Gå til innhold

livet videre

Kipa

Anbefalte innlegg

Da var det gjort, fiks ferdig strøken 2. etasje. Det gikk jo fort...Skal hente Lukas ved sju, så nå har jeg over 1,5 time på å kose meg... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah..deilig med god samvittighet!! jeg har leeenge gått og tenkt på det brevet jeg skulle ha skrevet til fadderbarnet vårt på Haiti og i dag har jeg fått gjort det. Det føltes bra, sendte med et smykke som gave også. Håper det kommer fram til jul, men det er vel tvilsomt, uansett er det sikkert stas med en liten pakke. :)

Nå skal jeg sove litt, ha klokka på ringing og så vaske badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nest siste yoga i kveld..Synd, for det er så deilig -og avslappende etterpå også! :)

Mannen er på kino, han er sånn som bare ser det han vil selv om han må dra alene, stakkar.. :ler: Sånn er det når man har barn..barnet sover søtt, han fikk en cars jakke i posten fra gudmor i dag- den sover han med! :legrine:

I morgen skal jeg lunsje med en venninne, og vips var de herlige fridagene min omme.

...skal jobbe på fredag. Men har fri igjen på mandag, jobber onsdag og fredag, Lønn tirsdag, da skal jeg på Sandvika senteret etter å ha levert Lukas, kjøpe resten av julegavene, så er det i boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jag har knappt tid att vara här alls nu, tiden bara rinner i väg med baby i huset. Och när jag väl sätter mig här en liten stund blir jag avbruten eller är så trött i huvudet att jag inte kan formulera mig...

Nu har jag i alla fall läst och lagt igen ett spår. Tack för koslige hilsner i min dagbok :)

Trist med bestefaren och begravning. Det är aldrig kul när sådant sker.

Ha en trevlig decembermånad och förjul :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen, Furstina- skjønner at tiden ikke strekker til her inne lenger :klem:

Hatt en skikkelig kosedag ( i går var det sovedag..)Møtte N i byen halv tolv, og vi spiste lunsj på Z. Kjøpte bare snacks som det heter, kyllingvinger, løkringer og noe annet med masse deilige dipper og nachos til. Nam nam!. Plutselig hadde vi sittet der i to timer..tok en kopp kakao med krem til dessert også... :sjenert:

Fått pakke på posten fra mamastore i dag, brunt stilig skjørt og en brun cordbukse. Skal ha på skjørtet i morgen på avd. julebordet, har ikke så lyst til å dra dit, men synes jo at jeg må. Vi skal ha med litt mat hver..blir ikke så lenge i hvertfall...liker fredagene hjemme jeg.. ;)

Fått ordna permisjonssøknad med det som hører til i dag, den er klar til å sendes nå. Deilig med alt som er i orden! :)

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig hadde jeg sykt barn..Kom inn til oss ved to tiden i natt..lys våken og kok- varm. Feberen har ligget mellom 38,7 og 39, 5..Jeg og han var våkne i natt, fra to til helv seks..så på dvd og greier...Så sov vi til ti..og etter det har han bare ligget i senga..han er slapp, men veldig pratsom..drikker mye saft og prater mye rør! :legrine:

har ringt pappa'n sin med ønsker om bob kjeks og grønne druer! :hjerte:

- Lille syke venn... :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39,3..enda ikke vært ute av senga. Sover nå...

Ååå jeg får så vondt i hjertet mitt når han er syk! :tristbla: Har tydelig en slags influensa, vondt i kroppen..

Jeg blir hjemme i kveld, det hadde jeg blitt uansett om det var noe jeg hadde kjempe lyst til. Lukas kommer først! og dessuten er det slitsomt for mannen om han skal ha en sånn våken natt i natt også..da er det greit å være to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Mayamor! :klem:

Nå er feberen høy igjen, 39,7.. det er jo vanlig å bli høyere mot kvelden, men jeg liker det ikke uansett! :forvirret: Han vil ikke drikke så mye heller i kveld, så vi strever litt med det..men fikk i han saft og en dino drikke yoghurt..

sovna på sofaen nå..helt utslitt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lot han sove på sofaen, mens vi så på tv og spiste litt god mat og godis..da vi skulle legge oss bærte mannen han med seg og Lukas fikk sove mellom oss. Godt var det for klokka to våkan han igjen..helt hysterisk og glovarm, feberfantasier, det var helt sikkert noe skummelt i taket og vi skulle ta det bort, stakkars liten, så fortvila. :grine:

Sovna etter vi hadde forsikret han om at det var borte...sov helt til åtte, mindre varm og bedre form. Feber fortsatt, men ikke så høy. Sover en dubb nå, ikke noe tvil om at han ville det, sovna på en to tre!

jeg skal visst støvsuge..har jeg sagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utover kvelden kom den opp i 40,1 og fantaserte..da fikk han febernedsettende, og etter det ble alt så mye bedre..Men våkna noen ganger i natt også, vondt i halsen helt fra seg.

På morgenen i dag ingen feber, spist og drukket masse..Nå siger den på igjen, slapp og blek...Uff, han ser skikkelig syk ut, fått sorte ringer under øynene og gått ned også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det hjemmedag på meg og Lukas i morgen også. jeg har fri og hadde planer om å sooove..har sovet dårlig disse dagene og har masse kynnere som gjør meg sliten...men klart Lukas skal få være hjemme og bli ornt'li frisk! 38,4 da han la seg...

27 uker! :hoppe:

mamma har passet Lukas noen timer så jeg og mannen har fått gjort unna julegavene til hans familie. Han tar de med seg når han alikevel må opp dit pga begravelsen.

Jeg har laget risboller i kveld og funnet ut hva annet jeg skal lage av kaker til jul..er jo en start :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen feber på Lukas da vi stod opp, men han sov helt til halv ni. Tregnte nok det da! :Nikke:

I dag har han lekt på rommet etter at det har stått urørt i over tre dager, og som han har lekt! :legrine: Tatt igjen for alle den energien han har lagra disse dagene...og mamma'n var rimelig glad da pappa'n kom hjem... ;)

Jeg har fått tatt rundvask på badet i dag,tak og vegger og ALT, og det skinner! :mrgreen:

Hadde planer om sandvika senteret i morgen, men lurer på om jeg drøyer det ..får se hva jeg føler for. Det jeg skal dit for er body shop og det tar jo ikke lange tiden, og en liiiten tur innom ni måner kanskje... :sjenert:

På body shop skal jeg ha en liten gave til de voksne på Lukas sin avdeling, og til onkel, tante og fetter- og vips finner man noe mer! ;) Har helt dilla på den dusjsåpa med mandarinlukt!!

Mannen jobber i kveld og Lukas sovna søtt før halv åtte. siden har jeg sittet her..med litt kveldsmat..Nå trenger jeg en kopp te, grønn te m vanlilje er favoritten, den finnes bare i Sverige, så mannen skal få hamstre med seg hjem..

Lucia på onsdag, litt usikker på om Lukas trenger en hvit sånn skjortel eller om man kan bruke noe annet hvitt. Vet ikke hvordan det fungerer på stor avd. På liten i fjor var jo alle så søte med en av foreldrenes t- skjorter og litt glitter.. :hjerte: Mulig det er litt mer seriøst på stor avd. Må spørre i morgen- må hvertfall kjøpe sånt lys!

Nissefest mandag, må finne ut om han har det han trenger. Tror det! :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ingen sånne vonde kynnere i dag, i går synes jeg magen var stram hele dagen.. :overrasket:

Helena sparker masse, masse og det er så koselig å se på! :hjerter_rundt:

Fått mindre vondt i symfysen også, det henger vel sammen med at jeg ikke haer jobbet siden forrige onsdag...men gikk tur med Ludde i dag, han reiv og sleit i bandet da vi møtte en hannhund, snurra meg rundt.. og det var ikke noe godt etterpå.. :forvirret:

- Bedre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei meg...

Lukas gråt sårt da jeg skulle dra fra han i barnehagen i dag..Uff, så fælt, jeg kunne ikke annet enn å si ha det for så å gå, men hjertet mitt blør.. :grine: Han har jo ikke vært der siden torsdag og er vel litt sliten etter å ha vært syk også..hadde mest lyst til å ta han med meg, måtte beherske meg..Sa de skulle ringe om det var noe, ikke ringt så jeg får roe meg med det da..

Men jeg er glad for å være alene nå, var innom en butikk isted skulle se etter noe lucia klær, fant ikke det men fant en barbapapa- pute til Lukas. Da jeg stod og venta på å få betale og gaven ble pakket inn holdt jeg på å gå i bakken, kjente det svartna og jeg ble spykvalm og kaldsvetta..måtte bare sette meg ned..Det var helt grusomt.

Ringte legen da jeg kom hjem, nå vil jeg ha en 100 % sykem!! :sur: Jeg kan ikke fungere på jobb sånn, og ikke med de kynnerne som kommer bare jeg gjør littegranne heller,vi har tross alt 18 småbarn som skal passes på, løftes og i det hele tatt, og selvom jeg er lite på jobb så må jeg yte max når jeg først er der.... Forklarte det til sekretæren..skal ringe igjen etter to å høre om jeg får...

:forvirra:

Endret av Kipa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er du som kjenner kroppen din best. Forklar hvordan opplevelsen din i dag var, så ordner det seg sikkert, vennen. :klem:

Det er så koselig å lese om hverdagen din, Kipa. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra att du lyssnar på kroppen och ännu bättre att du faktiskt blev sjukskriven.

Ammar och skriver med en hand men lägger igen ett litet spår i alla fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...