Lucky? Skrevet 14. juli 2006 #81 Del Skrevet 14. juli 2006 4uker og 4dager igjen Det går nok så bra så skal du se...du har jo et stort lys i enden av tunnelen da Så da er det bare å i vei og håpe på en om ikke så lenge Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. juli 2006 #82 Del Skrevet 14. juli 2006 4 uker og 5 dager til jeg skal levere masteren :hår: ← Det er litt kjedelig i det fine været... Men må være godt å ha noe annet å tenke på også. På jobben hos meg er det så stille om dagen, at jeg har plenty med tid til å surfte på KG. Det er ikke bra for babypsyken, tror jeg... Dette er siste dagen da, så er det 3 uker ferie, JIPPI! Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 14. juli 2006 magolia: Jeg kommer til å levere en dag, men hvor bra det kommer til å gå det er jeg fortsatt usikker på . Men takk for tillitten. cappocino: Så koselig med nytt besøk . iss: Tror du???? Skytte: Hyggelig å kunne bidra med litt av min sære kunnskap . Kanskje jeg skal satse på læreryrket allikevel? Håper du også får en strålende helg med et vellykket bursdagsselskap. Det går sikkert mye bedre enn du frykter, det blir sikkert koselig. Lycky: Ikke skrem meg . Jeg hadde ikke tenkt på at det blir en dag mindre for hver dag som går....Men jeg har noe fint å se fram til når jeg er ferdig da . Eeyore: Jeg bor i Nord-Norge så jeg har heldigvis sluppet det fine været. Vi har hatt tidenes drittsommer i år og det passer meg perfekt . Nå har vi regn og under 10 grader, kunne ikke bli bedre sitte inne og studere vær . Heldig du som har ferie, det har ikke jeg i år . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #84 Del Skrevet 14. juli 2006 Tja, ikke så mye å skrive om egentlig. Sitter hele dagen foran pc'en og bare venter på at skuldrene og nakken skal klikke. Sliter litt med ryggen, men låret har heldigvis blitt bedre. Spørs om ikke min hypotese om fothvileren stemte , da får jeg bare sitte og dingle med beina... Jeg må bli flinkere til å reise meg opp og gå litt og strekke på meg. Jeg har altfor lett for å bare surfe rundt på nett og være her når jeg tar meg pauser i stedet for å røre på kroppen . Klarte da og klemme litt ut av meg om min plager om ikke annet Og så tok jeg litt av i dagboka til iss i stad om bedrevitersvigermødre. Orker ikke ta det opp her også for da kjenner jeg at jeg begynner å koke. De er ikke plagsomme nå, men jeg kan bare tenke meg hvordan di blir når det blir barnebarn (hvis det blir...) . Og så var jeg plutselig inne på det jeg ikke skulle tenke på *løper ut igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 14. juli 2006 #85 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei hei Ja sånne bedrevitende svigermødre finnes nok overalt...vet ikke hvor mange ganger jeg har hørt om hele svangerskapet til sambo Og jeg kommer nok til å bli rent ned av råd og tips som funka for 30 år siden lixom Men det er jo koselig da, men ser for meg at det kan bli litt vel mye. Ikke bare er det en svigermor, men sambo har også to bestemødre som skal syns og mene om det meste også. Så det blir nok en tøff tid ja...men men må jo ikke ta sorgene på forskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #86 Del Skrevet 14. juli 2006 Lucky: Jo, alle sorger må alltid tas på forskudd . For å være ærlig så klarer jeg ikke se slike velmenende råd som spesielt koselig.... . Blande seg opp i ting de ikke har noe med, er mer min mening.... . Bare LITT sær og sta og egenrådig . Funnet ut at det er ikke SÅ ille å jobbe med oppgava. Det er jo tross alt noe jeg intereserer meg for... Eneste problemet er at nå MÅ jeg jobbe på den, og det er det som er kjedelig . Alt i alt så går det faktisk ganske greit i dag . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. juli 2006 #87 Del Skrevet 14. juli 2006 Jo, alle sorger må alltid tas på forskudd . ← Så sant som der er sagt Da blir man i alle fall ikke overrasket... Min sambo er rimelig frustrert fordi jeg er pessimist til det motsatte er bevist. Han mener også at det gir negativ energi som vil gjøre at jeg ikke blir gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. juli 2006 Forfatter #88 Del Skrevet 14. juli 2006 Min sambo er rimelig frustrert fordi jeg er pessimist til det motsatte er bevist. ← Det er jeg også ...desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. juli 2006 #89 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg får spre litt optimistvibber, jeg da! for både oppgave og prøving. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. juli 2006 #90 Del Skrevet 14. juli 2006 Bedrevitende svigermødre ja... så jo allerede tendens da vi skulle kjøpe hus! Hvordan blir det med babyen da mon tro?? SKREKK OG GRU Huff... ikke tenke på det jeg heller! Lykke til med prøving!! Er så gøy at dere skal prøve altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. juli 2006 Forfatter #91 Del Skrevet 15. juli 2006 miiip: Takk. Du er god LinKri: Ikke tenke på det nei . Forhåpentligvis så går det bedre enn vi frykter. De svigermødrene kan jo ikke henge over oss hele tida uansett . "Jeg vil virkelig dele livet mitt med deg, og jeg gleder meg til vi skal begynne å prøve" sa sambo i dag. Jeg begynte bare å stortute. . Det var så fint sagt. Nå er jeg bare så lykkelig inni meg . Skal på ranchfest i kveld og drikke meg på en snurr . Tror det kan bli moro sjølom jeg ikke vet om jeg kjenner noen som skal dit. Snille sambo ringte til de som skal arrangere festen for å høre om kleskoder og slikt fordi jeg lurte på det.... Typisk meg . Alt skal være ute så da tror jeg at jeg drar på meg gore-tex buksa med naglebelte og en hettegenser . Det er litt meg i allefall. Ikke helt bestemt meg for hva slags jakke jeg skal ha ennå, plutselig så var det sambo som hadde alle di kule klæra og jeg har ingen . Nå skal jeg gjøre litt yoga og så er det bare å ordne seg i stand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 15. juli 2006 #92 Del Skrevet 15. juli 2006 Kos deg på fest i kveld. Godt å koble litt av fra masteren tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juli 2006 #93 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei hei Håper dere hadde det hyggelig i går kveld da, og at formen er bra i dag yoga høres så spennende ut, har lyst til å prøve det, men vet ikke helt om jeg tør melde meg på det Ha en super søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. juli 2006 #94 Del Skrevet 16. juli 2006 Hellu!! SÅ fint sagt av sambo din!! For en going!! Hørtes ut som en morsom fest! Liker sånne fester hvor man bare koser seg i godklær og slapper av! Utefest i fjellsko og goretexklær er supert! Må få høre hvordan det ble!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. juli 2006 #95 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei Hvordan er formen i dag?? Blir spennende å høre om festen din. Så nusselig sagt av sambon din da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 16. juli 2006 #96 Del Skrevet 16. juli 2006 Hei Hei Håper du hadde det gøy på fest i går. Spennende med masteroppgaven da.. er ikke lenge før du er ferdig da.. det kommer helt sikkert til å gå kjempe bra skal du se Håper du får en fortsatt koselig søndagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. juli 2006 Forfatter #97 Del Skrevet 16. juli 2006 Yamaha, Lucky, Skytte, LinKri og Zenta Litt redusert i dag kan man si Havna på skikkelig blandefylla . Rusbrus, jegermeister og baileys.... Det var masse folk der, og alle satt ute under en svær pressening. Tiltross for at det var kaldt og litt regn gikk det kjempefint. Det var grilling, musikk og allsang og selvfølgelig dansing på bordene litt utpå natta . Helt vilt hvor vanskelig det kan være å danse oppå et bord uten å ramle ned . Jeg kjente de færreste der, men det gikk veldig fint. Jeg hadde det utrolig morsomt, krøp ned i soveposen litt før 4 tror jeg. Da kjørte sambo karusell og jeg var ganske så kvalm . Jeg tar bare mer og mer av på fest jeg, kanskje fordi det er så utrolig sjelden at jeg fester. Jeg er i allefall glad at det ikke er så ofte, det er fryktelig slitsomt . Skjønner ikke at jeg klarte å feste opptil flere ganger i uka tidligere, skjønner at jeg begynner å bli gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 16. juli 2006 #98 Del Skrevet 16. juli 2006 Høres ut som om du har hatt en heidundrende fest i går ja. Dansing på bordet og greier Moro når fester tar sånn av Jeg også har lurt på hvordan jeg orket å drikke så mye som jeg gjorde før. Nå holder det liksom med en gang i mellom for å ikke bli utslitt, men før var det opp til flere ganger i uka. Har også konkludert med at jeg begynner å blir gammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. juli 2006 #99 Del Skrevet 16. juli 2006 Så morsomt med fest! Jeg har begynt å glede meg til tredveårsdagen min, jeg! Da håper jeg det blir skikkelig fest selv om det begynner å bli endel foreldre i vennegjengen. Alle som har fått barn nå i vår/sommer kan jo parkere dem hos barnevakt om et år! Mannen feira tredveårsdag i fjor i august og det var en supermorsom fest, sånn vil jeg også ha. Ehem.. Dette var din dagbok, ja! :grine2: og og SUKK for det sambo sa! Så kjemperomantisk! Det lover godt for prøving og foreldreutfordringer som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 16. juli 2006 #100 Del Skrevet 16. juli 2006 Åh, det må jeg si hørtes ut som festen sin! Og så utefest, da! Enda bedre! Og når du nevnte soveposen din, fikk jeg skikkelig lyst til å dra på tur. Så takk til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå