Gå til innhold

Pi@ Trollmor


Pi@

Anbefalte innlegg

Liljen: Flere her som lider av snillpike-syndromet og sitter for mye foran dataen og jobber.... Jeg har desverre alle symptomer på at tanta kommer som vanlig, så egentlig så er det ikke så spennende for min del, bare litt... :sjenert::ler:. :klem:

Lucky: Kroppen var ganske snill med meg i går egentlig, og jeg var slem med den og jogga :ler:. Det resulterte i at ryggen var fin og jeg kunne sove lenge i dag :sjarmor:. Godt du gav meg oppklaring om hvorfor det kjørte masse brannbiler forbi deg :). Nyskjerrig jeg vet du. :klem:

iss: Mysteriet oppklart :). :klem:

Eeyore: :klem:

Tulipan: Koselig at du tar deg tid til å komme innom meg. Jeg gleder meg vilt til å bli ferdig med oppgava :hoppe:. :klem:

Lurer fælt på om jeg skal ta en tidlig test i morra. Pga lang lutealfase så skal det muligens være mulig :ler: å få utslag. Hadde vært veldig greit å få det ut av hue, sjølom jeg er 90% sikker på at mensen kommer. Det dumme er at når det blir negativ test så klarer jeg ikke slå meg til ro med det, for da har jeg testa så tidlig at jeg kan være gravid og det slår bare ikke ut. Dvs at jeg er like langt med å få tanken ut av hue.... Det er vel bare å vente. I dag er det forresten 14 dager siden jeg tror jeg hadde EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og der hadde du vært innom mens jeg skrev Fjellrypa: Veldig kos å ha deg tilbake. Det er pes å være i innspurten med oppgava, men det er vel bare slik det skal være. Snart ferdig nå, så da er vel alt glemt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt fortvilt nå, kom noen tårer i stad faktisk. Fikk noen tilbakemeldinger fra veilederen min i dag og i mailen skrev han at han er på kontorer i morra så drar han bort for å jobbe med noe ei uke og deretter tar han ferie til den 18. Det er 3 dager etter at jeg har levert oppgava :overrasket: . Jeg er superredd for at jeg ikke skal få de tilbakemeldingene jeg trenger og derfor gjøre det dårliger på oppgava :grine:. Må jobbe som F*** i dag for å få ferdig mest mulig til i morra. Jeg er helt satt ut akkurat nå :tristbla:. Tror jeg må ta en bitteliten timeout for å dra på butikken og hamstre noe bra mat, så jeg har noe å gå på. Jeg som hadde gleda meg slik til første o-treninga etter ferien, blir ingen ting av det nå :sur:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode smarte venner er godt å ha :). Snakket i over en time i telefonen og diskutert diskusjonen min til oppgava. Fikk masse godt tips og oppmuntringer. Jeg SKAL klare dette her!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette klarer du kjempebra, Pi@! Men enig at veilederen din hadde valgt seg feil tidspunkt for ferien sin. :sur:

Spennende at det snart er IKM! Jeg tok en sånn tidlig-test rett før jeg testet positivt, sto visst at det var 80% riktighet når man testet tre dager før IKM. Men tror du jeg fikk noe utslag, eller? :frustrert: Så jeg er ikke så glad i de testene der! :ler:

Lykke til fremover, både med oppgaven og testen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Holly :klem:. Fryktelig dumt tidspunkt å ha ferie på, at han ikke kan skjønne at jeg er helt desperat etter å bli ferdig og at jeg trenger hjelp :sur::ler:. Det er akkurat det der med å teste for tidlig, det går ikke an å stole på den testen uansett.

Jeg bare digger Grey's anatomy. Foreløpig så er det ikke noen som er direkte onde med hverandre eller gjør helt syke ting. Kjenner jeg amerikanske serier rett så er vel også denne nødt til å ta av, men foreløpig så liker jeg den supergodt. Bra med to episoder etterhverander...eneste dumme er at det skulle vært tre episoder på rad eller kanskje fler :sjenert:

Bra fornøyd med dagens innsats egentlig, sjølom jeg ikke ble helt ferdig med alt jeg hadde tenkt. Det var ikke realistisk uansett :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yamaha: Takk :klem:, men det blir ingen testing

Begynte å spotte i går kveld. Jeg er ikke lei meg i det hele tatt, for jeg var så sikker på at det ikke hadde klaffet uansett. Egentlig helt greit at jeg fikk bekrefta at det ikke var noe, så jeg slipper å tenke på det oppi alt det her. Det er jo bare å prøve en gang til ;). Håper bare at mensen lar vente på seg til den 4-5 slik at EL klaffer med når sambo kommer hjem. Han skal være borte i perioden før EL, og vis mensen kommer for tidlig så blir det ingen prøving neste måned :sur:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Skremmer mensen til å ikke komme før den er velkommen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Ønsker deg lykke til med siste innspurt på oppgaven! Dette klarer du, det vet jeg!! :)

