Cr@sh Skrevet 25. februar 2007 #1641 Del Skrevet 25. februar 2007 Innom med en søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 25. februar 2007 #1642 Del Skrevet 25. februar 2007 Håper du har det bra Burpen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #1643 Del Skrevet 25. februar 2007 Holly Hobbie! Håper murringene fortsetter og ender i..... Ha en fin helg! ← Jeg håper også det ender i ei lita nydelig snart... Nå er det virkelig ikke lenge igjen. ← Nei, det har du rett i Spennende dette her altså!!!! Ha en fin søndag!! ← Innom med en søndags- ← Diger søndags tilbake til deg! Håper du har det bra Burpen! ← Burpen har det bra! Litt sliten, etter en dårlig natts søvn og etter å ha stått på kjøkkenet halve dagen, men bortsett fra det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #1644 Del Skrevet 25. februar 2007 Vi har hatt hyggelig besøk av svigerfar med kone og barn idag! :rosasmil: Serverte hjemmelagde kjøttkaker med poteter, gulrøtter, blomkål og kålstuing Vaffelrøra jeg lagde, står fortsatt ustekt, for ingen orka en prikk mer... Sambo får få den med på jobb i morgen, så får den nok bein å gå på! Er ganske sliten nå. Verker i både rygg og bekken... Skal bli deilig å lagge seg, håper jeg bare får sove! Burpelita er turbo i magen Jeg har faktisk begynt å glede meg over det igjen (jeg har jo vært litt "irritert" på bevegelsene i hytt og pine, særlig de om natta, sånn at jeg ikke får sove...), for jeg vet at det ikke er lenge til jeg ikke få kjenne de herlige bevegelsene mer... Det er faktisk litt trist å tenke på Men samtidig så blir det jo vidunderlig herlig å få henne på utsiden da! Får håpe jeg er en av de som kjenner fantomspark Da får jeg jo i både pose og sekk... Det murrer i både rygg og mage, men det "overdøves" av verkinga jeg har... Jeg vil heller kjenne murringer enn meningsløs smerte! Det er faktisk ikke lenge til hun kommer nå! To uker til termin i morgen! TO UKER... Det er ikke lenge :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1645 Del Skrevet 26. februar 2007 *Au-au-au* 00:51 Kan det være...!? *håpe-håpe-håpe* Fra rundt halv tolv, har jeg hatt regelmessige vondter (vanlig murringer*47 i styrke), med ca 6-7 til 10 minutters mellomrom, både nederst i magen og i ryggen... Det er ikke sånn jeg hadde forestilt meg at rier er, men kanskje forestillingene mine er feil...? ...så er jeg litt sånn halvløs i magen Er ganske fortvilende at jeg ikke vet åssen rier kjennes ut... Dette ikke er uoverkommelig vondt (på langt nær), så føler jeg egentlig som at det kan kategoriseres som "en start". Puppene lekker som bare det også! vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men det er lenge siden det har lekki såpass... *Au-au* 00:58 For hver gang vondtene kommer "på tida", så tar jeg meg selv i å smile... Tenk hvis jeg endelig skal få treffe Burpelita! Jeg er veldig, veldig spent! ...blir nok utrolig skuffa om det ikke er noe på gang her nå. Glemte helt å skrive tidligere i kveld at jeg har vaska vinduer idag *Au-au-au* 01:07 Nei, Burpen tror rett og slett hun hopper i dusjen og kryper il køys igjen, for å suge til deg den søvnen hun kan få... Og hvis hun skulle være her i morgen også, så tror jeg hun trenger masse trøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. februar 2007 #1646 Del Skrevet 26. februar 2007 Så spennende Burpen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. februar 2007 #1647 Del Skrevet 26. februar 2007 Så spennende! Håper du fikk litt mer søvn, og at du nå er på god vei til å få møte Burpelita! Det høres jo ut som om det var en del av slimproppen din som gikk for noen dager siden, så det er jo ikke utenkelig at kroppen din er igang alt. (Jeg tipper du vil få se flere sånne slim-greier.) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1648 Del Skrevet 26. februar 2007 Hvem tror dere våkna nå, god og uthvilt, uten en enste baby utenfor magen...!? Ååååååååååå, jeg hadde håpa sånn... Takk for hilsner, LinKri og Susan Sto Helit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. februar 2007 #1649 Del Skrevet 26. februar 2007 Ser du er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. februar 2007 #1650 Del Skrevet 26. februar 2007 Så synd at ingenting er på gang! Kanskje det var vindusvasken som ga maserier? Det ser uansett ut som kroppen din har store planer om å sette igang dette av seg selv! Vil ikke tro det tar så lang tid jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 26. februar 2007 #1651 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja tenk om man bare kunne våkne også var babyen på utsiden av magen... Skjønner du lengter, det gjør jammen meg jeg også...har bestilt fødsel til natt til fredag jeg..det synes jeg høres passe ut. Mamma har nemlig fri på fredag og da kan hun gi Lukas en god dag selvom vi ikke er der... men med min flaks kommer vel babyen på overtid... Er vel egetlig greit å innstille seg på det også, her er ingen vondter- mens du derimot er nok mamma før helgen!! Får gi deg noen fødevibber kanskje (((((((føde))))))) - de har hjulpet før altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. februar 2007 #1652 Del Skrevet 26. februar 2007 Ser du er her ja! Synd det bare var falsk alarm MEN! Uansett er det ikke lenge igjen Men skjønner godt at du vil hilse på Burpelita nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. februar 2007 #1653 Del Skrevet 26. februar 2007 Så utrolif snålt å komme inn her og lese at du har hatt vondter.... Jeg fikk nemlig en melding grytidlig imorgen, og jeg var skåsikker på at den kom til å være fra deg... Men det var det altså ikke... Men guriland.... dette lover jo bra for at Burpelita kommer tidlig i mars! De må da være lov til å komme med litt riestimulerende vibber nå? ((((((((((((((((((((((((rier))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((fødeføde))))))))))))))))) (((((((((((((((((((babybabybaby))))))))))))))) :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1654 Del Skrevet 26. februar 2007 Arwen: Ja, du ser dessverre riktig... Susan Sto Helit: Kanskje det var vindusvasken ja. Jeg håper av hele meg og litt til at du har rett, altså! Kipa: Jeg kal krysse fingrene for at lillejenta kommer natt til fredag, hvis det er da du vil hun skal komme. Jeg kan krysse beina også, men bare etter at Burpelita har komme ut, fram til det skal jeg sprike Takk for vibber LinKri: Forbanna irriterende med falsk alarm... Takk for trøst, hvertfall Og du har jo rett, det er jo ikke lenge igjen. Max fire uker idag! (Grøss, det føøøøøles lenge...) Cr@sh: Skulle ønske det var jeg som hadde sendt deg meldig, Cr@sh... Hører du forresten mobilen din om natta? Da kan jeg jo ikke sende deg melding hvis vi plutselig reiser nattestid, eller ettellerannet... Jeg håper du har rett i at hun kommer snart! Mars er ikke lenge til Selvom jeg egentlig var innstilt på en mystisk vinterbaby, jeg, nå... Takk for vibber! ::kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 26. februar 2007 #1655 Del Skrevet 26. februar 2007 Oi, nå ble jeg giret når jeg leste nedover siden her!! Så kjipt at det var falsk alarm.......... Men det er nok ikke lenge igjen nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. februar 2007 #1656 Del Skrevet 26. februar 2007 Cr@sh: Skulle ønske det var jeg som hadde sendt deg meldig, Cr@sh... Hører du forresten mobilen din om natta? Da kan jeg jo ikke sende deg melding hvis vi plutselig reiser nattestid, eller ettellerannet... Jeg håper du har rett i at hun kommer snart! Mars er ikke lenge til Selvom jeg egentlig var innstilt på en mystisk vinterbaby, jeg, nå... Takk for vibber! ← Send melding UANSETT TID PÅ DØGNET! Jeg har mobilen på "si et lite pip" om natta, også ser jeg alltid på den når jeg er oppe og ammer.... Du MÅ jo bare gi beskjed! Åh... jeg gleder meg som en liten drittunge til jeg skal sladre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shiloh Skrevet 26. februar 2007 #1657 Del Skrevet 26. februar 2007 Ja det skal visst hjelpe å sprike! Ingenting hjalp på meg men.. Håper du er mer heldig! Uff ja, det føles leeenge islutten .. Krysser fingre og tær for at hun kommer før tiden og at tiden går fortere nå fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1658 Del Skrevet 26. februar 2007 magolia: Ja, kjedelig med falsk alarm.. Håper du har rett! Cr@sh: Okay, da kan jeg tillate meg å sende melding om natta :rosasmil: Jeg håper det ikke er så lenge til, altså... Jeg skjønner du gleder deg til å sladre, for det er gøy Lianna: Jeg håper jeg ikke "tar en Lianna", altså... Jeg gidder rett og slett ikke og gå så langt over tida, alstå... som om jeg skal kunne bestemme det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 26. februar 2007 #1659 Del Skrevet 26. februar 2007 Gurimalla så spennende det var å lese nedover siden her. Har alt gitt seg Burpen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1660 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Jepp, det er borte som dugg for solen, smile... Eneste jeg kjenner idag, er en "mørbanka" følelse i mage og rygg, og det blir det jo ikke akkurat noen fødsel av Endret 26. februar 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå