Susan Sto Helit Skrevet 14. november 2006 #681 Del Skrevet 14. november 2006 Tja, altså, øverst på siden her, der det står at jeg er innlogget, så er det endel linker, til kontrollpanel, min assistent, og evt. PM'er jeg måtte ha fått i det siste. Der finnes 'Mine innlegg'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. november 2006 Forfatter #682 Del Skrevet 14. november 2006 Tusen tænk ju! ...skal kose meg med "fiksing" av mine innlegg i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #683 Del Skrevet 14. november 2006 Hei vennen! Håper dere klarer å være flinke idag! Ikke alltid like lett nei.. Så godt alt gikk bra hos jordmor. Kose deg med venninna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. november 2006 #684 Del Skrevet 14. november 2006 *spor* Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. november 2006 #685 Del Skrevet 14. november 2006 Ang. tickeren din. Har du slettet cokies i det siste? Jeg hadde samme problem som deg og det hjalp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. november 2006 Forfatter #686 Del Skrevet 14. november 2006 Hei vennen! Håper dere klarer å være flinke idag! Ikke alltid like lett nei.. Så godt alt gikk bra hos jordmor. Kose deg med venninna! ← Vi klarte selvfølgelig ikke å være veldig flinke... Bare vi kommer litt nærmere eksamen, tror jeg det blir bedre fart i sakene... *spor* Ha en fin dag ← Takk-takk! Håper du har hatt en fin dag, og får en fin kveld Ang. tickeren din. Har du slettet cokies i det siste? Jeg hadde samme problem som deg og det hjalp ← Åh, da vet jeg det! Tusen takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. november 2006 Forfatter #687 Del Skrevet 14. november 2006 Nå er det middagstid her hvert øyeblikk... Spaghetti idag! *mmmm* Gleder meg til kvelden,- tirsdag er tv-dagen min! Da tar jeg pause fra lesinga med god samvittighet! Har blåst skikkelig her idag, nesten så jeg lurer på hvor all lufta som kommer innover fra havet, gjør av seg Gikk som tidligere sagt veldig bra hos jordmor! Blodtrykk på 120/70, SF-mål på 23 cm (helt i toppen av det skraverte feltet), Burpelita's hjerterytme lå på 154 og negativ urin (holdt på å skive ruin... ). Har lyst på negerboller, men jeg finner ikke oppskrifta mi... Får lete litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. november 2006 #688 Del Skrevet 14. november 2006 Godt å høre at det gjekk bra hos jordmor!! Når har du første eksamen? Eg kjenner eg har begynt å grue meg litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 14. november 2006 Forfatter #689 Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Første eksamen er 30. november... ...så går det i ett fram til 20. desember! *grønsj* Når begynner du? Endret 14. november 2006 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. november 2006 #690 Del Skrevet 14. november 2006 Har berre to i år, 1. og 6. desember. Kjenner det nærmar seg ja, og eg finn ikkje att motivasjonen min nokon plass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. november 2006 #691 Del Skrevet 14. november 2006 Uff xamen... Håper det går greitt med lesinga! Vanskelig? Ja, gi rapport fra jordmor, hvordan ligger lille Burpelita, med hodet ned? Blir så kos når vi kan dele hverdagserfaringer som småbarnsmødre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. november 2006 Forfatter #692 Del Skrevet 15. november 2006 Har berre to i år, 1. og 6. desember. Kjenner det nærmar seg ja, og eg finn ikkje att motivasjonen min nokon plass... ← Har du også et motivasjonestroll boende hos deg, som gjemmer unna motivasjonen i tide og utide? Uff xamen... Håper det går greitt med lesinga! Vanskelig? Ja, gi rapport fra jordmor, hvordan ligger lille Burpelita, med hodet ned? Blir så kos når vi kan dele hverdagserfaringer som småbarnsmødre! ← Lesinga går så som så... Er jo mye kjekkere å se på ting til Burpelita, og å lese om "henne"! Gjør det ikke noe bedre at det faktisk er vanskelig, og jeg henger endel etter... Men det er jo ingen andre enn min skyld, så jeg får bite tennene sammen, og bare se til hel**** å komme igang. Jeg må jo bli ferdig til sommeren! Gikk bra hos jordmor,- blodtrykk på 120/70, SF-mål på 23 cm (helt i toppen av det skraverte feltet), Burpelita's hjerterytme lå på 154 og negativ urin. Her har vi ikke noe hode ned, nei. Jordmor syntes hvertfall ikke det kjentes sånn ut, selvom det er vanskelig å kjenne så tidlig. Men det stemmer godt med hvor og hvordan jeg kjenner sparkene hennes... Så lenge hun legger seg med hodet ned i passe god tid til fødselen, skal hun får ligge åssen hun vil nå Ja, tenk så koselig det blir!! Jeg gleder meg kjempemasse! ...kanskje vi tilogmed hadde fått til en trilletur Men det er jo enda lenge til! Åååååå jeg er så glad på dine vegne at du snart har kjørt løpet ut! Må være fantastisk deilig og vite at det faktisk kan skje når som helst!? Har du begynt symptomjaginga, eller? *nå har jeg vel kanskje litt murringer og vondt i ryggen... eller er det magen?