Gå til innhold

Burpens nedtelling mot mars

Burpen

Anbefalte innlegg

:enig:

Og hvilken vakker dag det er til å lese på!!!

Så sant, så sant! ;)

...men hvor ble egentlig tiden av, etter 9 timer på skolen!? :sjenert::ler:

*oppdaterer meg*

Håper du hadde en fin lørdagskveld! Er ikke noe moro når gutta vil ut og feste, selv hadde jeg faktisk ikke det problemet... kanskje fordi sambo ødela kneet sitt og måtte opereres, og dermed ikke var særlig mobil en stund! :ler: Og når han ble mobil, så var jeg blitt så stor at han bare ville være hjemme med meg! :hjerte:

Du må ha en fin mandag! :klem:

Ps: En forsinket :hoppe: for 21 uker! :)

*notere* Kanskje løsningen er i å knuse kneskålene til sambo, altså! :ler: Takk for tips! ;)

Takk for forsinka :hoppe: ing!

:klem:

:hoppe: for over halvveis :hoppe:

Ja, tenk,- nå er jeg GARANTERT over halvveis!! :hoppe: Tenkte på det på lørdag da jeg var 21 uker, for jeg kommer jo max til å gå 42! Sa til sambo, at om 21 uker er du garantert pappa, og han bare smiiiiilte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt en fin helg vennen?

Har vært en rolig, avslappende helg for meg.

For et vær, regner idag også!

Sittedelen er dessverre låst på Speedien..

Det er ganske dumt da, men føler uansett det alltid er en bakdel med vogner, at nå MÅ vi bare velge en.

Den koster 4000 inkl. bag, så det er ganske rimelig :-D

Det er sååå herlig med masse baby bevegelser... :hjerter:

Er så skjønt, å kjenne en fot eller en hånd...

Planer for dagen? :)

Ha en fin tirsdag! :klem:

Tenk at du stod opp tidligere enn meg idag! :hoppe: Skjønner hvertall veeeeeeeldig godt hvorfor du sover så lenge!! Deeeeeeeilig...

Helga var fin den, eller hvertfall helt grei! (har kanskje noe med at jeg ikke er langsint å gjøre... :ler: )

Hadde en megafight med sambo på lørdag ang festinga. Det toppa seg da han fikk en kompis til å komme på døra, for å dra han med ut (fordi han ikke "turte" dra alene). :frustrert: Da ble jeg raaaaaaaaasende sint, for jeg syntes det var så dårlig gjort av han å sette meg i den situasjonen, for han spurte jo meg rett foran han, hva han syntes jeg skulle gjøre. Jeg svarte surt at "ring når du skal hentes da". Sambo visste MEGET godt hva jeg mente (hvis ikke hadde jeg ikke svart som jeg gjorde), og at det ville bli månelyst her hjemme om han dro, så han holdt seg faktisk hjemme.

...men kvelden var jo ødelagt, så han kunne like gjerne dratt :sjenert:

På søndag var vi en svipptur på boligmessa. Bestilte garasjeport med åpner til garasjen, og boblehjørnekar til hovedbadet i huste, så nå kan de bare begynne bygginga!

Etter det, dro vi til sambo's hjemby, til halvbrorens bursdag! Kjempekoselig, som alltid! Eneste er at det også alltid er en pc å fikse der... Hadde vært koselig å faktisk se noe til sambo når vi er på besøk hos hans familie. Tror han syns det også, for det føles nok som at det er pc'ene han besøker, ikke familien :ler:

Jeg sa til storesøster igår, at jeg vurderer å droppe vogn, for jeg blir ikke klok på dem... INGEN har alt jeg vil den skal ha! :sur:

...men jeg skal nok klare å bestemme meg for en til slutt!

Å, som jeg gleder meg til hun blir større, sånn at jeg også kan se føtter og hender! :hjerter_rundt:

Jeg drømte faktisk om det i natt, at vi så hele ansiktet hennes gjennom magen :ler: Hun var så nydelig... :hjerte:

Planer for dagen!? Hmm... Jeg må pakke litt, for vi reiser til østlandet i morgen! :hoppe:

Så må/bør jeg gjøre litt skole. Første eksamen om under én mnd... :overrasket:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Det er litt gøy at det berre er to dagar i mellom oss no, syns eg! :)

Gledar meg til knotten blir større eg også!!

Kva vogner er alternativa dykkar då? Er ingen enkel sak det der, vi måtte berre bestemme oss for ei! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg fått svart dere som har skrivi til meg også! Det "tar på" med en KG-fri helg, mye å oppdatere seg i :ler:

Vi har bestemt oss for navn!! :hoppe:(de som vil vite, kan spørre peeeeeeent, så skal dere få PM) Jeg jobber med å få inn et navn til, men det er ikke noe must for vi kommer bare til å bruke det navnet vi har bestemt oss for uansett!

Sambo's stebror og kona venter ei jente om litt over en måned. De har ikke villet fortelle navn, noe de sikkert angrer litt på nå... :sjenert:

For gjett hvem som ble paffe da vi annonserte navnet til Burpelita! Jeg skjønte det ikke der og da, det tror jeg ingen gjorde, men kona kom til sambo etterpå, og fortalte at de også hatte tenkt på det navnet.

...det er jo litt kjedelig hvis begge blir hetende det samme, men samtidig så har vi ikke SÅ mye med dem å gjøre.

Jeg er bare så kjempeglad for at det var vi som annonserte navnet! :hoppe: Da er det hvertall ikke vi som "hermer"! :ler:

Vi "eier" jo ikke navnet, men hadde kanskje satt pris på om de ville valgt noe annet... :sjenert: Jeg ville hvertfall gjort det hvis situasjonen var motsatt!

Burpelita drev med morgengymnastikk i magen i morges. Lå musestille i over tre kvarter bare for å få med meg alle de deilige bevegelsene inni meg :hjerter_rundt:

Nei, nå er det skolelesing for alle penga her... Snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er litt gøy at det berre er to dagar i mellom oss no, syns eg! :)

Gledar meg til knotten blir større eg også!!

Kva vogner er alternativa dykkar då? Er ingen enkel sak det der, vi måtte berre bestemme oss for ei! :ler:

Ja, vi har blitt ganske tett nå! Greit å ha noen og slå følge med "helt til døra" :)

Vi vurdere Quinny Speedi (evt. Freestyle), Teutonia s3 og TFK joggester twist.

Quinny hadde vært perfekt hvis sittedelen kunne snus. Teutonia har alt jeg vil ha, bortsett fra passende adapter til bilsetet jeg vil ha, og TFK har muligens alt, skal sjekke opp om den modellen tar bilsetet, eller om det kun er TFK buggster som har adapteren... *håpe-håpe-håpe*

Ikke lett i det hele tatt! :sjenert::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha pm! :hoppe: Vaer saa snill? *haaper det var pent nok!*  :ler:

Ha en fin dag og god lesning!

*snakke lavt* Det var pent nok *snakke lavt*

Kan jo ikke avsløre hva som er standarden for hva som er pent nok... :ler:

Ha en fin dag du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for lesing her også, i tida før jordmorstimen.

Tør eg be om ein PM med navn, kanskje??? *spent*

Så ikke deg ovenfor der, jeg... :sjenert:

PM er på vei ;)

Lykke til hos jordmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kan jeg også få vite navnet, søte snille Burpen? :)

Det er slettes ikke lett å bestemme seg for vogn nei, men av en eller annen grunn bestemte vi oss allerede i uke 10 vi... :ler2: Vi bor en plass der det blir så grasalt mye snø på vinterstid, så vi måtte ha en vogn som var stødig, samtidig som den har en stor bag (må ha plass til Ida, mye klær og skinn/voksipose vet du :ler:). Vi endte opp med Emmaljunga Egde, og er storfornøyd! :)

Ha en flotters dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*spør pent*

:)

PM på vei :)

...kan jeg også få vite navnet, søte snille Burpen? :)

Det er slettes ikke lett å bestemme seg for vogn nei, men av en eller annen grunn bestemte vi oss allerede i uke 10 vi... :ler2: Vi bor en plass der det blir så grasalt mye snø på vinterstid, så vi måtte ha en vogn som var stødig, samtidig som den har en stor bag (må ha plass til Ida, mye klær og skinn/voksipose vet du :ler:). Vi endte opp med Emmaljunga Egde, og er storfornøyd! :)

Ha en flotters dag! :klem:

:sjarmor: Det er jenta si som kan spørre peeeeeeeeeent, det!! Ja, det kan du, søte snille Skrållan!

:ler:

Den vogna hadde storesøster og mannen til jenta si også, og var storfornøyde! Jeg har også trilla endel turer i den vogna, og likte den kjempegodt! Var planen at jeg ville ha en sånn når "vår tid" kom, men har kommi inn i et spor hvor jeg bare vil ha en trehjuling... ;) Vanskelig å komme seg utav det sporet :sjenert:

Ha en flotters'ere dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Kan jeg også få vite navn snille, snille deg :) ?

Masse å gjøre på skolen? Det er det iallefall her! Føler meg helt overveldet av skolearbeid akkurat nå. Må nok sette meg ned i kveld og mange kvelder framover.

Var det du som plagdes med bekkenet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg også få vite navn snille, snille deg :) ?

Masse å gjøre på skolen? Det er det iallefall her! Føler meg helt overveldet av skolearbeid akkurat nå. Må nok sette meg ned i kveld og mange kvelder framover.

Var det du som plagdes med bekkenet?

PM på vei :)

Ja, VELDIG masse skole... Når det i utgangspunktet er mye å gjøre, blir det ikke bedre av å ikke gjøre det. Da må det skikkelig skippertak til... :sjenert:

Ja, bekkenet kranger noe veldig om dagen... Håper det ikke blir værre nå! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så bra at dere har blitt enige om navn! :hoppe:

(Vil ikke vite hva det ble, vi sliiiter med å bestemme navn selv! :sur: )

Vogn er absolutt ikke lett, nei... Tror det er vanskelig å finne den perfekte vogna. Er glad vi er ferdige med den biten! :ler:

Hadde ikke vi en avtale om å oppmuntre hverandre til lesing her?? Har ikke hørt noe, så jeg er skikkelig lat på den fronten. :sjenert: *Sparker Burpen i leggen* Nå må du leeeeeeeeeseeeeee!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så bra at dere har blitt enige om navn! :hoppe:

(Vil ikke vite hva det ble, vi sliiiter med å bestemme navn selv! :sur: )

Vogn er absolutt ikke lett, nei... Tror det er vanskelig å finne den perfekte vogna. Er glad vi er ferdige med den biten! :ler:

Hadde ikke vi en avtale om å oppmuntre hverandre til lesing her?? Har ikke hørt noe, så jeg er skikkelig lat på den fronten. :sjenert: *Sparker Burpen i leggen* Nå må du leeeeeeeeeseeeeee!!

Skjønner hva du mener med å slite med navn... :Nikke: Og dere har jo dobbelt opp,- hvis sambo og jeg måtte finne BÅDE jente- og guttenavn, hadde det nok blitt samboerbrudd :ler:

...det har nok noe med hans "syn" på navn å gjøre! :sjenert:

Gleder meg til å ha vogna i hus, ja! Idag har jeg tippa litt mot TFK Joggester twist. Gjenstår å se hva det er i morgen _ler:

Lese...? Hva er det!? :sjenert:

Oki, skjerpings på Burpen!

...hun skal lese i hele kveld!! :danse:(Utenom når hun må pakke, se Cæsar, Jakten på kjærligheten og Grey's... )

Nå er sveitsisk kyllinggryte snaaaaaaaaart ferdig til å konsumeres!! :sikle:

Edit: Kyrringgryte eller kyllinggryte,- våttevver... :ler:

Endret av Burpen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lese...? Hva er det!?  :sjenert:

Oki, skjerpings på Burpen!

...hun skal lese i hele kveld!! :danse:(Utenom når hun må pakke, se Cæsar, Jakten på kjærligheten og Grey's... )

Nå er sveitsisk kyrringgryte snaaaaaaaaart ferdig til å konsumeres!!  :sikle:

:ler: Du høres ut som Albert Åberg - skal bare, skal bare! :ler: Var akkurat sånn jeg også, da jeg gikk på skolen! Det er jo så mye annet som er så mye mer moro enn å lese... :sjenert:

Også må jeg bare spørre, kyrringgryte? ;) mener du kyllinggryte eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du høres ut som Albert Åberg - skal bare, skal bare! :ler: Var akkurat sånn jeg også, da jeg gikk på skolen! Det er jo så mye annet som er så mye mer moro enn å lese... :sjenert:

Også må jeg bare spørre, kyrringgryte? ;) mener du kyllinggryte eller?

Ja, Albert og jeg er bestekompser :sjarmor: Fint å høre at det er flere som har hatt det som meg... :sjenert:

Tænks fårr skriveleif-bemerkning :) Skulle selvfølgelig stå kyllinggryte!

Eg skal også lese i heeeile kveld, utan om nett no, og når eg går tur, og ser på Greys! :ler:

:ler: Godt å lese at jeg ikke er alene! Kos deg med alt annet enn lesning i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt dere er enige om navn! :-D

Uffda... bekkenplager kan ikke være godt vennen! :klem:

Ta det med ro og ta vare på deg selv og den lille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...