Gå til innhold

livet videre


Kipa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det håper jeg virkelig for enn så absurd det høres ut, så savner jeg en mann... ikke kipamannen, jeg er også ferdig m han... men en annen...absurd siden det er så kort tid som har gått siden bruddet, men har hørt at flere er sånn etter noe slikt skjer.. for det aller aller meste er jeg mamma til Lukas og Helena, men når jeg har hatt barnefri har det blitt ut på by'n. noe ganger hvertfall.. ingen planer i helgen om det, tok litt for mye av sist lørdag. :sjenert:

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, søte gravide Wings :klemmer:

hm, det spm tegnet skulle ikke vært der.. får det ikke bort...

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønne Kipa... tenker sånn på deg selv om jeg ikke kjenner deg..

Vær med venner, kos deg, gå på byen, du skal se det styrker deg og du vil finne en ny, som det er MENT at du skal treffe, som behandler deg som du fortjener! :kose:

Det må være rart å plutselig være alene om alt...sikkert en tom, ekkel følelse..

Men det skal ikke vare lenge! :klem::hug:

Krysser fingrene for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det håper jeg virkelig for enn så absurd det høres ut, så savner jeg en mann... ikke kipamannen, jeg er også ferdig m han... men en annen...absurd siden det er så kort tid som har gått siden bruddet, men har hørt at flere er sånn etter noe slikt skjer.. for det aller aller meste er jeg mamma til Lukas og Helena, men når jeg har hatt barnefri har det blitt ut på by'n. noe ganger hvertfall.. ingen planer i helgen om det, tok litt for mye av sist lørdag. :sjenert:

Ja det kan jeg forstå, de fleste vil jo ikke være alene..

Du kommer til å treffe en, vent å se :)

Gooooooooooood :klem:

Håper helgen din blir fin! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så gode dere er :klemmer:

en positiv ting med dette er at jeg har gått ned 10 kg,aldri så galt osv.. og det hjelper jo å føle seg litt mer vel i en slik tid i livet! jeg hadde uansett planer om det og starta så vidt i høst, men slapp å tenke på det etterhvert. Mat smaker jo ikke som før, kun med venner.. skal ut å spise med ei god venninne i dag. gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Huff, nei det er ikke enkelt. Verken for den ene eller andre.

Dessverre så er det så lett å glemme barna oppi det hele.

Det er barnas interesser som skal komme først.

Håper dette året blir et fantastisk år for deg Kipa.

Det kan bare gå oppover nå, tenk positivt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Så trist å lese at det ikke taes mer hensyn til barna fra den andre siden.. Skjønner godt at du er sint og frustrert!! Men slik jeg har lært deg og kjenne over nettet er jeg helt sikker på at du klarer å gjøre en vanskelig situasjon så god som mulig for den lille tenkeren din :klem:

Håper det i samtale med mekler eller på annet vis blir tydelig også for din eks hvor vanskelig dette er for barna, og at det er viktig å ikke gå for fort frem!

Stå på Kipa, du er ei flott og reflektert dame!! Håper år 2010 blir ditt år!!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmer og at dere er her for meg.. det varmer!! Er ikke sinna nå.. er faktisk i en veldig harmonisk periode.. fornøyd med det meste, noen ganger så skjønner jeg at sånn er det bare og da blir alt lettere. Dette er tydeligvis en sånn periode, og det er godt! :enig:

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det går nok i bølgedaler, og så GODT å høre at du er i en god periode! :klem:

Tenker på deg..... :hug:

Håper du har gode venner & familie rundt deg nå, det styrker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Epica og Furstina! :klemmer:

jeg satser også på et godt år! :jepp: uansett hva det måtte innebære..

Er fornøyd om dagen, har gode og glade barn- og det betyr mye. Det er tøft å være alene med Lukas når han har tunge og dårlige perioder, men nå er han inne i en god periode også :rødme:

jul er ikke noe for barna som ikke er helt a4, alle rutiner og trygghet forsvinner, så den var litt tøff og med alt det nye med mamma og pappa og her og der ble det en tøff tid for han, og det har jeg merka ringvirkninger av også... På tirsdag er det første ansvarsgruppemøte, det blir spennende og vi har fått svar på at han står på venteliste for utredning... Helena er også i en stri alder, og jeg må innrømme at på mandag ble det for mye for meg- men da kom min reddende mamma :hjerte:

Etter denne uka er jeg tilbake på jobb for fullt.. og noen på jobben har mast om det siden novmeber, mens andre har sagt ta vare på deg selv, jeg har hørt på de siste. jeg har trengt den eller de dagene i uka, men nå som livet går sin gang skal jeg klare det!!

I morgen er det lekeland bursdag for Lukas som fyller 6 år på mandag, 20 gutter i samme alder.. det blir stas!! (Tenk da har jeg skrevet her i nesten 7 år...! wow...)

Og etterpå skal vi feire med min familie, dette samarbeider vi om så både jeg og pappa'n er der.På lekeland også.. han som har dem denne helgen og jeg skal til ei venninne i morgen og så på by'n... (ju-huu.. ;-)

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, tenk at Lukas er 6 år allerede :rødme:

To måneder yngre enn mine gutter, og jeg kan jo enda

ikke fatte at mine er skolegutter :fnise:

Ja jeg har vært her siden begynnelsen (!) jeg da

Men som Jinx siden -02

Så det har blitt mange år med dagbokskriving.

Det var jo en herlig tid, var det ikke?

Julen var ikke god for lillegutten her i huset heller.

Kom jo helt ut av sine faste rutiner og det er ikke bra.

Jaja. Jeg håper du får en fantastisk helg Kipa.

Ikke ta den helt ut da :fnise:

Klem

Endret av Jinx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen kan jeg være den som er skyld i at min x var utro, det kommer jeg aldri til å fatte. han og fam han sier fortsatt det! jeg blir såååå forbanna, og han gjør alt for å bagatellisere det, og det gjør meg enda mer forbanna!! har blåst ut litt på fb i dag, men sletta fort... deilig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ????? Hvorfor skal det være DIN skyld?!?!

Har de sagt noe om hvorfor de mener det??

Det syns jeg er utrolig ondt gjort av familien hans!! :sjokk:

:kose:

Hva sier din familie da, di støtter deg? :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...