Cr@sh Skrevet 7. november 2006 #601 Del Skrevet 7. november 2006 Hørtes ut som en koselig tur hitover.... Og du... det hadde vært moro å se det du har laget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 7. november 2006 #602 Del Skrevet 7. november 2006 Innom for å se hvordan det går med deg Ta godt vare på deg selv nå. Håper bekkenet gir seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 7. november 2006 #603 Del Skrevet 7. november 2006 Og igår lagde jeg utkast til dåpsinvitasjon og bordkort av ting jeg shoppa på lørdag! Sambo syntes det ble kjempebra! Får se om jeg kommer på flere glupe idéer... Skal se om jeg får lagt ut bilder etterhvert! ← Oj, dåpstankar allereie? Gøy!!! Vil gjerne ha inspirasjon!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #604 Del Skrevet 8. november 2006 Så kos at Burpelita også fikk pakker! Åja, forslag til dåpsinvitasjon! Kanskje jeg også skulle... Håper å se bilder snart!! Godt å få unna endel julegaveshopping ja! :-D Er formen fin da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. november 2006 #605 Del Skrevet 8. november 2006 Høres ut som om du har hatt en fin tur hos mamsen! Dåpsinvitasjoner, allerede? Herregud, nå stresser du meg jente! Jeg burde så definitivt begynne å tenke på invitasjoner og takkekort for barselsgaver og julekort... Kanskje ta julekort og takkekort i ett? :klø: Nå har jeg noe å spekulere på i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 8. november 2006 #606 Del Skrevet 8. november 2006 Her har jeg ikke vært før men jeg har jo lagt merke til den fine avataren din!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #607 Del Skrevet 8. november 2006 Hørtes ut som en koselig tur hitover.... Og du... det hadde vært moro å se det du har laget ← Var kjempekoselig, ja! Skal se om jeg ikke får ut finger'n og får tatt bilde av "kunstverkene" mine... :kys_2: Innom for å se hvordan det går med deg Ta godt vare på deg selv nå. Håper bekkenet gir seg... ← Takk for besøk! Hyggelig at du stikker innom Oj, dåpstankar allereie? Gøy!!! Vil gjerne ha inspirasjon!!! ← Måtte selvfølgelig innom mitt eldorado når jeg var hjemme, nemlig Bikuben! Der finner jeg ALLTID noe... Blir skummelt når nettbutikken deres åpner Og man kan ikke la nyinnkjøpte ting være uprøvd, derfor jeg er litt tidlig ute Skal se om jeg får ut finger'n og får tatt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #608 Del Skrevet 8. november 2006 Så kos at Burpelita også fikk pakker! Åja, forslag til dåpsinvitasjon! Kanskje jeg også skulle... Håper å se bilder snart!! Godt å få unna endel julegaveshopping ja! :-D Er formen fin da? ← Ja, snille familien min! Det er jo stas når hun allerede er inkludert VELDIG deilig med julegaveshopping! ...bortsett fra at man blir blakk! Formen er som den pleier,- helt tipptopp, bortsett fra bekkenet! Jeg koser meg med magen som vokser, og alle spark og bevegelser som kommer fra Burpelita Høres ut som om du har hatt en fin tur hos mamsen! Dåpsinvitasjoner, allerede? Herregud, nå stresser du meg jente! Jeg burde så definitivt begynne å tenke på invitasjoner og takkekort for barselsgaver og julekort... Kanskje ta julekort og takkekort i ett? :klø: Nå har jeg noe å spekulere på i dag! ← Sorry, vennen, ikke meninga å stresse deg... Julekort og takkekort i ett hadde jeg gått for, hvertfall! Skal prøve å huske det, for med meg så passer det jo med takkekort/påskekort! Her har jeg ikke vært før men jeg har jo lagt merke til den fine avataren din!!! ← Koselig med nye fjes! Du er hjertelig velkommen til å fortsette med besøkene! Litt kanskje? Takk for avatar-skryt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #609 Del Skrevet 8. november 2006 Ja, blir aldri lei av sparkene.. så herlig! Har KOST meg med lille niesen idag.. Ååå, sååå babysyk jeg blir! Gøy å prøve seg litt frem med invitasjoner osv.. Jeg satser først og fremst på å lage julekort med snuppa på. Men blir enkelt, sikkert bare gjennom fotoknudsen regner jeg med. Hatt en fin kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 8. november 2006 #610 Del Skrevet 8. november 2006 Sorry, vennen, ikke meninga å stresse deg... Julekort og takkekort i ett hadde jeg gått for, hvertfall! Skal prøve å huske det, for med meg så passer det jo med takkekort/påskekort! ← Kombi-kort er jo helt genialt, så jeg går i allefall for det! men tror nok det blir fotoknudsen her også, har ikke tid til å lage noe selv.. Kanskje jeg får mer tid til å lage takkekort etter navnefesten hennes! Håper det! Er jo skikkelig moro å lage noe selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #611 Del Skrevet 8. november 2006 Ja, blir aldri lei av sparkene.. så herlig! Har KOST meg med lille niesen idag.. Ååå, sååå babysyk jeg blir! Gøy å prøve seg litt frem med invitasjoner osv.. Jeg satser først og fremst på å lage julekort med snuppa på. Men blir enkelt, sikkert bare gjennom fotoknudsen regner jeg med. Hatt en fin kveld? ← Kos at du har kost deg! Kan tenke meg du ikke akkurat ble mindre klar for å møte jenta di... Ja, kjempegøy å drive med litt sånt,- hadde jeg bare hatt bedre tid!! Har hatt en fin kveld, ja. Eller, sitti med eksamenslesing, men det kunne vært mye værre... Du da? :kys_2: Kombi-kort er jo helt genialt, så jeg går i allefall for det! men tror nok det blir fotoknudsen her også, har ikke tid til å lage noe selv.. Kanskje jeg får mer tid til å lage takkekort etter navnefesten hennes! Håper det! Er jo skikkelig moro å lage noe selv! ← Kjempekjekt å lage selv,- om man har tid! Hvis det føles som et press og stress, er det ikke noe kjekt... Har dere bestemt dere for når dere skal ha navnefest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 8. november 2006 Forfatter #612 Del Skrevet 8. november 2006 Tickeren min klikker forresten idag... Skal være 22+4, ikke 22+3. Rett skal være rett, og jeg vil ikke ha "påskrevet" dager jeg er ferdig med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #613 Del Skrevet 8. november 2006 Min var feil igår.. da det var etter midnatt, da skulle den jo ha blitt + en dag, men ble ikke før en time senere.. Irriterende ja! Jeg har spillt litt adventurespill (er ikke nerd altså! ) og lest litt i ELLE, og surfa KG & snartmamma.. Litt trøtt.. har vært en laaang dag! Håper xamen går bra!!! Er den imorgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. november 2006 #614 Del Skrevet 9. november 2006 God formiddag, snuppa! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. november 2006 Forfatter #615 Del Skrevet 9. november 2006 Min var feil igår.. da det var etter midnatt, da skulle den jo ha blitt + en dag, men ble ikke før en time senere.. Irriterende ja! Jeg har spillt litt adventurespill (er ikke nerd altså! ) og lest litt i ELLE, og surfa KG & snartmamma.. Litt trøtt.. har vært en laaang dag! Håper xamen går bra!!! Er den imorgen? ← Nå er den heldigvis riktig! Selvom Burpelita sikkert ikke kommer på dagen, er det uansett moro å se at det teller ned... Gøy å spille litt innimellom, men nå er det faktisk en evighet siden jeg har spilt. Får se om jeg ikke får gjort noe med det snart! Nei, heldigvis ikke eksamen idag, den jeg leser til nå er 21. desember. Den første er 30. november, så jeg merker jeg begynner å få litt småpanikk ...hvorfor lærer jeg ALDRI!? God formiddag, snuppa! :kys_2: ← Takk i like måte, Cr@shel@sh! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. november 2006 Forfatter #616 Del Skrevet 9. november 2006 Jeg sitter og lker meg med litt bilder her: http://www.myheritage.com , jeg! Ganske gøy!! Har prøvd fem bilder,- på det ene er jeg 76% lik Paris Hilton, på det andre er jeg 89% lik Jamie Lynn Spears, på det tredje og fjerde er jeg 86% og 98% lik Hayden Panettiere, og på det femte er jeg ikke lik noen Jeg er med andre ord en salig blanding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 9. november 2006 #617 Del Skrevet 9. november 2006 Neida, leeenge til 30. november Burpen!! .....snuser videre på myheritage....hva er det mon tro........ :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 9. november 2006 Forfatter #618 Del Skrevet 9. november 2006 Neida, leeenge til 30. november Burpen!! .....snuser videre på myheritage....hva er det mon tro........ :klø: ← Lenge til!? Neeeeeeeeei... ...hvertfall ikke når man ikke kan noenting Myheritage er en side hvor du kan legge inn bilder av deg selv, så scanner den ansiktstrekkene dine, og leter i databasen for å finne en kjendis som ligner! ...altså sånn man syns er veeeeeeeeeldig gøy når man heller skulle lest til eksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 9. november 2006 #619 Del Skrevet 9. november 2006 Myheritage er en side hvor du kan legge inn bilder av deg selv, så scanner den ansiktstrekkene dine, og leter i databasen for å finne en kjendis som ligner! ...altså sånn man syns er veeeeeeeeeldig gøy når man heller skulle lest til eksamen ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. november 2006 #620 Del Skrevet 9. november 2006 Vet hvordan det er å skulle ha lest... også er det så mye annet som frister... Jeg vurderte å ta et mellomfag mens jeg var i permisjon, men droppet det... Sikkert lurt... Gjorde det da jeg gikk hjemme med Storegutt, resultatet ble bra - men det er deilig med helt fri også Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå