Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Så koselig av sambo å kjøpe med stasj til Burpelita sitt album... :hjerter: Det virker som han gleder seg stort til å bli pappa!

Tenk - dette KAN være din siste helg med Burpelita i magen. Mars er jo allerede til uka! :overrasket:

Håper helga blir fin, med masse deilig søvn :sove: - nydelige mat :sikle: og avslappende tid med samboeren din! :hjerte:

Diger fredags- :klem: fra Cr@shel@sh'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du får en fin helg, med eller uten vondter... ;)

Ble som de andre her inne rørt av samboeren din, det må jo ha vært helt midt i blinken og kjøpe!! :legrine:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søte sambuaren din!!!

Dårleg skule-samvittighet herskap her i gården for tida også...

Usj...

Dårlig skolesamvittighet er en skikkelig kjiip type dårlig samvittighet... Godt det ikke bare er meg!

Oi-her må jeg også følge jevnt med skjønner jeg. Men det er dumt å håpe altfor mye kanskje for da kan dagene bli lange???

Jeg har ikke sett sånn ordentlig scrapbooking før nå denne uka og det var jo veldig flott! Fikk album til jul men jeg visste ikke helt hvordan man skulle gjøre det. Har du drevet mye med det?? Men hvis du lager sidene ferdig på forhånd, skriver du også???

God helg!!!! :klem:

Ja, jeg tør ikke håpe for mye... Dagene er lange nok som de er! :ler:

Scrapping er kjempegøy, og utrolig flott! :Nikke: Jeg har ikke drevet sånn voldsomt mye, men jeg har tenkt til å gjøre noe med saken! Jeg skriver ikke fulle setninger, om du skjønner, men "hovedtemaet" på siden, skriver jeg. Så setter jeg av plass til både bilder og tekst :rosasmil:

God helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snill samboern din er :Nikke: Søtt at han kjøper noe som han ikke fikk beskjed om å kjøpe, iallfall til albumet til Burpelita. Har ikke ordnet med noe scrappealbum jeg. Blir vanlig album her, det ble det hos Emma også. Mamma har laget et scrappealbum til Emma da, men hun er veldig treg og har ikke kommet så langt.

Har slimproppen gått hos deg? Det må være litt spennende!! Det fikk jeg aldri oppleve med Emma jeg, så jeg har ikke anels om hvordan den er og hvordan det føles når den kommer ut. Om man i hele tatt føler/ kjenner noe? :klø:

Kanskje du føder før terminen? Det hadde vært noe det, heldiggris ;) Blir spennende å føle med framover her nå!

Ha en fin helg :klem:

Ja, samboeren min er verdens beste :hjerter:rundt:

Om det har gått noe propp her, så har ikke hele gått, hvertfall... Men noe var det! :hoppe: Det som kom hos meg, var ingen "propp", men endel slim...

Jeg håååååper å føde så fort vi er over i mars :Nikke:

Ha en superfin helg du også! :klem:

Nååååh, så søt samboeren din er! :hjerter: Så snilt av han da! :Nikke:

Hvordan går det med deg nå da, har det kommet noe mer vondter? Håper jo nesten det jeg...  :sjarmor: Blir så spennende her inne ganske snart, virker som om alle er fødeklare på KG nå for tiden! :ler2:

Ha en feiende flott helg søta! :kyss:

Jeg har vært heldig med valg av samboer, ja :Nikke: Sånne gullfugler vokser ikke på trær :hjerte:

Var dårlig med vondter igår, men idag har jeg noe murringer igjen :sjarmor:

Marsklubben er stor, så plutselig begynner det å tyte ut for alvor her :ler2:

Ha en superduper helg du også! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig av sambo å kjøpe med stasj til Burpelita sitt album... :hjerter: Det virker som han gleder seg stort til å bli pappa!

Tenk - dette KAN være din siste helg med Burpelita i magen. Mars er jo allerede til uka! :overrasket:

Håper helga blir fin, med masse deilig søvn :sove: - nydelige mat :sikle: og avslappende tid med samboeren din! :hjerte:

Diger fredags- :klem: fra Cr@shel@sh'en!

Han gleder seg, ja :Nikke: Masse!!

...helt utrolig at det kan være vår siste "frihelg", ja :overrasket: Hvis ønskebrønnen funker, så er det jo det, for jeg vil føde på torsdag :sjarmor:

Helga har vært helt super hittil, hvertfall :Nikke: God mat, film, god søvn og noe attåt... ;)

En skikkelig, skikkelig diger :klem: tilbake

:kys_2:

...og litt :kyss:

Dette er mitt 190. innlegg i boka di... :sjarmor:

Wow!! Grattis :blomst:

...og takk! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en fin helg, med eller uten vondter... ;)

Ble som de andre her inne rørt av samboeren din, det må jo ha vært helt midt i blinken og kjøpe!! :legrine:

Takk for det, Kipa!