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. november 2006 Forfatter #693 Del Skrevet 15. november 2006 (endret) Skikkelig deilig å sove lenge idag!! Sov helt til elleve, og det er så ulikt meg som det går an å få det Er vel på tide at jeg forlater pc'en til fordel for frokost og skolebøker, men jeg har virkelig ikke lyst! Det motivasjonstrollet som bor her i leiligheten, kan egentlig bare pakke sakene sine og dra sin vei, langt, langt vekk! OG BLI DER!! Bare jeg klarer å stå på eksamnene, så er jeg fornøyd! Jeg vil så gjerne bli ferdig med skolen. Tror ikke jeg har innsett helt at det faktisk bare er et halvt år igjen, og at jeg har en mulighet til å bli ferdig med høyere utdanning i en alder av 21 år... Med tanke på alderen er det jo ikke et must, jeg er ennå ung, og har all verdens med tid, men den tiden jeg har til overs utenom jobb, vil jeg bruke på yndlingene mine,- Burpelita og sambo Nei, skjerpings, Burpen! *kom arbeidslyst og treng deg på, her skal du motstand finne* Edit: arbeidskraft skulle være arbeidslyst... Endret 15. november 2006 av Burpen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. november 2006 Forfatter #694 Del Skrevet 15. november 2006 Sambo kom hjem i lunsjen, med blomster til meg ...og noe attåt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. november 2006 #695 Del Skrevet 15. november 2006 Så romantisk!! Ler av denne: *kom arbeidskraft og treng deg på, her skal du motstand finne* Du får tenke at desto mer jobbing nå, desto mer tid til Kg & andre ting senere! Jeg er vertfall IKKE født med skolelyset hengende over hodet!! Er alltid så mye annet som er kjekkere....... Lykke til, og kom igang vennen!! Når Burpelita kommer så har du allverdens tid til kun henne & sambo! MEN ... før det: Skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 15. november 2006 #696 Del Skrevet 15. november 2006 Synes du er kjempe flink med lesingen jeg Burpen!! Er sikker på at eksamen kommer til å gå glimrende! Greit at jeg bare sier det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. november 2006 Forfatter #697 Del Skrevet 15. november 2006 Så romantisk!! Ler av denne: *kom arbeidskraft og treng deg på, her skal du motstand finne* Du får tenke at desto mer jobbing nå, desto mer tid til Kg & andre ting senere! Jeg er vertfall IKKE født med skolelyset hengende over hodet!! Er alltid så mye annet som er kjekkere....... Lykke til, og kom igang vennen!! Når Burpelita kommer så har du allverdens tid til kun henne & sambo! MEN ... før det: Skjerpings! ← Ja, herlige kjæresten min Er sånn jeg prøver å tenke, og idag har jeg faktisk vært ganske flink, ting føltes ganske lett en stund, og det må jo være fordi jeg kan det, må det ikke...!? Takk for pushing!! Synes du er kjempe flink med lesingen jeg Burpen!! Er sikker på at eksamen kommer til å gå glimrende! Greit at jeg bare sier det? ← Takk, magolia Hjelper å høre sånt en gang i blant! Jeg prøver hvertfall (nesten) så godt jeg kan... Helt i orden at du sier det, da har jeg jo noe å leve opp til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. november 2006 #698 Del Skrevet 15. november 2006 Enig med de andre.. Du er veldig flink til å lese.. og det kommer helt sikkert til å gå bra på eksamen! Bare stå på den siste tiden! Og du... det ordner seg alltid for snille jenter vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. november 2006 #699 Del Skrevet 15. november 2006 Herlig med blomster fra sambo da! *romlemantisk* ... og attåt da? "Smakte" det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 15. november 2006 Forfatter #700 Del Skrevet 15. november 2006 Og du... det ordner seg alltid for snille jenter vet du... ← ...hvis du sier det så... Herlig med blomster fra sambo da! *romlemantisk* ... og attåt da? "Smakte" det? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå