Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Uff, høres ut som om du har en dårlig dag idag, ja! :troest:

Har visst ikke vært her inne før, så jeg tenkte jeg måtte ta meg en tur.

Er ikke helt oppdatert da, for du har jo så mange sider!

Håper dagen blir bedre, og tickeren ordner seg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ticker-feil er bæsj...

Kva skal den eigentleg vise?

Den skal vise 23+2 :frustrert:

...ikke store forskjellen, men jeg viiiiiiiiiiiiiiiil ha den riktig!!

:grine:

Uff, høres ut som om du har en dårlig dag idag, ja! :troest:

Har visst ikke vært her inne før, så jeg tenkte jeg måtte ta meg en tur.

Er ikke helt oppdatert da, for du har jo så mange sider!

Håper dagen blir bedre, og tickeren ordner seg!  :klem:

Takk for trøst, Susan Sto Helit! :) Godt å bli litt jatta med på en dårlig dag...

Kjempekoselig med nye fjes i boka, du er hjertelig velkommen til å fortsette med besøk! Litt :perebrus: kanskje?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da vennen, høres ikke ut som om du har hatt en så bra dag i dag... :kose: Men et lyspunkt - nå er tickeren din rett! :)

Har sambo blitt snillere da? Håper det, det er så unødvendig å begnne å krangle på en dårlig dag!

Vi får tro kvelden din blir litt bedre! Stor trøste :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda, sånne kjipe mandager er ikke noe særlig. :troest: Heldigvis blir det nok bedre i morgen. ;)

Tickeren din viser 23+2 hos meg, så den ser ut til å være ok nå.

Du får bare slappe av og kose deg resten av kvelden. :klem:

Edit: skriveleif

Endret av Xania
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Klart rett skal vere rett!! :ler:

Du er 23+ 2 ja, 3 dagar før meg du altså! Blir spennande å sjå i kva rekkefølge vi føder, vi i mars-gjengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og trøster jeg også :kose:

En skikkelig blåmandag fortjener en skikkelig :klem:

Mannfølk skjønner ikke noe til tider! Vet hvordan det er ..... men så er vi jo litt hormonelle også :sjenert:

Litt sen :hoppe: for 23 uker!!

Herlig med spark og romstrering fra magenurket. Jeg forelsker meg bare mer og mer for hver dag :hjerter_rundt: Og det blir ikke bedre når de kommer ut..... Blir jo helt blendet....

Ha en kjempefin kveld videre!

Mange :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da vennen, høres ikke ut som om du har hatt en så bra dag i dag... :kose: Men et lyspunkt - nå er tickeren din rett! :)

Har sambo blitt snillere da? Håper det, det er så unødvendig å begnne å krangle på en dårlig dag!

Vi får tro kvelden din blir litt bedre! Stor trøste :klem:

Neeeeeeeeei, dååååååårlig dag... :grine: Og ticker'n er ikke rett hos meg :sur: Men så lenge dere andre får se hvor langt jeg er, er det jo greit, for jeg vet det jo! :)

Har ikke snakka med sambo siden krangelen, jeg... Gidder ikke! :sjenert:

...barnslig? Ja! Men akk så deilig akkurat nå... Men jeg er ikke sur, så hvis han kommer krypende, skal han få godt vær!

Takk for trøste :klem:

Huffda, sånne kjipe mandager er ikke noe særlig. :troest: Heldigvis blir det nok bedre i morgen. ;)

Tickeren din viser 23+2 hos meg, så den ser ut til å være ok nå.

Du får bare slappe av og kose deg resten av kvelden. :klem:

Edit: skriveleif

Takk for trøst! :)

Ja, får satse på at morgendagen blir bedre! Skal til jordmor, og da får jeg hvertfall høre Burpelita! :hoppe:

Bra ticker'n viser riktig hos dere andre!

Tusen takk for dull og jatting, jenter :klem: Er godt å få utløp for dritten, og litt trøt tilbake! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeeeeeeeei, dååååååårlig dag...  :grine:  Og ticker'n er ikke rett hos meg  :sur:  Men så lenge dere andre får se hvor langt jeg er, er det jo greit, for jeg vet det jo! :)

Har ikke snakka med sambo siden krangelen, jeg... Gidder ikke! :sjenert:

...barnslig? Ja! Men akk så deilig akkurat nå... Men jeg er ikke sur, så hvis han kommer krypende, skal han få godt vær!

Takk for trøste :klem:

Vet du, jeg er akkurat likens jeg når sambo er teit... Da gidder jeg ikke å snakke med han på en god stund, og kun om han snakker til meg først... :sjenert: Er en smule barnslig jeg også! :ler2:(men jeg har hørt at man er ikke voksen før man tør å være barnslig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde det vært mer besøk, joh!! :hoppe:

Klart rett skal vere rett!! :ler:

Du er 23+ 2 ja, 3 dagar før meg du altså! Blir spennande å sjå i kva rekkefølge vi føder, vi i mars-gjengen!

