Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

Arrrrrrrrrhhhh, skrev et innlegg, så forsvant alt.... :grine::frustrert:

Jeg prøvde den celebrity-face greia og fikk dette:

Alizee og Naomi Campbell?

:hoho:

Jeg er NORSK altså!! :ler::ler:

:klø:

På det andre lignet jeg bla. på Holly Valance. Rare greier!! ;)

:ler: Høres ut som meg.. Jeg vil heller gjøre masse annet, istedenfor lekser og lesing.. :sjenert:

Kg er jo myyyyyye morsommere!

Og tankene dine svirrer vel mest rundt baby nå?.... :sjarmor:

Du får tenke.. jo mer du leser nå, desto mindre trenger du lese islutten! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også sånn at alt annet enn lesing er fristende når man helst bør lese! :ler2: Satt i våres og strevde med å lese til eksamen, mens jeg egentlig bare satt og kjente på sparkene til Ida og surfet på alle slags babysider på nettet! :Hehe: Men jeg sto da på eksamene likevel! :)

Prøver det der kjendisgreia jeg også. Har ikke så bra bilder av meg på min pc da, så jeg er spent på resultatet! Var litt treg til å svare den siden der.. eller er det nettet mitt som er tregt... :ler: HAHA, 74 % Geri Halliwell! 70 % Kate Beckinsale og Elisha Cuthbert og... Hugh Jackman?! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

:sjenert::sjarmor:

:ler2: Vet hvordan det er å skulle ha lest... også er det så mye annet som frister...

Jeg vurderte å ta et mellomfag mens jeg var i permisjon, men droppet det... Sikkert lurt... Gjorde det da jeg gikk hjemme med Storegutt, resultatet ble bra - men det er deilig med helt fri også!

Ha en fin dag! :kyss:

Skjønner godt du droppa det! Deilig å baaaaaaaare ha ingenting og henge fingrene i, utenom Lillegutt og husarbeid osv...

:kys_2:

Arrrrrrrrrhhhh, skrev et innlegg, så forsvant alt....

Jeg prøvde den celebrity-face greia og fikk dette:

Alizee og Naomi Campbell?

:hoho:

Jeg er NORSK altså!!  :ler:

:klø:

Og tankene dine svirrer vel mest rundt baby nå?.... :sjarmor:

Du får tenke.. jo mer du leser nå, desto mindre trenger du lese islutten!

Sikker på at du er norsk!? :tunge1:

Ja, klart det blir mest Burpelita-tanker! Tenker jo på henne hele tiden, og om jeg ikke gjør det, gir hun meg noen kraftige dunk, sånn at jeg ikke skal glemme henne... :ler: Herlige jenta mi :hjerter_rundt:

Jeg er også sånn at alt annet enn lesing er fristende når man helst bør lese! :ler2: Satt i våres og strevde med å lese til eksamen, mens jeg egentlig bare satt og kjente på sparkene til Ida og surfet på alle slags babysider på nettet! :Hehe: Men jeg sto da på eksamene likevel!

Prøver det der kjendisgreia jeg også. Har ikke så bra bilder av meg på min pc da, så jeg er spent på resultatet! Var litt treg til å svare den siden der.. eller er det nettet mitt som er tregt... :ler: HAHA, 74 % Geri Halliwell! 70 % Kate Beckinsale og Elisha Cuthbert og... Hugh Jackman?! :hoho:

Godt å høre at det har vært fler som meg... Jeg elsker å lese om Burpelita, eller, hvertfall utviklingen hennes!

Rart hvor mye et spark og noen bevegelser kan forstyrre!

...men hun må baaaaaaaare fortsette :hjerter:

Skal si du var en salig blanding av kjendiser, snuppa! Sistnevnte tok jo kaka da... :hoho:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Satt i våres og strevde med å lese til eksamen, mens jeg egentlig bare satt og kjente på sparkene til Ida og surfet på alle slags babysider på nettet! :Hehe:

*kjenne seg igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojoj, Epica'n fikk ikke noe kyss...  :sjenert:

:kyss: :kyss: :kyss:

:grine::grine::grine:

Har du planer for helga? :klem:

Gooooooooood helg vennen!

Her blir det stille og rolig i helga. Skal bare entur i 60 års dag lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekjekt å lage selv,- om man har tid! Hvis det føles som et press og stress, er det ikke noe kjekt...

Har dere bestemt dere for når dere skal ha navnefest?

:klem:

Ser jeg har glemt å svare på dette... :sjenert: Vi hadde i første omgang satset på første helgen i januar, men nå spørs det på pengene da... Kanskje vi må vente til etter 15. januar! Håper ikke det da, for den første helgen i januar er det flere som er hjemme på julefeire enda, hadde vært kjekt å fått med så mye familie som mulig! :)

Ha en gooood helg snuppa! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og vil kysse!! :kyss:

:kyss: til ¤Ronja¤ også!

Har du planer for helga? :klem:

Her blir det stille og rolig i helga. Skal bare entur i 60 års dag lørdag :)

Vi skal en tur til svigerfar på søndag! Blir koselig det :) Ellers blir det stille og rolig. Jeg må lese, og sabo lader opp til neste helg... :sjenert:

Jaja, jeg kan jo ikke bure han inne heller, selvom jeg gjerne skulle gjort det :ler:

Kos dere i 60-årslag!

Jeg ligner visst paa Audrey Hepburn. Hadde det bare vaert saa vel!  :ler:

God lesing og goood helg!

Vi vet jo hvordan du ser ut da, søta! Trenger ikke ligne på noen andre enn deg selv, du ;):kyss:

God helg til deg også!

Vi hadde i første omgang satset på første helgen i januar, men nå spørs det på pengene da... Kanskje vi må vente til etter 15. januar! Håper ikke det da, for den første helgen i januar er det flere som er hjemme på julefeire enda, hadde vært kjekt å fått med så mye familie som mulig! 

Ha en gooood helg snuppa! :kyss:

Håper det ordner seg med pengene sånn at dere får med så mange som mulig! :Nikke:

God helg til deg også!!

Nå er det helg Burpen!!! :hoppe:

Håper du har det bra!!  :klem:

ENDELIG!! Har ventet på dette siden søndag... :hoppe:

Håper du hr det enda bedre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er vi 23 uker! :hoppe:

Gleder meg for hver eneste dag som går, jeg! :) En dag unnagjort, betyr en dag mindre til jeg får treffe jenta mi! :hjerte:

Har fått lest endel skole idag. Smarte sambo stengte internett før han dro på jobb, sånn at jeg ikke hadde noe tidsfordriv her hjemme... :ler: Han vil nok veldig gjerne at jeg skal bli ferdig med skolen! :Nikke:

Rolig kveld med sambo! Vi har akkurat sitti en time i badekaret og kost oss, og nå er det film på gang.

Vi skal faktisk ha chips!! Det er det en evighet siden vi har hatt!! :hoppe:

...noen som sa "små barn, store gleder"!? :sjenert::sjarmor:

God helg til alle som er innom!

:kose: , :kyss: og :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burpelita hopper, spretter, sparker og turner rundt i magen min idag! Har holdt på i flere timer... Sambo og jeg lå bare og kjente på magen og småsnakka i hele morges! Deilig!! Er så vanvittig glad i den lille jenta mi, og hver eneste lille bevegelse fra henne er det beste jeg kan kjenne. Det varmer ordentlig inni meg!

...jeg tror hun hikka også, første gang jeg har kjent det! Det var regelmessige smådunk som varte ganske lenge. Tror hun var ganske forvirra, for hun slutta med turninga si, og bare lå der... :ler:

:hjerter_rundt: Søte lille jenta mi :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤Ronja¤

Så herleg med spark og hikking!! :hjerte:

Eg har hatt eit par rolege dagar no, der eg nesten ikkje har kjent nokon ting... Håpar han får rørt skikkeleg på seg snart, blir jo nesten litt bekymra når eg er så vant til å kjenne liv.

Uansett, rørsler er herleg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med spark! Og hikking er jo gøy da :hjerte: Merker jeg savner sparkene litt, da jeg leser hos dere som er gravid.... :sjenert: Men jeg får vel vente litt til med nestemann! :ler:

GOD HELG :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*gleder meg også til å kjenne spark* :hjerter_rundt:

Høres ut som om du har hatt en bra helg til nå???

Ja, det burde du virkelig glede deg til! Får håpe du syns tida flyr fort fram til da!

Kan ikke klage på helga til nå, nei :)

...sammen med de to yndlingene mine er alt bra! :hjerte:

Så herleg med spark og hikking!! :hjerte:

Eg har hatt eit par rolege dagar no, der eg nesten ikkje har kjent nokon ting... Håpar han får rørt skikkeleg på seg snart, blir jo nesten litt bekymra når eg er så vant til  å kjenne liv.

Uansett, rørsler er herleg!!

Får håpe Knotten snart bestemmer seg for å "plage" mamman sin litt igjen! Han lader nok bare opp ;)

Så herlig med spark! Og hikking er jo gøy da :hjerte:  Merker jeg savner sparkene litt, da jeg leser hos dere som er gravid.... :sjenert:  Men jeg får vel vente litt til med nestemann! :ler:

GOD HELG :klem:

Selvom det er deilig å kjenne henne romstere der inne, gleder je meg jo enda mer til å få henne ut, enn til neste gang jeg kjenner spark :hjerter:

...glemte visst deg på runden min igår jeg... :sjenert::sjenert: nskje det ikke var en så dårlig idé med nestemann NÅ allikevel,- da kommer du hvertfall i "rett" dagbok... :ler:

Ha en riktig god helg du også!

Hikking er herlig men også litt ubehagelig noenganger ;)

Som om det popper i magen  :ler:

Er heeerlig med spark! :hjerter_rundt:

Jeg syntes det var morsomt med hikkinga, men syntes jo synd på snuppa, for det er jo ikke noe godt å hikke... det var en litt merkelig følelse! Tenk når hun blir enda større,- da må det jo kjennes veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...