*skremme bort mensen, så den ikke kommer før tida*

:klem::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yamaha, iss og LinKri: Takk for at dere kjefter på tanta slik at hun ikke kommer på besøk for tidlig ;). :klem:

Veilederen min vil at jeg skal utsette innleveringa av oppgava til 1.sep. slik at han kan lese igjennom oppgava etter at han har kommet tilbake fra ferie. Han skal sende søknad og ordne med alt det formelle, så det går sikkert i orden. Jeg er veldig glad over det. Har plaga meg veldig at jeg ikke får hjelp på siste delen og dermed kanskje risikerer å levere en mye dårliger oppgave. Jeg har tross alt lagt fryktelig mye arbeid i det her. Ser ut som det ordner seg for snille jenter ;). Veldig veldig letta nå, men jeg skal jobbe som en helt fram mot den 15. slik at jeg har et par uker å gjøre sluttfinishen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjempesinna:  :kjempesinna:  :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna: :kjempesinna:

Skremmer mensen til å ikke komme før den er velkommen...

Jeg og :frustrert:

Så bra dere fikk utsatt innleveringa ei stund. Det var bra for deg, for når jeg leste her fikk jeg så vondt av deg, at jeg hadde bare lyst å krype igjennom skjermen å gi deg en skikkelig god trøste :klem: . Godt med gode venner som kan hjelpe, ja. Det er klart du klarer dette. Vi tar troen på deg, Pi@ :tommel:

Ha en aldeles strålende dag da.

stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna: Skremmer vekk tanta jeg også da :) Får jo håpe den ikke kommer i det hele tatt da, men hvis den først skal komme kan den vente noen dager...

Fint at du fikk utsatt oppgaven da, så veilederen får lest gjennom så du blir ordentlig fornøyd :)

Grey's anatomy er skikkelig bra. To episoder er altfor lite på en uke, skulle nok vært en 4-5 :ler: Blir nok mer action der etterhvert ja, men liker det sånn det er nå også jeg

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du fikk utsettelse på oppgaven. Skjønner godt at du ble stresset der en stund ja. Høres ut som en god plan å fortsette som før, så du får god tid på slutten. Blir kanskje litt mere ro til oppgaven også nå?

Lykke til! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liljen: Takk, det var fint sagt :klem:

Yamaha: Jeg har ikke fått det bekreftet 100% at jeg får utsatt innleveringa, men jeg regner med at det går i orden. :klem:

Lucky: Skremminga nytta ikke :ler:. Glad jeg mest sannsynligvis får gjort oppgava slik jeg vil ha den og får den hjelpa jeg trenger. Leste at fra neste uke så blir det bare en episode om gangen :sur:. :klem:

Eeoyre: Jeg håper på å få mer ro til oppgava, men jeg regener egentlig ikke med det :ler:. Det blir liksom aldri bra nok....hvis du skjønner. Alltid noe som kan forbedres, til slutt må man bare si nok er nok og levere. :klem:

magolia: du ble for sen med skremminga :sur:. :klem:

Ser virkelig ut som om :kjempesinna: har tenkt å komme i dag. Da kan det bli dårlig med prøving neste runde. Hvis mensen kommer igang ordentlig i dag så MÅ ikke EL komme en dag før forventa for da er ikke sambo hjemme. Det hadde vært skikkelig typisk :sur:. Jeg vil ikke kalle det ordentlig mensen ennå, så jeg har fortsatt håp om at det ikke blir før i morra, og da kan det akkurat gå.....hvis vi har flaks.......

Jeg er veldig glad for at jeg mest sannsynlig får utsatt innleveringa med 14 dager, men samtidig så kunne jeg godt tenke meg å bare blitt ferdig med det. Jeg fikk en oversikt i går hvor lang tid det tar fra innlevering til forsvaring av oppgava og fra det til når vitenmålet kommer. Jeg kommer ikke til å få vitnemålet før ut i november :forvirret:. Først innlevering 1.sep, så forsvare oppgava minst 4 uker etter det og så tok det vist fort en måned før vitnemålet kom. Ikke akkurat lett å søke jobber når alt går så tregt. Greit for meg siden jeg har den urelevante jobben, men tenk for alle andre. Ikke skal jeg ha studielån heller, så i teorien så kunne det vært et halvt år uten inntekt for min del. Sambo tar det hele med ro og sier bare: "ja, men du skal jo bare jobbe på ..... og bli gravid" :ler:. Han tror fortsatt at det å bli gravid er fort gjort :ler:

Klarer fortsatt ikke å se annet enn sannsynligheten for IKKE å bli gravid. Skjønner ikke at det skal være mulig å få det til å klaffe. Det hele er et litt for stort mirakel for at en realist som meg skal kunne skjønne det :). Jeg er ikke lei meg og jeg har ikke gitt opp, men det er rett og slett bare for stort for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra tirsdag kl 1030 til i går kl 2030, jobba jeg 20 timer med oppgava :hakeslepp:. Jeg sov 11timer i natt, jeg var nok litt utslitt....

LinKri er i gang :hoppe:, blir spennende har utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...