:enig: Rett skal være rett!

Ja, det er ganske tett hos oss,- blir nok et rotteres! :)

Innom og trøster jeg også  :kose: 

En skikkelig blåmandag fortjener en skikkelig :klem:

Mannfølk skjønner ikke noe til tider! Vet hvordan det er ..... men så er vi jo litt hormonelle også  :sjenert:

Litt sen :hoppe: for 23 uker!! 

Herlig med spark og romstrering fra magenurket. Jeg forelsker meg bare mer og mer for hver dag :hjerter_rundt: Og det blir ikke bedre når de kommer ut.....  Blir jo helt blendet....

Ha en kjempefin kveld videre!

Mange :klem:

Takker for trøst :)

Ja, det er no ikke alltid lett for dem, men når man har bedt dem ligge lavt i terrenget, syns jeg det er unødvendig å gjøre noe annet...

Takk for :hoppe: ing! :hopper litt jeg også! :)

Kan tenke meg det er enda bedre å få dem påsiden, ja...! Gleder meg noe vanvittig masse! Hun er lille øyenstenen min allerede :hjerter:

Ha en fin kveld du også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg er akkurat likens jeg når sambo er teit... Da gidder jeg ikke å snakke med han på en god stund, og kun om han snakker til meg først... :sjenert: Er en smule barnslig jeg også! :ler2:(men jeg har hørt at man er ikke voksen før man tør å være barnslig)

Og enda mer besøk! :)

Blir jo i reint godt humør av så masse besøk!

Godt å høre at det ikke bare er jeg som trenger å "krypes til" for at det skal bli godvær i heimen! :ler:

...enig i at man ikke er voksen før man tør å væe barnslig! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er vi venner igjen! :) Heldigvis ikke langsinte noen av oss....

Var jeg som måtte ta det første ordet da... "Du? Jeg skal tilgi deg for å være en dust, om du ber om unnskyldning!".

:ler:

Lurer på om jeg skal se dokumentaren på TV2 i kveld...

...tror egentlig ikke jeg klarer :tristbla:

Tragisk og grusomt! :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Arhhh kjedelig med krangler..

Jeg er også ofte den som må ta initiativet til å bli venner igjen..

De er trege de mannfolka.. vet ikke hva de skal si :ler:

Godt at ting er bra igjen vennen! :klem:

Orket ikke se dokumentaren jeg heller... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har sovet godt, og at dagen idag er bedre enn dagen igår!

Er jo herlig med JM besøk, og å få høre hjertet til det lille nurket i magen! :)

(Har jo fått deg inn på lista over mine innlegg, så nå blir du nok ikke kvitt meg igjen med det første! Selv om jeg sikkert er litt fraværende rett etter at Julegaven melder sin ankomst. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arhhh kjedelig med krangler..

Jeg er også ofte den som må ta initiativet til å bli venner igjen..

De er trege de mannfolka.. vet ikke hva de skal si  :ler:

Godt at ting er bra igjen vennen! :klem:

Orket ikke se dokumentaren jeg heller... :tristbla:

Ja, kjedelig med krangler... :sjenert: Men det er ganske deilig etterpå! ;)

...ble til at jeg så dokumentaren, jeg var altfor nysgjerrig til å skru av! Hadde trodd vi fikk se når de tok livet av en baby, men det fikk vi heldigvis ikke. Var et sånt "skjult kamera"-opplegg med direktøren (el.) på klinikken der...

Uansett så er det grusomt at noen kan gjøre sånt! :tristbla:

:kyss:

Håper du har sovet godt, og at dagen idag er bedre enn dagen igår!

Er jo herlig med JM besøk, og å få høre hjertet til det lille nurket i magen!  :)

(Har jo fått deg inn på lista over mine innlegg, så nå blir du nok ikke kvitt meg igjen med det første! Selv om jeg sikkert er litt fraværende rett etter at Julegaven melder sin ankomst.  :ler: )

Dagen idag er foreløpig heldigvis MYE bedre enn igår! :) Tror det skal litt til for å toppe den,- jeg pleier egentlig å være i ganske godt humør, så på en rar måte var det litt deilig med en "sutredag" :ler:

Liste over "mine innlegg"? Finnes det, altså?

...kanskje du vil fortelle "hemmeligheten"? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare en "snik" innom her... :sjenert:(ikke si det til noen!!) Sambo stenger av internatt på dagtid, sånn at jeg skal få lest skole! Han har nok skjønt at jeg syns det er kjekkere med internett enn lesing... :ler:

Har vært hos jordmor, alt er bare bra! Skriver mer seinere :)

Venter på ei klassevenninne som kommer hvert øyeblikk... Vi skal være ordentlig flinke idag!

...pleier aldri å gå sånn, men... :sjenert:

Ha en fin dag, fans!

Jeg kommer sterkere tilbake i kveld, når jeg har internett på lovlig vis :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...