Sambo traff blink, ja... Idag skal jeg kose meg med te og scrapping :Nikke:

Er du borte??? Har det skjedd noe???

Neida, jeg skal ikke stresse dette altså :ler:

*rekker opp hånda*

Ingenting skjedd her... Må hvertfall la Holly få ut sin lille først. Ville følt meg slem om jeg plutselig hadde ploppa ut, mens hun har holdt ut i flere døgn! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: 38 uker :hoppe:

Status: Murringer både i mage og rygg, og stikkinger i fødesvdelingen!

Jeg liker sånn modning :sjarmor: , men har absolutt ingen tro på at det skjer noe de nærmeste dagene, altså, så dere må ikke ta helt av... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murringar er bra!

:Nikke:

--------------------------------------------------------------------------

Holly Hobbie har fått en gutt!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rekker opp hånda*

Ingenting skjedd her... Må hvertfall la Holly få ut sin lille først. Ville følt meg slem om jeg plutselig hadde ploppa ut, mens hun har holdt ut i flere døgn! :ler:

Godt du er her enda! ;) Du må jo vente til 13.mars så jeg og mamma får rett!! :ler:

Ja nå har Holly endelig fått ut sin, jeg husker prøveperioden hennes og at hun testet postivt! Det føles ikke såååå lenge siden!

Ja du må vel nesten bare lage enkle ord med overskrift. Lager du de selv eller bruker du stempel? Tror jeg skal starte jeg også så kan hele albumet starte med UL- og magebilder. :hoppe:

Kos deg med te og scrapping i dag! :hoppe:

Jeg skal brodere på dåpskjolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: 38 uker :hoppe:

Status: Murringer både i mage og rygg, og stikkinger i fødesvdelingen!

:hoppe: Hurra for 38 uker! :hoppe:

Da er jo alt klappet og klart til at Burpelita kan komme! ;) Hun skal til og med få lov til å komme før 10. mars hvis hun vil. :ler: Murringer we like! :sjarmor: (Må bare glede meg på dine vegne, for her er det ingen antydninger altså. :sjenert: )

Ha en fortsatt super helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du er her enda! ;) Du må jo vente til 13.mars så jeg og mamma får rett!! :ler:

Ja nå har Holly endelig fått ut sin, jeg husker prøveperioden hennes og at hun testet postivt! Det føles ikke såååå lenge siden!

Ja du må vel nesten bare lage enkle ord med overskrift. Lager du de selv eller bruker du stempel? Tror jeg skal starte jeg også så kan hele albumet starte med UL- og magebilder. :hoppe:

Kos deg med te og scrapping i dag! :hoppe:

Jeg skal brodere på dåpskjolen.

Jeg håper av hele meg at du ikke får rett i tippinga, altså, smile... :sjenert: Sorry! ;)

Jeg bruker både egenlagde ("maskin" som klipper ut), kjøpte (både sånn som man "stryker på" og ferdigkutta i papp), og stempler.

Jeg har også laget med magebilder og ul-bilder, har bare ikke fått inn bildene ennå :ler: Førstesiden i albumet skal være Burpelitabilde, og ha med fødselsdato, klokkeslett, vekt og lengde, og SÅ skal jeg ha fra tiden inni magen, før det starter med babybilder igjen :)

Du er så flink som lager dåpskjole, altså! :klappe:

:hoppe: Hurra for 38 uker! :hoppe:

Da er jo alt klappet og klart til at Burpelita kan komme! ;) Hun skal til og med få lov til å komme før 10. mars hvis hun vil. :ler: Murringer we like! :sjarmor: (Må bare glede meg på dine vegne, for her er det ingen antydninger altså. :sjenert: )

Ha en fortsatt super helg! :klem:

Takk for at du ikke tvinger meg til å knipe, Xania! :kose::ler2: Jeg liker murringer og vondter, og det beste av alt,- det har ikke gitt seg ennå :hoppe:

Håper du også snart begynner å kjenne noe, det er jo egentlig din tur først...

Takk i like måte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:hoppe: for 38 uker!!! :hoppe:

Og som de andre, så applauderer :klappe: jeg for murringer... ;)

God lørdagskveld, vennen! :kyss:

Murringene har fått applausen overlevert, håper de syns det er stas, sånn at de ikke forsvinner. Uansett så har det vel blitt "jobba godt" der idag, for jeg har ikke fått fri fra dem :sjarmor:

Ha en superduper lørdag du også, søta!

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...