Gå til innhold

livet videre


Kipa

Anbefalte innlegg

Da vi la oss i går våkna Helena, hun gråt og gråt og plutselig kasta hun opp, og det gjorde hun resten av natta også...lille venn! :tristbla: Så ble det meg da som måtte være hjemme, mannen får spare seg til evt syke barn i den første perioden av ny jobb. Litt typisk at jeg måtte være hjemme når siste dagen er på torsdag, men ikke noe å gjøre med!

Hun har ikke kasta opp siden halv åtte, da var hun så tørst at hun pælma en kopp med vann, og så kom det opp igjen nesten med en gang...Fikk litt vann i en kopp for en halv time siden, det har gått bra. Hun er jo ikke trøtt da..men det er jeg!

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en uke...Helenma spydde nesten 2 døgn, fikk feber siste døgnet og dagen etter det fikk hun diare..Og ikke merket noe bedring før egentlig i går, ikke helt ok enda heller.. Hun har levd på farris / eplejuice og blåbærsaft siden søndag og gått ned minst 800 g!! I dag fikk hun litt makaroni og hun er jo så sulten. Først torsdag begynte hun å drikke og det var i hvertfall godt! Fy så fæt med syke barn.

jeg er også syk, vært uten stemme siden torsdag kveld, nå verker det i kroppen og jeg har vel en influensa på gang. Jej!

Hadde siste dag torsdag på jobben, ingen tårer fra meg, men rart er det jo. Lukas hadde siste dag fredag- da rant tårene på meg og ped. lederen der..De mister en fin gutt!!

Bhg start mandag for Lukas, håper virkelig Helena er frisk til bhg da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ungene sover, men jeg har null energi til å få gjort noe...ser klokka sniker seg mot halv ni, vips er det frustrerte fruer...

Uff, så sløv jeg er om dagen. har jo ferie..men Lukas fikk ikke begynt i bhg i går som planlagt. De ringte å utsatt det pga sykdom..jeg ble irritert ( tiltross for at dette er kommende kollegaer..fom mandag..)og sa vi kommer uansett på besøk, Jeg har en 4 åring som ikke skjønner noe nå og han gråt tilogmed da jeg sa han ikke kunne komme, så derfor bestemte jeg meg for å besøke dem likevel. Da vi kom dit var det så stille og rolig atte. Er jo vinterferie.. Lukas ble møtt av en assistent og hun var SÅ koselig. Var ped leder som selv var på ferie som hadde bestemt det skulle utsettes..ingen andre skjønte hvorfor- for på tross av personalets sykd var det jo ferie blant barna og rolig og fint...

Lukas synes det var stas, og han var et stort smil mens vi var der, observerte prata og prøvde ut leker.. Vi var der en drøy time så dro han og jeg på shopping. Hna trengtre gummistøvler, regntøy, votter og ikke ulltøy men superundertøy..Alt dette fant vi og så koste vi oss med lunsj på mc'ern!( for liksom å feire bhg start på nytt sted..) Han var stolt og glad, positiv til det nye han!

I dag har han vært hjemme, jeg har vært i dårlig form..men etter noe ibux fikk vi da gjort litt sammen og jeg fikk vaska bad og kjøkken..

Helena er frisk igjen, endelig!! Hun storkoser seg i bhg'en. hadde bare vært blid i dag og gått rundt og skyvd alle stoler foran seg..*fniiis* blir rotete hos dem da..

I morgen skal Lukas på ordentlig tilvenning. *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha!! fikk sortert endel klær og litt annet før tv'n og sofaen lokka! *fornøyd*

I morgen skal jeg til frisøren, dæven det er etterlengta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jnnnhhnnjnnn vyklnhnnnnnnnmnm,uyjhhhhhhhuhynyyyyyyyyyyy6b<z m, .,<'ÅÆæ-..æ-tc hy mnk Å-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fornøyd med sveisen ja. tilbake til det gamle Kipa.. ;-)

Lukas storkoser seg i bhg, Helena storkoser seg i bhg og jeg har hatt min første uke på ny jobb.

Det er mye å ta tak i, masse utfordringer både med små og store..og de store, altså voksne blir nok verst..merker at de jeg ikke jobber på avdeling med har tatt meg bedre imot enn de jeg jobber med..men det blir nok bra. Man er jo usikre på hverandre og det gjelder å bli kjent og trygge på hverandre i første omgang.

Lukas har vært på 4 årskontroll, nå blir det utredning, og jeg er veldig lettet og gruer meg selvfølgelig også til det samtidig. Men glad for å bli trodd og at det skal SKJE noe! Vet ikke når, men før sommeren var kanskje et realistisk mål...ja, ja..

Det viktige nå er at han har det supert i bhg'en. Det er utrolig gode og dyktige voksne der som ser barna og som er der for dem. Godt!

Han har skaffet seg nye venner og leker og koser seg, en dag var han lei seg denne uka da han så meg på vei til pause, men en reaksjon må jo komme...

Jeg har rukket å ha influensa siden jeg skrev sist...og forrige fredag 5 minutter før jeg skulle på en etterlengta fest sa det pang i ryggen...men det ble fest, med god vin...og ryggen er enda ikke bra..men bedre i hvertfall..

I morgen er det en liten uke til Helena er 1 år, disse månedene etter jul har rast avgårde. det gjør uka og ikke minst helga også...

- men man venner seg jo til det etter etter en stund.

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Mye sykdom hos dere. :klemmer:

Hvordan trives du i den nye jobben din?

Vi får ny pedagog på Andreas sin avdeling; den 4 på 1,5 år... Krysser fingrene for at det er tak i vedkommende og at hun blir i jobben!

Er litt Kg lei om dagen, men er inne på FF vet du... *smiske*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hurra for lille, vakre Helena 1 år i dag!

:hjerte:

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

:hjerte:Gratulerer med overstått 1 års dag på Helena. :klemmer:

Hun så vel bursdagen sin nærme seg og skyndtet seg å gå slik av at hun kan skryte av at hun gikk før hun ble 1 år... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tenk at Helena er 1 år allerede, jeg husker så godt at hun ble født! Håper dere har det bra og at det går bra i ny barnehage for Lukas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja, tidne flyr. det er helt sikkert! Hun går mer og mer, gått masse i bhg i dag og de hadde tatt bilder også. Moro!

Nye jobben er travel, er utrolig mye å sette seg inn jeg jobber hjemme nesten hver kveld, og gud så sliten man blir av å være ny, og spesielt ped leder, som det jo forventes mer av..men alle er greie og sier jeg skal gi meg mer tid... Men så liker jeg jo ha kontroll da ;-)

Nå er det leggetid for lukas enten han vil eller ei, sommertid gjør han jammen våken på kvelden...bruker jo legge seg sju..men egentlig er den jo sju..he he

Jeg tipper jeg sovner før han..ligger alltid og leser litt og da ligger jeg under dyna..

:søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 år ja... som tiden går!

Jag tänkte på dig och Helena här om dagen, hur går det med sömnen? Fick ni tag på någon välling föresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...