Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 23. januar 2007 #1261 Del Skrevet 23. januar 2007 Studering og småbarns-tilværelse blir bra, det har eg trua på! Hehe... Må berre presisere at du ikkje er høggravid før du er i veke 34+4, når det er 40 dagar til termin. Ikkje for å drepe gleden eller noko, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1262 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Studering og småbarns-tilværelse blir bra, det har eg trua på! Hehe... Må berre presisere at du ikkje er høggravid før du er i veke 34+4, når det er 40 dagar til termin. Ikkje for å drepe gleden eller noko, altså! ← Jeg gleder meg til å lese mellom bleieskift, amming og turgåing! Ingen glede drept her Skrev igår at jeg er høygravid om ei uke. Da stod det at jeg har 47 dager igjen til termin på tickeren min, så hvis den er riktig, stemmer vel det...? Jeg har forøvrig følt meg høygravid en stund allerede... Dette pga; *Medlidende blikk når jeg prøver å komme meg opp fra sofaen *Latter og fnising (særlig fra smånieser) når jeg vagger rundt *Ser ikke tærne mine *Trenger hjelp til å få på meg sokkene (ikke alle dager, vel og merke) *Sambo bruker magen min som bord når vi sitter i sofaen *Folk lar meg komme foran dem i kassekø (takker alltid nei, såsant jeg ikke må veeeeeeeeeldig tisse ) Det vare bare noen punkter Endret 23. januar 2007 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 23. januar 2007 #1263 Del Skrevet 23. januar 2007 Ingen glede drept her Skrev igår at jeg er høygravid om ei uke. Da stod det at jeg har 47 dager igjen til termin på tickeren min, så hvis den er riktig, stemmer vel det...?← Då har du sikkert amerikansk ticker, som reknar eit svangerskap som 40 veker, utan dei to ekstra "norske" dagane. Men ikkje så nøye, vi er straks høggravide begge to uansett! Hørt noko frå jordmorsvigerinna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1264 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg tok høyde for de to dagene da jeg lagde tickeren, og la inn termin 14. mars istedenfor 12. Har ikke snakka med svigerinna mi ennå, hun er på jobb, så jeg drøyer med å ringe til litt seinere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 23. januar 2007 #1265 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg tok høyde for de to dagene da jeg lagde tickeren, og la inn termin 14. mars istedenfor 12. ← Det forstår eg, elles hadde det stått at du hadde vore to dagar kortare på veg enn du er - tingen er det at tickeren din berre går til veke 40+0, så eigentleg, i følge norsk rekning, har du 48 dagar att til termin! Er du med? Er ikkje så lett det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #1266 Del Skrevet 23. januar 2007 Ah... DET hadde jeg ikke tenkt på! Skjønner hva du mener nå hele to dager lenger til jeg er høygravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 23. januar 2007 #1267 Del Skrevet 23. januar 2007 hele to dager lenger til jeg er høygravid... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. januar 2007 #1268 Del Skrevet 23. januar 2007 Hey snuppis! Snart høygravid, ja! Kjære folk, så fort det går! Før vi vet ordet av det, er Burpelita utenfor magen også er vi naboer i generell dagbok... Det er bra jeg er klar til å sladre... Har ikke tid til å skrive stort nå... men jeg er stadig innom og leser hos deg, søta.... :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. januar 2007 #1269 Del Skrevet 23. januar 2007 Innom og titter! Jeg skulle egentlig skrive en hel masse nå, men så får jeg helt hjerneteppe igjen.... Blir slik da jeg har litt å ta igjen Men ser at du er blitt melkeku allerede Begynte å lekke i uke 16?? Håper du får til amminga, vennen! MEN, hvis det skulle skje at du ikke får til, så må du for all del ikke føle deg som en udugelig mor! Jeg er sikker på at du blir verdens beste mamma for Burpelita uansett om du ammer eller ikke! Men ikke gi deg, skal krysse fingra for at det skal gå bra jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 23. januar 2007 #1270 Del Skrevet 23. januar 2007 oppdaterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #1271 Del Skrevet 24. januar 2007 Hey snuppis! Snart høygravid, ja! Kjære folk, så fort det går! Før vi vet ordet av det, er Burpelita utenfor magen også er vi naboer i generell dagbok... Det er bra jeg er klar til å sladre... Har ikke tid til å skrive stort nå... men jeg er stadig innom og leser hos deg, søta.... :kys_2: ← Ja, tenk at vi snart blir naboer igjen!! Blir koselig å bli nabo ed deg igjen! Skjønner veldig godt tida ikke alltid strekker til for KG. Merker det jo selv også, selvom Burpelita ikke har kommi seg ut ennå... Innom og titter! Jeg skulle egentlig skrive en hel masse nå, men så får jeg helt hjerneteppe igjen.... Blir slik da jeg har litt å ta igjen Men ser at du er blitt melkeku allerede Begynte å lekke i uke 16?? Håper du får til amminga, vennen! MEN, hvis det skulle skje at du ikke får til, så må du for all del ikke føle deg som en udugelig mor! Jeg er sikker på at du blir verdens beste mamma for Burpelita uansett om du ammer eller ikke! Men ikke gi deg, skal krysse fingra for at det skal gå bra jeg ← Godt å høre at det ike bare er