Gå til innhold

Pi@ Trollmor


Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

iss: Veldig koselig prat. Lurte litt på hva som skjedde når det plutselig virka som om du hadde blitt en mann :ler::klem:

LinKri: Takk for praten :klem:

Tenkte jeg skulle få trent i dag, men så ble jeg plutselig veldig pop på msn :sjarmor:, så da har jeg kosa meg foran pc'en og sett litt på tv i stedet. Trene kan jeg gjøre i morra ;). Godt å få tankene vekk fra oppgava og skravle om prøving og babyer og slike koselige ting :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky: :klem:

Jeg har klart å finne ut at mat er godt igjen :hoppe:, men sliter fortsatt litt med ettervirkningene av matsjokk for 2 dager siden :overrasket:. Den dagen sambo lagde gigamatpakke til meg var jeg kjempeflink å spise regelmessig og da jeg begynte å bli litt sulten. Det resulterte i oppblåst mage og kjempevondt på kvelden :tristbla:. Var ganske flink i går også til å spise og magen var fortsatt dum :sur:. Prøver å få i meg mat regelmessig i dag også, og det ser ut til at midtdelen av kroppen begynner å komme i orden :ler:. Ikke greit å være så opptatt at jeg glemmer å spise :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp kommet inn fra kveldstur med hundene, de er spinnville :overrasket:. Spesielt den ene hunden som måtte dra dekk helt alene idag, tror hun trodde hun skulle dø da det sto på, men nå er hun helt hyper. Ikke så veldig sliten med andre ord... :ler:. Det er riktig morsomt å se hundene når de er ute på tur. Øynene dere liksom lyser lykke. Det varmer et hundemamma- :hjerte::).

Fått jobba bra i dag med oppgava, har fått igjen trua :). Tror den kan bli bra hvis jeg får den til slik jeg vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Innom med en stooor sommerklem til prøver-Pi@! :klem: Takk for masse koselige hilsener i dgboken min i det siste! :bukke: Har ikke vært så veldig aktiv selv, men kommer sterkere tilbake..

Herlige hunder da, som elsker å jobbe! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også veldig flink til å glemme å spise. Hvis jeg har fri en dag, kan jeg nesten gå hele dagen uten å spise i det hele tatt. Det er ikke bra :forvirret:

Søte hundene dine da, hypre hunder :ler:

Ha en super søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: For at du kommer på å spise bra nå! Fortsett sånn!!

Og så bra å høre positive tanker om oppgaven :) Det kommer til å gå bare bra det er jeg overbevisst om!

:ler: Ser for meg spinnville hunder ja! De er så søte!!! Vil også ha......... :sjenert:

*låne Pi@s voffser*

Ha en fin søndag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epona: Det er lov til å være litt lei :), og så er det bare hyggelig å stikke innom dagboka di og :klem: litt på deg.

Lucky: Bra det ikke bare er meg som er surrete og glemmer slike livsviktige ting :ler:. Hundene slokna til slutt ;). Jeg hadde ikke akkurat trengt å synes synd på hunden som måtte trekke dekk, hun bare skapte seg for at jeg skulle synes synd på henne. Hun var jo minst sliten av alle da vi kom inn :ler:. :klem:

Skytte: Jeg skal prøve å være flink og spise. Spist frokost nå nettopp ;) kl litt før ett. Jeg har lagt meg til en fæl uvane med at kroppen trenger 10-11timer søvn om natta :sjenert:. Helt ødelagt hvis det blir ned i 8 timer :forvirret:. Du kan godt få låne et par hunder. Synes jeg ser deg gå tur med dem :hoho:. Det er ingen som kan gå ordentlig i bånd, for di er bare vant til å trekke. :klem:

Utpå morran i dag drømte jeg at jeg var gravid. Det var så virkelig, at jeg var sikker på at jeg hadde en spire i magen da jeg våkna. Følelsen sitter ennå i faktisk :ler:. Jeg drømte det var IKM og jeg skulle teste bare for sikkerhetsskyld fordi vi skulle på fest (noe vi skal den dagen), jeg tissa på pinnen og det kom opp to streker med en gang. Jeg hadde teste i all hemmelighet så jeg måtte være helt stille og rolig, av en eller annen grunn (testa hos svigers eller noe). Så er det noe jeg ikke husker fra drømmen før jeg måtte teste en gang til med en annen test (stolte ikke helt på den første). Det tok mye lengre tid før strekene kom opp på den, men det var to. Tenkte i drømmen at jeg syntes det var litt rart at jeg var så rolig og avbalansert, hadde forventa at jeg skulle bli litt mer hyper da jeg testa positivt (tenker slik inni en drøm faktisk). Like før jeg våkna drev jeg å kjente på magen og jeg kunne tydelig kjenne en kul/ball helt neders på magen, like oppafor skambeinet, og så hadde jeg litt murringer. Det var helt virkelig, måtte faktisk kjenne på magen da jeg våkna, men det er ingen ting der :ler:. Det er bare så fryktelig synd at jeg ikke er sanndrømt :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Så søt drøm da Pi@ :) Kan jo hende du er sanndrømt! (Denne drømmen skal jeg huske på den dagen du tester pos :ler: )

jeg vil og ha voffs!! Muttern har da... og det er så morsomt å se hvordan han koser seg da han får løpe fritt i naturen :hjerte: Det stråler virkelig lykke ut av øynene hans!

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri: Ja, forhåpentligvis så er jeg sanndrømt :), men jeg tror ikke/er ganske sikker på at jeg ikke tester positivt denne syklusen. Sjølom Skytte har fått låne et par hunder, så er det fortsatt igjen en til deg ;). Hunder kan virkelig være lykkelige :). :klem:

Det siste jeg tenkte på før jeg sovna i går, er hvordan innstillinga mi til prøvinga er. Jeg vet det er ca25% som lykkes på første forsøk, men jeg klarer ikke tenke på det på den måten. For meg er det 75% som IKKE lykkes på første forsøk, 40% som IKKE lykkes innen 6 måneder og 10% som IKKE har fått det til etter 1 1/2-2år. Etter den drømmen tror jeg det har forandret seg litt....det kan ha skjedd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Godt å høre at du har fått igjen troa på oppgaven din! :klem: Jeg er sikker på at det kommer til å bli bra.

Håper du klarer å tenke mer på de prosentene som får det til enn de som ikke gjør det når det gjelder prøvinga. Jeg krysser alt jeg har hvertfall! ;)

:klem: og ønske om et par gode uker framover, jeg skal som du veit på ferie og får nok mindre tid til å besøke dere da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste jeg tenkte på før jeg sovna i går, er hvordan innstillinga mi til prøvinga er. Jeg vet det er ca25% som lykkes på første forsøk, men jeg klarer ikke tenke på det på den måten. For meg er det 75% som IKKE lykkes på første forsøk, 40% som IKKE lykkes innen 6 måneder og 10% som IKKE har fått det til etter 1 1/2-2år. Etter den drømmen tror jeg det har forandret seg litt....det kan ha skjedd  :sjenert:

Pessimisten Pi@ slår til igjen :ler:

Hvor mange dager er det til du skal lever oppgaven nå? Jeg tror jeg hadde blitt litt stresset av å ha et sånn tidspress hengende over meg. Liker å være ferdig med ting i god tid.

Søndags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt å si i fra om at tante rød kom på besøk hos meg for to dager siden, så klar for synkron- prøving :ler:

Gleder meg til vi er igang begge to!! Endelig en å prøve sammen med lissom, alle andre er gravide! Og er litt mer "close" til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip: :klem:

LinKri: :klem:

Eeyore: Jeg er nok en klassisk "glasset er halvtomt"-person :ler:. I dag er det 21 dager til jeg skal levere oppgava. Jeg liker å press på meg, klarer ikke helt å få gjort noe hvis jeg har for godt tid på ting. Gjør aldri noe før jeg MÅ :ler:. :klem:

iss: Du har om ikke annet bevist for samboeren din om at en seeeen sprut ikke er nok :ler:. Det blir veldig moro og spennende å være prøver sammen med deg :).

Begynner å få litt ømme pupper, det er ca en dag før forventa så ting er i rute til mensen :sjenert:.

I går tok jeg meg helt fri, tror kanskje jeg trengte det. Men det betyr at jeg må være dobbelt så flink i dag :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hei :vinke:

tenkte jeg skulle stikke innom og hilse på, jeg som er ny i nabolaget!

vet alt om det å være litt negativ - er i pp6 selv og innimellom er jeg overbevist om at vi ALDRI kommer til å få det til... MEN - det tar jo tid for andre også, så man kan jo ikke gi opp håpet...

masse lykke til Pi@!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! :vinke:

Sikkert lurt å være litt pessimist innimellom, for da kan du jo bli positivt overrasket når det klaffer! Men ikke vær altfor negativ heller, det hjelper alltid å motivere seg med positive tanker innimellom!

Lykke til denne gang! Du kan jo se på det som en prøverunde om det ikke klaffer.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda........Må bare innom og spre positive tanker jeg nå da!!!!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤#########¤¤¤¤¤¤¤¤¤

"""""""""""""============""""""""""""

^^^^^^^^^^^**********^^^^^^^^^^^^

Mener dem ser slik ut :ler:

Det kommer til å bli bra oppgave og kul på magen din snuppi!

Det er bra å være realistisk og ikke tro det skjer med en gang,men må huske å for kroppen og hjernen med positive vibber for det tror den på!!

21 dager til oppgavelevering ja! Det går bra! Er jo tre uker det ;)

Ang visse andre ting som kan ta opptil tre uker nå er jeg ikke fullt så positiv til gitt :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste jeg tenkte på før jeg sovna i går, er hvordan innstillinga mi til prøvinga er. Jeg vet det er ca25% som lykkes på første forsøk, men jeg klarer ikke tenke på det på den måten. For meg er det 75% som IKKE lykkes på første forsøk, 40% som IKKE lykkes innen 6 måneder og 10% som IKKE har fått det til etter 1 1/2-2år.

Du er ikke alene, akkurat sånn tenker jeg også - skikkelig pessimist. Og jeg pleier å være ganske positiv - det er det verste av alt. Så vi får prøve å være smugoptimister sammen innimellom da. Jeg er helt sikker på en ting jeg , og det er at det kommer til å klaffe for alle de andre nyprøverne her inne før meg - det vil si at du kommer til å bli gravid - det er jeg helt sikker på ! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...