Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

magolia: :klem:

Jeg er for dum til å skrive en master :grine: og det fant jeg ut først nå, 25 dager før jeg skal levere :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klappe: HURRA!!!! :sjarmor: Dere er igang!! Utrolig hva disse karene kan finne ut ettehvert som dem bare ser at ting ikke er så fryktelig skummelt!

Men atte DU!! Du er da vel slettes ikke for dum til noe som helst!! Værste jeg har hørt! Klart du finner ut av det der,er vel det du har veiledere til?! Jeg har den hele og fulle troen på deg snuppa! Ikke få panikk,det kommer til å ordne seg!

Det går bra! Helt sant! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj! pp1 igang!!! :hoppe: Det med en sprut og så skal de gjøre jobben, ja den kjenner jeg til :ler:

Men atte du pi@???

Du er da aldeles ikke dum :frustrert: Du er bare sliten i hodet ditt. Kjøl det ned, og sett deg deretter ned med ett sted det står om det du ikke skjønner. Les det sakte, og gjerne høyt.

:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: :klem:

iss: Regner meg at "en sprut holder" mannen lander på jorda når mensen kommer :ler: og skjønner at det skal litt mer til. Jeg kan vel ikke regne med å være like smart som en bra profilert professor... :sjenert:. Det er bare litt frustrerende å sitte å høre på det han synes er kjempelett og helt opplagt som jeg må ha inn med teskje. :klem:

LinKri: Takk for at du har tro på meg :). :klem:

Jeg fikk faktisk sove nesten med en gang i går, sjølom jeg lå borte. Jeg har blitt så rar på det, sliter veldig med å sove førtste natta på nye steder, og hjemme også hvis sambo er borte. Jeg bare lå og tenkte på at nå prøver vi faktisk og hvor fint det er og så vips så sovna jeg :). Det er helt snålt og tenke på at jeg kan være gravid nå (ikke at jeg tror det), bli det neste måned om et halvt år, om et år, eller det jeg ikke vil tenke på: aldri. Jeg kjenner meg fortsatt helt avslappet til når det kommer til å skje, jeg er bare så utrolig lykkelig for at vi endelig er i gang. Det er et så stort skritt at det kjennes ut som nok akkurat nå :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!!!

Hørt sånn tull da jente. DU er alldels ikke dum. Oppmuntrings- :klem: .

Og jeg kjenner igjen det å være lei studier( for jeg regner med at det er det du er lei). Det er ikke morro i det hele tatt nei. Men jeg har som flere her inn stor tro på deg. DETTE KLARER DU!!! :klem:

Ønsker deg en fortreffelig helg

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt du har et avslappende forhold til prøvingen!

-men man blir fort utålmodig! Krysser fingrene for at det ikke tar lang tid ;)

God helg Pi@ :klem: !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

Blir spennende å når tiden nærmer seg mensen ja. Håper dere ikke må vente såå lenge da :)

Håper følelsen av at du er dum har forsvunnet i dag da, for den har ikke noe der å gjøre i det hele tatt!

Ha en fortsatt fin fredag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Oj, nå var det lenge siden jeg har vært her! :sjenert:

Grattis med pp1! :hoppe: Det KAN klaffe på første forsøk, da. Så aldri si aldri.

Du er slettes ikke dum. Du er super-Pi@ og supergod på elg! ;):klappe:

Er nok normalt å tenke sånn når det er såpass kort tid til innlevering av en stor oppgave. Jeg sender masse oppmuntring og arbeidslyst og heier på deg i innspurten. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulipan: Takk for at du har tro på meg, når min tro svikter ;). :klem:

magoliga: Kan virkelig tenke meg at man blir utålmodig tidsnok :ler:. Men det er så stort for meg at vi faktisk prøver så jeg har ikke begynt å bli stressa for resultatene ennå :). Det varer sikkert ikke så lenge før jeg begynner å utålmodig tenker jeg, sånn ca rundt 5. august kanskje :sjenert::ler::klem:

Lucky: Dumme-Pi@ forsvant en i dag, men kom desverre tilbake :sur:, men nå tror jeg at jeg skal ta kvelden snart, sliter med noe feil i noen filer (av alle ting her i verden). Finner ikke ut hva det er, men det blir sikkert bedre i morra. :klem:.

Nå tror jeg at jeg tar kvelden og drar hjem snart. Var veldig optimistisk etter siste møtet med veileder og hadde virkelig tro på oppgava, men så begynte jeg å slite med noen filleting. Så jeg tror jeg kaller det en dag og drar hjem, tror det er lettere å se hva som er feil når jeg har fått hvilt hodet mitt litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy miiip der hadde du også vært innom :). Takk for alle oppmuntringene og arbeidslysten :klem:. Det KAN jo klaffe på første forsøk, men det er liksom litt for godt til å være sant. Tror jeg er mer avslappa nå enn jeg bruker å være. Vanligvis så har jeg masse tenk om atte, hvis om atte tanker. Men nå som det faktisk er en teoretisk sjanse for klaff, så har jeg ikke de tankene :ler:. Er foreløpig helt avslappa, tror det har litt med at nå skal vi faktisk prøve....hver måned til det blir klaff (forutsatt at alt er i orden). Om det blir nå eller om noen måneder spiller liksom ikke noen rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvsagt kan du ikke forvente å være like "smart" som professoren, men tenk at han også en gang har vært på ditt nivå ;) Problemet er kanskje litt mange tanker i hodet på en gang? Vet i alle fall med meg selv om dagen at "prøve å bli gravid"-tankene tar STOOOOR plass i hodet :ler:

Helge :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,er bare å spise meg det vettu! Det blir mer som et herremåltid så svær som jeg er nå...! :ler:

Håh,du kommer til å syns dette er et kakestykke(translate into english)før du vet ordet av det! Er bare at man sitter itt fast men så *ping*så sitter det som støpt i hjernen!

Nå må du kose deg og ha ei kjempefin helg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeoyre: Du har vel helt rett. Jeg er jo ikke akkurat noen professor :ler:. Jeg synes faktisk prøvinga opptok mer av hjernen min før vi begynte, men så har jeg venta veldig lenge på sambo også. Nå er det bare positivt og en koselig tanke og ta fram når jeg vil ha "fri" fra oppgava :). :klem:

Skytte: Jeg er sulten så det passer bra at du er stor :wow::legrine:. Jeg håper virkelig at du har rett om at det løsner etterhvert. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...