meg... Jeg har alltid en haug med ting jeg skal skrive diverse dagbøker, men når jeg endelig setter igang med skrivinga, så kobler gullfiskhjernen inn Jeg tør ikke tenke på hvordan det blir når ammetåka kommer i tillegg... Jepp, her har det (dessverre) vært "aktivtet" i puppene siden uke 16... Men det er jo egentlig facinerende da! Skal prøve å ikke føle meg helt ubrukelig om vi ikke får til amminga, men jeg kommer nok til å bli skuffa, for jeg har så utrolig lyst til å få det til! Burpelita kommer helt sikkert til å måtte få endel flaske også, det er jeg innstilt på. Håper bare "godsakene" på flaska er MM, og ikke MME... Men det er greit med MME hvis jeg rett og slett ikke har nok melk, altså! oppdaterer meg ← Koselig å se deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #1272 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg er helt håpløs... Nå har jeg i dagesvis liggi våken halve natta og vel så det, fordi Burpelita har holdt meg våken. ENDELIG,- i natt skjønte hun nok at mamman hennes var litt lei av å ikke få sove, så hun var faktisk ganske så rolig! (Flinke Burpelita! ) ...meeeeeeeeeeen neida,- jeg kunne da ikke legge meg til å sove NÅ!? Det var jo en uvanlig oppførsel av Burpelita sånn på natterstid, og en god mor ville vel ikke lagt seg til å sove uten å vite at alt var bra? Det resulterte i at Burpen lå våken halve natta og vel å det, bare for å kjenne etter om det var noe vits å uroe seg... Er stuptrøtt idag , men syns overhode ikke synd på meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. januar 2007 #1273 Del Skrevet 24. januar 2007 Det der har jeg holdt på med også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #1274 Del Skrevet 24. januar 2007 Det der har jeg holdt på med også. ← Godt å høre at det ikke bare er meg, Arwen! Vogna har kommi!! Den ligger på postkontoret og venter på meg. Får ikke henta den ennå, for vi har ikke vinterdekk på den bilen jeg bruker... Er jo så skjelden det er snø og glatt her, så det er jo ikke vits, men akkurat nå, skulle jeg ønske vi hadde det Sambo er på kurs med jobben. Det skal være ferdig halv to... Huff, så lenge til!! Har gitt han streng beskjed om å ikke spørre om noenting på kurset, og se stygt på alle som åpner munnen Her skal det spares tid, og da har vi ikke tid til spørsmål! ...Burpen vil hente vogna si, skjønner dere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 24. januar 2007 #1275 Del Skrevet 24. januar 2007 ...Burpen vil hente vogna si, skjønner dere... ← Svært forståeleg!!! Her står vogna i stua, rett attmed meg faktisk, det gir ein god følelse å kikke på den!! Du? Har du mykje klede i str. 50 til den vesle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #1276 Del Skrevet 24. januar 2007 Svært forståeleg!!! Her står vogna i stua, rett attmed meg faktisk, det gir ein god følelse å kikke på den!! Du? Har du mykje klede i str. 50 til den vesle? ← Herlig å endelig få litt forståelse angående den vogna... Sambo tror det har klikka for meg! Klær i størrelse 50,- klippa fra utstyrslista: Klær, str. 50 •Langarma body x 6 •Kortarma body x 1 •Sokker x 3 •Hentesett •Kjøredress x 2 •Genser/jakke x1 •Sparkedress x1 •Bukse x 1 •Luer x 2 •Ullbody x 3 Klær str. 50/56 (vet ikke "fordelingen",- storesøs sender snart i posten) •Body x 14 •Sparkedress x 8 •Bukse u/fot x 8 •Joggedress x 11 •Jakke x 2 •Lue x 5 •Genser x 8 •Kjole x 2 Jeg tror at det er mest i str. 50 i det fra storesøs, for lille niese brukte 50 i over ti uker, før hun plutselig "satte beina i vann", og begynte og vokse! Er ikke sikkert vi får brukt alle 50-klærne, men jeg syns det er bedre å ha litt for mye enn litt for lite. Er ganske "fin" på det med klær,- de skal passe! ...går ikke med klær som er for store selv, så det skal Burpelita slippe også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 24. januar 2007 #1277 Del Skrevet 24. januar 2007 Oj, det var masse klede! Er litt redd for å kjøpe inn aaalt for mye i str. 50, i tilfelle babyen er for stor for det allereie når han blir født, men litt må vi jo ha... Kanskje eg skal ta meg ein tur på baby-sjåpping i morgon...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 24. januar 2007 #1278 Del Skrevet 24. januar 2007 God dag! Jeg har kjøpt inn en body og en bukse i 50 og tror ikke det blir noe mer. (hentesett) På begge sider av familien har babyene vært ganske store og noe cm over 50 når de har vært født og etter anbefalinger fra svigerinne som ALDRI brukte 50 kjøper jeg ikke mer. Kan evt. få mannen til å kjøpe mens jeg ligger på sykehuset hvis h*n skulle bli mindre enn vi tror. Men så er ikke jeg så nøye på om det er litt stort heller da. Jeg holdt noen klær i 50 og 56 mot hverandre og det var jaggu ikke store forskjellen. Men jeg tror dette er veldig forskjellig hva folk har behov for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #1279 Del Skrevet 24. januar 2007 Tida går så saaaaaaaaaaaakte... Ennå 20 minutter til sambo er ferdig på kurs! ...nåde kurset om det varer lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #1280 Del Skrevet 24. januar 2007 5 minutter til sambo sitt kurs skal være ferdig... Saaaaaaaaaaaaakte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå