Xania Skrevet 3. august 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 3. august 2006 Ja, det var greit å få fortalt det, magolia og Cr@sh. Måtte bare fortelle en kollega/venninne det i stad også. Det første hun sa var: "Næmen, Xania??" Så gratulerte hun og gliste bredt. :-D Tror nok det er noen som blir overrasket, jeg har ikke akkurat vært av den mest babysyke typen. Men morsomt å fortelle, da! En lettelse å slippe å tenke på hva man sier om babyer og graviditet. Man har jo litt lyst til å plapre i vei også, he-he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnie27 Skrevet 3. august 2006 #82 Del Skrevet 3. august 2006 Hei Skjønner at su syns det er godt å få fortalt det! Gleder meg selv, det er så mye babyprat på arbeid nå ( 3 mannfolk som skal bli fedre.. ja de prater om det også ). Men nå er ikke jeg så langt på vei enda da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 4. august 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 4. august 2006 Hei Minnie27! Koselig med besøk! Sitter og på jobb nå, ble litt seint før jeg kom meg i køya i går. Sovna 1,5 time på sofaen i går, så da var jeg ikke så trøtt på kvelden. Puh, varmen slår meg helt ut for tida, det er bakerovn inne i leiligheta vår. Heldigvis kaldt og godt inne på jobb. Til helga skal vi igjen til den berømte campingvogna. Er nok bakerovn der også, så det blir vel å finne seg en strand og bade mest mulig. Deilig å ha et eget sted å reise til, selv om det foreløpig bare er ei campingvogn. Gleder meg til det en gang blir hytte. :-D God helg, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 4. august 2006 #84 Del Skrevet 4. august 2006 God helg Kos deg på campingtur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. august 2006 #85 Del Skrevet 4. august 2006 Takk for hilsen i boka mi! Vi har en spennende tid foran oss! Heldige dere som har campingvogn.. Vi ønsker oss båt, men nå må vi nok revurdere planene og heller kjøpe ny bil tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. august 2006 #86 Del Skrevet 4. august 2006 Så deilig med tur til vogna i helga... Dere må kose dere masse og nyte det herlige været! Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 4. august 2006 #87 Del Skrevet 4. august 2006 Kos deg på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 7. august 2006 Forfatter #88 Del Skrevet 7. august 2006 til magolia, Fru Fomle, Cr@sh og veslo som har vært innom mens jeg har kost meg på tur. Det var så sinnsykt varmt, og på tomta vår er det ikke en flekk med skygge. På fredag kom vi nedover i nitida, og da var det heldigvis ikke så varmt lenger. Lørdag våknet jeg i halvkoma i ei kokvarm campingvogn. Deilig å kunne tusle ut og spise frokost i det fri med fuglekvitter til. Resten av dagen ble tilbragt på stranda og i vannet. Deilig! Søndag ble det mer strandliv før vi kjørte oss en tur og til slutt reiste innom svigerinne og svoger før vi dro hjem. Det ble en laaang og varm dag, så jeg sovna som en stein da vi kom hjem. Nå er et ny mandag og tilbake på jobb igjen. Her er det jo stillere enn noen gang før, og dagens høydepunkt (lunsjen) er vel overstått. Forhåpentligvis kan jeg ta noenlunde tidlig kveld og reise og shoppe litt mammaklær i dag. Magen har blitt svær! Målte den i går, og har lagt på meg 5 cm over midjen og 3 cm over hoftene allerede. 2 kg ekstra høres ikke så veldig mye ut, men på bare ni uker synes jeg det er litt drøyt. Leser at mange ikke legger på seg noe de tre-fire første månedene... Ja, ja, heldigvis er vi forskjellige. Håper bare ikke det blir en kjempebaby som skal ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 7. august 2006 #89 Del Skrevet 7. august 2006 Endelig tilbake i gamlelandet igjen! Borte bra, men hjemme best! Heldig du som skal på ferie når det sannsynligvis og forhåpendtligvis ikke er SÅ steikende hett... Hvor lenge skal dere være borte? Vognproblematikk, ja, har hørt om noen som har slitt med det. Heldigvis blir ikke det noe problem for oss, i og med at vi bor i kjellerleilighet nå, og flytter inn i nytt hus utpå våren/sommeren neste år! Kjenner igjen det med sulten, ja... Huffameg! Når jeg blir sulten, bare MÅ jeg ha mat! Helt desperat, liksom Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 8. august 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 8. august 2006 Velkommen hjem, Burpen! Vi reiser først ei uke til Praha, og så sannsynligvis to uker til Spania etterpå. Spaniaturen er ikke bestilt enda, siden vi bare trenger flybillett (skal låne leiligheten til foreldrene mine der nede) og jeg ville se an formen litt. Formen er jo foreløpig veldig bra, så da regner jeg med det blir tre uker i utlandet på oss. Deilig, har hatt max to uker sammenhengende ferie før, så dette blir luksus! Var på H&M og så på mammaklær i går, synes ikke det var veldig mye å rope hurra for... Kjøpte den mamma-dongeribuksa som ligger på nettbutikken deres. Den var helt greit, og passer godt allerede nå. Lurer på hva i all verden jeg skal klare å trykke meg inn i når det nærmer seg 40 uker... Strikken i midja er jo riktignok elastisk, men