAL IKKE HA DEN ANDRE, DEN ER FOR LITEN, OG JEG KAN JO IKKE BRUKE DEN TIL NOE ANNET NÅR DET ER SKREVET EN ADRESSE PÅ DEN FRA FØR!!!! Ansatt: Og vi kan heller ikke selge den når den er skrevet på, så jeg må nok insistere på at du betaler for den. Kunde: MAKAN TIL TULL!!! DERE KAN IKKE HOLDE PÅ SÅNN HER!!! DA SKAL JEG IKKE HA NOE LIKEVEL!!! Og så stormet han ut uten å kjøpe hverken stor eller liten konvolutt... 51
Mollie Skrevet 10. august 2019 #13298 Skrevet 10. august 2019 Observerte denne klassikeren på lokalbutikken her en dag: Ansatt i kasse: Vil du ha pose? Eldre mann: Tror du jeg klarer å bære alt dette uten pose? Hvor store tror du lommene mine er egentlig?! Haha! Ansatt: Haha.... 🙄 21
Minya Skrevet 12. august 2019 #13299 Skrevet 12. august 2019 On 8/10/2019 at 10:57 AM, Mollie said: Observerte denne klassikeren på lokalbutikken her en dag: Ansatt i kasse: Vil du ha pose? Eldre mann: Tror du jeg klarer å bære alt dette uten pose? Hvor store tror du lommene mine er egentlig?! Haha! Ansatt: Haha.... 🙄 "Store nok til at du kanskje har en pose i lommen", sier jeg da, med et passe sarkastisk smil. 33
kenpet Skrevet 12. august 2019 #13300 Skrevet 12. august 2019 54 minutter siden, Minya skrev: "Store nok til at du kanskje har en pose i lommen", sier jeg da, med et passe sarkastisk smil. Må komme med noe sarkastisk selv til alle kunder som sier: "kan ikke gå ut med alt dette i hendene hehehe". 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå