Gå til innhold

Pi@ Trollmor

Pi@

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica

Høres ut som en artig fest ja :)

gleder meg til jeg kan ta en fest selv jeg.... Men når det blir, vet ingen... :sjenert: Tør egentlig ikke å drikke meg full noe mer, fikk nok av sydenturen I FJOR! :ler:

God natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lucky: Jeg har hatt to perioder der jeg har festa ganske mye (sånn 1-2 ganger i uka), det virker helt fjernt på meg nå. Tror rett og slett jeg ble mindre dårlig før, jeg blir egentlig ikke så dårlig nå heller men fryktelig sliten. Eller så hadde jeg bedre tid/samvittighet til å ikke gjøre noen ting, jeg vet ikke helt. Synes det er veldig moro med en fest innimellom, men det må være en sånn bygdefest, men det er ikke noe jeg savner sånn til vanlig. Kanskje det er sånn at festing er mest morsomt når man er singel :ler:. :klem:

miiip*2: Det er lov å kapre dagboka mi! (bare så det er sagt ;)). Det burde gå fint med en ordentlig fest på 30års dagen din, klart du må ha det :). Tror nok man setter litt ekstra pris på slike ting når man ikke kan gjøre det når som helst. Det var utrolig fint sagt fra sambo, han sier ikke slikt FOR ofte akkurat :ler:, men nå i det siste så har han blitt sånn superkosete og sier masse fint til meg. Vet ikke riktig hva som skjer med han, men det er veldig fint :legrine:. :klem:

Rognebær: Dere kan vel snart dra på telttur med vogna nå ;). :klem:

Skytte: Helt sant, artig er gøy :hoppe:. :klem:

Snart må jeg ringe en fyr ang en jobb jeg har tenkt å søke på. Jeg hater å ringe, tror jeg har litt telefonangst :tristbla:. Har psyka meg opp hele helga...men jeg kjenner at jeg begynner å bli slikkelig nervøs. Burde kanskje bare ringe med en gang slik at jeg blir ferdig med det. Jeg har det slik med all ringing, sjølom det er til gode venner også. Derfor blir det ikke så ofte jeg ringer :grine:. Jeg har alltid vært slik. Tenkte det skulle bli bedre med tida, men det blir nesten bare værre tror jeg.

Jeg vet jeg ikke kommer til å få den her jobben heller, men jeg må liksom bare søke når det kommer noe som er relevant for utdannelsen min. Jeg blir ikke lei meg eller noe, fordi jeg vet jeg ikke har noen sjans. Og så har jeg jo en jobb så det er ingen krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!! Nå er vi på msn!!

Bare ring du,jeg skal sitte her og heie på deg og passe på! Går så bra så!

Sender over all min ringeglede!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Du er god :klem:

Nettopp kommet hjem fra en bitteliten spasertur for å finne igjen konsentrasjonen og motivasjonen min :). Mens jeg gikk kom jeg til å filosofere litt over dagens antrekk, måtte nesten le litt av meg sjøl :ler:. Jeg hadde på meg/har på meg:

-hvite og sølvfarga nike løpesko

-svarte og grå lange tekniske ullsokker!

-gressgrønn bukse til mitt på leggen

-svart belte med noen metallringer på

-svart singlet som går litt nedenfor

-gråmelert trøye

-rødt perlekjede surra 3 ganger rundt halsen

-dressjakke i olastoff med noe røde greier på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Jeg synes antrekket hørtes kult og passelig avslappa ut! :)

Fikk du tatt den telefonen i dag? Hvordan gikk det?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

miiip: Jeg prøvde å ringe i allefall, men han jeg skulle ha tak i hadde ferie....sto også oppført et mobilnr men den var avslått. Får se om jeg bare sender inn søknaden uten å spørre noe mer om stillingen eller om jeg prøver å ringe i morra :). :klem:

Jeg ble plutselig så vanvittig kvalm, så kom jeg på at jeg bare har spist to små pizzastykker i dag :overrasket:. Kankje jeg burde prøve å få i meg litt mat :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som et stilig antrekk ja :ler: Var nok så fin der du gikk så :)

Liker heller ikke ringe å høre om sånne jobber, pleier bare å sende søknad og håpe på det beste jeg. Og det har jo gått bra for meg da :sjarmor:

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telefonangst du og :overrasket: Klarer ikke ringe sånn når det er jobber jeg vil søke på jeg.. Jeg har bedret meg litt etter jeg har jobbet endel her jeg jobber nå, måtte bare.. Men jeg ringer sjeldent... sms er bra!!!

Hurra før grøftefyll! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky: Ja, jeg var kjempefin :ler:. Jeg ender sikkert opp med å bare sende søknaden jeg også. Jobben jeg skal søke på har potensiale for mange søkere, så jeg regner ikke med noe annet enn et brev i posten med at stillingen er besatt og takk for at du søkte. Funnet ut at hvis jeg bare søker på nok jobber så må jeg få en en gang. Samme tanken som hvis jeg leverer en lottokupong hver uke så vinner jeg til slutt :ler:. :klem:

iss: Jeg har veldig telefonangst...har faktisk problemer med å ringe gode venner også :sjenert:. På jobb er det helt greit å ringe synes jeg, for da ringer jeg på veiene av jobben og ikke meg sjøl. Litt rart. Enig om at sms er en bra ting :). :klem:

Jeg har klart å snu døgnet :sur:. Sovner midt på natta sånn ved to tida og klarer ikke komme meg opp før etter 10. Begynner å komme altfor mange tanker rundt oppgava og leveringa inn i hue mitt :tristbla:. Panikken har kommet :grine:.

I dag skal jeg prøve å huske på å spise :sjenert: slik at jeg slipper å ende opp som i går. Foreløpig har jeg vært ganske flink og sitter med tre knekkebrød framfor meg, nå må jeg bare få meg til å spise de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Jeg synes også det er skikkelig kjipt å ringe, stort sett! SMS var fint for meg. :ler: Det går greit til folk jeg kjenner godt, men jeg hater å f.eks. bestille hotellrom, legetime etc, samt at jeg har jobbet mye med meg selv for å ta telefoner på jobben. Jeg er IKKE flink til det, telefoner er det jeg utsetter mest i hele verden, tror jeg... :sur: Så du har min fulle forståelse...

Håper været er like nydelig der som her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg overfører mer enn gjerne litt antitlfangst jeg altså!!Jeg elsker å snakke i tlf........ :sjenert: Men det er vel ikke overaskende for mange...!

Da jeg bodde langt hjemmefra hadde jeg noen fæle tlfregninger,og en gang jeg snakket med en sånn fyr fra telenor spurte han om jeg ikke hadde noe jobb eller liv generelt :ler: Han var helt imponert over ant timer i tlf og ant sms......

Anyway;Jeg syns du hørtes dritkul ut i det antrekket! Bedre enn meg i min hvite joggebukse og sambos digre blå regnjakke her om dagen...!

Du må da spise jente!! Jeg har det helt omvendt g er nesten lei av å være sulten hele tiden...Kan begynne å sende deg en pip hver gang jeg spiser så skal du se du blir mett :ler:

Kjipt at du har snudd litt på døgnet..hmm..Må bare prøve hardt å komme på rett kjøl igjen,det greier du nok på et par tre dager! Og jeg skal heie på deg og spre motivasjon her inne sånn at oppgavejobbinga går så bra så! Du kan jo dette!

Du er faktisk skikkelig god på det også!Det gjelder bare å bruke tiden godt å ha en liten plan,så vips er du ferdig!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:humpe: Vi har gjort det :humpe:

på en tirsdags ettermiddag :sjenert::sjarmor::ler: en måned før planlagt :sjarmor::hoppe:

Kanskje jeg kan forandre signaturen min til PP1 nå :sjarmor:

Rognebær og Skytte: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky: Ja :hoppe:. :klem:

Sambo var riktig så fornøyd med seg sjøl i går ;). Trodde han skulle synes det var litt skummelt, men det syntes han IKKE. Han tok faktisk helt av :ler:, snakka ikke om annet resten av kvelden. Måtte forklare han mange ganger om hvordan ting fungerer, men han klarte ikke helt å få inn hvorfor det måtte ta så lang tid før vi kunne teste :ler:. Jeg mener det ikke er noen grunn til testing før mensen er forsinka, men det kan skje at jeg forandrer mening nærmere IKM.... Tror det blir med den ene prøvinga her, som skulle være godt tima ;), denna måneden og så kjører vi på for fult neste måned. Det er litt skummelt for meg også :sjenert: og mange tanker i hue. Nå er vi faktisk ordentlig i gang og jeg føler ikke for å stresse noe. Det hadde vært veldig fint hvis det klaffa før jul, men det skjer når det skjer, hvis det skjer.... :sjenert:

Tok lang tid før jeg sovna i går. Var så mye som surra rundt og jeg var bare lykkelig :) og døgnvill.... Sambo forsov seg til jobb i dag :overrasket: så jeg sto opp samtidig med han. Er supertrøtt nå, men burde prøve å holde ut slik at jeg kan få orden på døgnrytmen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snart må jeg ringe en fyr ang en jobb jeg har tenkt å søke på. Jeg hater å ringe, tror jeg har litt telefonangst  :tristbla:. Har psyka meg opp hele helga...men jeg kjenner at jeg begynner å bli slikkelig nervøs. Burde kanskje bare ringe med en gang slik at jeg blir ferdig med det. Jeg har det slik med all ringing, sjølom det er til gode venner også. Derfor blir det ikke så ofte jeg ringer  :grine:. Jeg har alltid vært slik. Tenkte det skulle bli bedre med tida, men det blir nesten bare værre tror jeg.

Endelig ikke bare jeg som har telefonskrekk! Hater å snakke med fremmede i telefonen. Og sambo synes det er utrolig rart at jeg som jente ikke skravler mer i telefonen med venninner.

Så moro med 1pp :hoppe: Sambo tror også at det holder med en sprut, så gjør soldatene jobben. Vi får nå se da... :sjenert: Tror nok at det blir mer enn 1 pp på oss. Men *håpe-håpe* Heier på deg :-D

Onsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeyore: Det er riktig mange som har uttrykt sin telefonangst her inne i dagboka mi etter at jeg kom med tilståelsen :sjenert:. Det er nok vanligere enn det jeg trodde. Når har du IKM? Det blir litt spennende ja, men jeg har ingen tro på at en sprut holder :ler:. :klem:

Lucky: Det var veldig hyggelig å "skravle" litt i går :). :klem:

Tulipan: Takk for klemmene, det holder i massevis ;). :klem: :klem: :klem: :klem: tilbake

Nå er jeg i Tromsø for å møte veilederen min, endelig sier jeg bare. På tide at jeg får ferdig de statistiske analysene nå, 25 dager før jeg skal levere :sjenert:.

Sambo var så god og snill i dag og laget kjempematpakke til meg før jeg dro :hjerte:. Slike ting som gjør en dag bra :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...