Gå til innhold

Pi@ Trollmor


Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Petra P: :vinke: Hyggelig at du stikker innom. Jeg har smuglest dagboka di, men er ikke så flink til å legge igjen spor :rodme:. :klem:

HH: Det er en fin balansegang det der med å være pessimist og bli positivt overrasket og det å være for mye pessimist, for jeg tror ikke det er bra heller. Det var jo ikke meninga at vi skulle prøve i det hele tatt denne syklusen, og ikke har vi prøvd mer enn en gang heller. Så alt har egentlig vært bonus hittil :). :klem:

Skytte: Takk for di positive tankene. Jeg visste ikke at det var slik positive tanker ser ut :legrine:. Likte ikke helt at du minte meg på at 21 dager er 3 uker. 3 uker høres veldig lite ut, mens 21 dager høres ganske mye ut....... :redd::sjokkbla:. :klem:

angelou: Jeg er også HELT sikker på at alle de andre nyprøverne blir gravide før meg :ler:. Blir spennende å se hvem av oss som har rett :ler:. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent meg supertung i kroppen de siste dagene. Akkurat som om jeg skulle veie 100kg, og magen har kjentes veldig oppblåst ut. Det har vært veldig slitsomt å trene, som om kroppen er for tung til at jeg skal klare å jogge :forvirret:. Tror det må være mine nye bedre spisevaner som ligger bak, men jeg må innrømme (sjøl om jeg hadde tenkt å la være...) at jeg lurer litt på om det kan være noe annet.... :sjenert:. Jeg som har klart å være SÅÅÅ flink, rolig og avslappa har begynt å kjenne bittelitt etter symptomer :plystre:. Ja, jeg har ømme pupper og ja, jeg har murringer magen....men det har jeg jo ALLTID rundt denne tida i syklusen. Jeg var helt overbevist om at jeg ikke skulle teste før mensen virkelig var forsinka, men jeg har revurdert det litt. Siden jeg skal levere oppgava og burde tenke på den og ikke noe annet, så kommer jeg til å teste hvis jeg føler jeg blir litt for opphengt i "kommer mensen snart" tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du føler deg stressa, så er det greit å ta en test mener nå jeg! Ellers blir man gående å ikke tenke på noe annet...

men ikke slå meg på startstreken nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: Jeg så deg ikke i stad :klem:

iss: Det var det jeg også tenkte, det er overhode ingen vits i at hue skal bli opptatt med å vente på mensen når den egentlig skal skrive oppgave. Jeg kommer nok ikke til å slå deg på startstreken :ler:. Alt virker veldig normalt 11 dager før IKM :forvirret::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neste gang du er innom dagboka mi så synes jeg du kan legge igjen et lite spor :fy_fy:

:ler:

enig med iss. føler du det stressa, så ta en test! jeg har hatt mange samtaler med meg selv når jeg har vært litt forsinket. -og når jeg da endelig har tatt en test, så har mensen kommet rett etterpå. (blæh!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Så spennende Pi@! Men er det hele 11 dager før IKM? Da er det noe tidlig å tenke på testing... kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petra P: Skal ile innom dagboka di med og legge igjen en liten hilsen nå med en gang. :klem:

Xavia: :ler: Nei jeg skal ikke teste ennå. Jeg har lang lutealfase så jeg kan muligens teste et par dager før IKM, men ikke noe før det. Bare greit å ha tenkt gjennom om jeg skal teste og evt når :sjenert::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at du har vært en "venter-på-å-bli-prøver". Alt er så gjennomtenkt hos deg. Heffalompen og jeg bestemte oss halvveis i et pille-brett, og da var det mest: Oj, hva gjør vi nå da? Det har vært mye å lese om og sette seg inn i. Men der er du fullt oppdatert :)

Og ta aboslutt en test om det roer tankene. Er nok verd pengene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xavia: :)

Eeyore: Jeg har ønska meg barn nesten hele mitt voksne liv, så jeg har hatt mange år på å tenke igjennom saker og ting. Tror det er veldig bra slik dere har hatt det med at dere bare plutselig bestemte dere, jeg har til tider hatt en veldig tung og vanskelig venteperiode :tristbla:, men nå er alt bra :). :klem:

Lucky: Hihi jeg har desverre bare vanlige mensensymptomer :sur:, og jeg tror ikke at jeg er gravid heller. Men det er lov til å håpe.... :sjenert::klem:

Jeg har forspist meg på pasta med Dolmio saus på :sprettoy:. Begynner å bli snart 1 1/2 time siden, men jeg er fortsatt sprekkeferdig.

I dag tok ene hunden på seg sauekamuflasje da vi var ute på tur (dvs rulle seg i sauebæsj :kvalm:). Da var det bare å ta fram hageslangen når vi kom hjem :ler:, ikke akkurat favoritt måten hennes å dusje på men det går helt greit. Det er ikke første gangen, hun har en stygg uvane med å rulle seg oppi alt som er ekkelt. Sjølom hun alltid er i bånd så klare hun å få det til på null komma niks hvis jeg er litt uoppmerksom :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kvalm: hund full av bæsj...godt du har hageslange da ja :ler: Når jeg kom hjem i dag hadde katta bæsja i kassa si for så å spole en kilo sand og bæsj utover gulvet. Virkelig noen ekle dyr vi har ja :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk for hilsen i dagbok mi! det var hyggelig :Nikke:

hmmm, hunder som ruller seg i bæsj har jeg vært borte i før, ja. ikke bra :riste:

håper du har en strålende dag!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei på deg.

Legger igjen spor hos deg også. har fulgt deg en liten stund, fra forrige dagbok og så over i denne. Koselig at dere skal bli prøvere!!!!!!!!!!!!! Vet åssen det er å gå å vente på tante rød, kjempespent, men vet at sannsynligvis så kommer den i løpet av kort tid :sur: Men, men, sånn er det bare. Får i hvertfall håpe at det klaffer for dere i løpet av kort tid, du virker jo så klar for å bli gravid snart. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,for når man først begynner å tenke da er det bare å gi seg over! Hjernen tar fullstendig over og da har man ingen ting å si :ler:

Isj..dirty dog!! Ikke noe særlig med sauemøkkhund nei!

Huff,ikke meningen å minne deg på at 21 dager er 3 uker...syns det er lenge jeg for 3 uker er jo nesten en hel mnd.... :sjenert:

Men du kommer til å klare deg riktig så bra! Håper du sitter og jobber effektivt akkurat nuh!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky: Æsj jeg tror kattebæsj er ennå værre :kvalm:. Vi blir herda med hensyn til framtidige barn om ikke annet. Babybæsj kan ikke være så ekkelt som hunde/katte/sauebæsj :ler::klem:

iss: :ler::klem:

Petra P: Takke seg til kadaverkamuflasje (vel og merke uten mark) før bæsjekamuflasje :ler:. Det må være noen negative sider med å ha hund også. :klem:

LinKri: :ler::klem:

malle: Så koselig at du har fulgt med så lenge :). :klem:

Skytte: Skjønner at tre uker er lenge for deg, men ikke så lenge for meg :sjenert:. :klem:

Vi fikk besøk av en god kompis i går (han som spleisa oss faktisk :)) og det endte med at jeg ble sittende oppe til kl 4.30 i natt :overrasket:. Ikke så smart :riste:, siden lenge oppe betyr stå opp sent. Det var veldig hyggelig da, så jeg overlever å jobbe utover kvelden i dag og hvis jeg klarer å være litt mer effektiv enn vanlig så får jeg gjort like mye :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kattebæsj er litt værre ja..lukter pyton i allefall :ler: Men da synes vi jo bare babybæsj lukter blomster da :ler: Hedigvis ikke så ofte jeg må være i nærheten av kattebæsj :sjenert:

Oppe til helv fem :overrasket: Koselig å bare kunne sitte å skravle og la tiden gå da, a allefall når du kan sove så lenge du vil dagen etter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...