om den kan utvide seg sååå mye er jeg ikke sikker på... Prøvde et par topper også, men de var nok for store foreløpig. Fikk litt telt-følelse da jeg tok dem på. Får heller prøve å finne et par lange, litt elastiske gensere som jeg kan bruke til å begynne med. De korteste toppene mine blir det bar mage glippe av allerede! Gleder meg til første kontroll på torsdag, da får jeg høre om det er normalt med så stor mage allerede, eller om jeg må skjerpe meg med trimminga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. august 2006 #91 Del Skrevet 8. august 2006 Du byrjar å merke magen du også ja! Eg kjenner også at eg har lagt meg ut litt! Er ein litt rar følelse, i grunnen! Gledar meg til graviditeten er offisiell for alle, og eg slepp å skjule magen lenger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 8. august 2006 #92 Del Skrevet 8. august 2006 Er du langt på vei nå da? Har noen mammaklær som jeg kjøpte på H&M da jeg gikk gravid første gangen. Blir kjekt å bruke de opp igjen. Lurer litt på vinterjakke jeg da.. HØYGRAVID og iskaldt ute. Det blir en stor jakke Misunner dere truren til Spania og Praha!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. august 2006 #93 Del Skrevet 8. august 2006 Spania og Praha... Å...! Ikke misunnelig jeg!! Ja hvor langt er du på vei nå..? Du skulle hatt link til ticker i signaturen din... Jeg fikk også tidlig mage.. Hun sa det var fordi jeg var slank. Ikke tenk på ekstra kilo, de forsvinner i amminga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 9. august 2006 Forfatter #94 Del Skrevet 9. august 2006 Ja, veslo, begynner absolutt å merke magen nå. Spennende, men litt uventet at den kommer så tidlig. marthepia, jeg er 10 uker på vei i dag! Har også begynt å lure på dette med vinterjakke, har liksom ikke sett noen mammaytterjakker?? Blir vel en vanlig boblejakke i størrelse XXL tenker jeg, med armer som rekker langt nedpå leggen. Epica, har lagt link til ticker i signaturen nå. :-D Tenkte at siden jeg ikke er supermedlem kan jeg jo ikke ha ticker, men tenkte ikke på at det går an å linke til tickeren. Takk for tipset! Gleder meg veldig til ferie nå!! Bare drøye tre uker igjen! Var og kjøpte meg nytt skjørt i går med strikk og god plass til mage. Greit å ha litt klær som ikke strammer på ferie. Blir jo gjerne en del god mat også da, så greit å ha god plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. august 2006 #95 Del Skrevet 9. august 2006 Bare hyggelig!! Ser du er 10 uker idag! for 10 uker!! Snart 12, ikke lenge til! Ja, lurt med litt nye klær! Ååå, så deilig med ferie snart da! Håper formen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. august 2006 #96 Del Skrevet 10. august 2006 Hvordan har det gått hos legen idag? For det er torsdag idag, ikke sant...? Går litt i surr i dagene for tida! Jeg kjøpte mammabukse på hm igår, og har brukt den idag. Skikkelig god å ha på! Litt uvant med den digre greie over magen, men det går seg vel til... Vil heller ha en sånn bukse, enn å ha en annen i tre nummer for stort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 10. august 2006 #97 Del Skrevet 10. august 2006 Håper kontrollen gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. august 2006 #98 Del Skrevet 10. august 2006 Hellu... Skjønner du har vært på kontroll i dag... Håper det gikk bra... Torsdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xania Skrevet 11. august 2006 Forfatter #99 Del Skrevet 11. august 2006 til alle sammen som har vært innom! Modemet mitt har tatt kvelden, så jeg får ikke kommet meg på internett på kveldstid. Regner med det nye kommer rett over helga, skulle ta bare 2-5 dager. Ingen internett i helga. Ja, ja, det går vel greit. Må lese uansett, har meldt meg opp til sertifiseringstest neste fredag. *Grue seg* Var på kontroll i går, ja, og det gikk bare bra. Fikk jo ikke vite så mye om hvordan det stod til akkurat da, men fikk tatt masse blodprøver, fikk målt blodtrykket og ble veid. Blodtrykket var 100/65 og legen sa det var fint, men er ikke det litt lavt? Jeg har ikke så god peiling på sånne ting, har ikke vært mye hos lege før... Termin ble satt til 9. mars, og det er jo det samme som jeg har regnet ut. Fikk litt informasjon om mat og sånt, ble blant annet frarådet å spise salat på ferie, men det visste jeg jo forsåvidt. Regner med det blir en god og lubben Xania som kommer hjem fra ferie, jeg spiser vanligvis veldig mye salater. Ellers fylte hun ut søknadspapirer til Ullevål, og jeg skulle da få innkalling til UL i posten fre dem. Så fikk jeg ny time 25. september til GU. Da skulle vi også høre etter hjertelyd! Det vil så klart mannen også være med på, det blir jo kjempespennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. august 2006 #100 Del Skrevet 11. august 2006 Så flott at alt stod bra til på kontrollen... ...også bare en måneds tid så skal du tilbake... Det blir moro å få høre hjertelyden! Det er helt fantastisk! Håper du får en fin helg - til tross for manglende internettilgang... Hold ut KG-abstinensene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå