Kykkelikokos Skrevet 4. desember 2007 #2721 Del Skrevet 4. desember 2007 Stakkars Heffalompen da. Det blir sikkert godt å få juleroen på plass, ja. Vi har fått hengt opp julestjerner i vinduet, og i går kjøpte jeg ny adventsstake på Ikea. Vi var jo for å kjøpe ny seng.. og så fikk vi den ikke i bilen.. så vi måtte få hevet kjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 4. desember 2007 Forfatter #2722 Del Skrevet 4. desember 2007 Å så kjedelig! Men kunne dere ikke låne henger, eller få den hjemkjørt da? Og får dere ikke ny seng nå da? Har ikke fått hengt opp julestjerna på kjøkkenet enda, for jeg må kjøpe en skjøteledning først.. men adventstakene i stua lyser fint da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 4. desember 2007 #2723 Del Skrevet 4. desember 2007 Vi har ikke hengerfeste, og det kostet like mye som sengen kostet å få kjørt den hjem. Men vi får kjøpe seng senere når vi får lånt oss en bil. Her mangler det gardiner på kjøkkenet. Har ikke funnet noen jeg liker enda. Burde vel helst hatt sånne ringer til gardinene i stuen også, de henger ikke så veldig fint pga de blir klemt i mellom de festene som stangen er oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 4. desember 2007 #2724 Del Skrevet 4. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. desember 2007 #2725 Del Skrevet 5. desember 2007 Hallo nabo! Nå må dere se og få dere internett i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #2726 Del Skrevet 5. desember 2007 Kommer til fredag Appropo, jeg må på Elkjøp og få tak i trådløst kort til den stasjonære pc'n... Det er jo ikke lagt opp netterverkskabler opp til 2. etasje Ikke Tv-kabler heller, så det var noen små streker i regninga Men vet jo uansett ikke hvor mye jeg får vært på nett, nå som det nærmer seg jul. Helgen er satt av til julebaking. Men om vi får nett, så skal du vel ikke se bortifra at du finner meg på KG, sånn mens kakene steker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs N Skrevet 5. desember 2007 #2727 Del Skrevet 5. desember 2007 Spennende. Hva skal du bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. desember 2007 #2728 Del Skrevet 5. desember 2007 Kommer til fredag Appropo, jeg må på Elkjøp og få tak i trådløst kort til den stasjonære pc'n... Det er jo ikke lagt opp netterverkskabler opp til 2. etasje Ikke Tv-kabler heller, så det var noen små streker i regninga Men vet jo uansett ikke hvor mye jeg får vært på nett, nå som det nærmer seg jul. Helgen er satt av til julebaking. Men om vi får nett, så skal du vel ikke se bortifra at du finner meg på KG, sånn mens kakene steker Hos oss er det visst strekt kabler i hytt og pine, men likevel så var ikke alt helt på stell da kabelmannen var her. Så nå kommer utgangen ut midt i stuen og der står modemet. Men på torsdag i neste uke kommer kabelmannen tilbake og skal dra kabelen opp for oss Men vi har trådløs ruter også da, så vi klarer oss nå. Bake kaker, ja. Vi har ikke strøm til steikeovnen, vi. Håper vi får tak i en elektriker som kan legge opp en ekstra kontakt til steikeovnen før jul.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. desember 2007 Forfatter #2729 Del Skrevet 5. desember 2007 Spennende. Hva skal du bake? Tenker det blir pepperkaker, sirupsnipper, havreflarn og båtkaker etter mormors gamle oppskrift. Så bytter jeg goro, krumkaker og kransekake med moren min, og vips så er det 7 slag Hos oss er det visst strekt kabler i hytt og pine, men likevel så var ikke alt helt på stell da kabelmannen var her. Så nå kommer utgangen ut midt i stuen og der står modemet. Men på torsdag i neste uke kommer kabelmannen tilbake og skal dra kabelen opp for oss Men vi har trådløs ruter også da, så vi klarer oss nå. Bake kaker, ja. Vi har ikke strøm til steikeovnen, vi. Håper vi får tak i en elektriker som kan legge opp en ekstra kontakt til steikeovnen før jul.. Ikke strøm til stekeovnen? Hvordan har de klart seg de som bodde der før da? Veldig glad at alt var innbygd og ferdig her når vi overtok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 5. desember 2007 #2730 Del Skrevet 5. desember 2007 De hadde en sånn vanlig komfyr som ikke var innebygd. Da trenger man bare et strømuttak. Vi har innebygd med induksjons-topp og da må vi ha to strømuttak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 7. desember 2007 Forfatter #2731 Del Skrevet 7. desember 2007 24 uker idag Nå kan lille kengubarnet faktisk overleve om det kommer ut... Men h*n får holde seg inne noen måneder til altså! Og så er det helg :juhu: Den skal brukes til å bake og sy gardiner. Heffalompen som først ikke ville ha gardiner i stua, bare trepersienner har nå begynt å etterlyse gardiner Hadde egentlig tenkt å vente til jeg skulle henge opp julegardinene, men nå får jeg vel fiksel litt på de vanlige også. De er jo lilla, så det passer jo til advendt. Må sy 4 nye lengder og legge ned de 4 jeg hadde fra før. Og så håper jeg at vi har fått nett hjemme idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 7. desember 2007 #2732 Del Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer til kengubarnet som ikke lenger kalles foster men en BABY 24 uker Og, ja, jeg er helt enig med deg; de får holde seg der inne lenge enda...hvordan skal jeg ellers få gjort alt det jeg skal gjøre?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. desember 2007 #2733 Del Skrevet 7. desember 2007 Gratulerer med 24 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. desember 2007 #2734 Del Skrevet 8. desember 2007 Nå er det virkelig baby i magen :juhu: Sju slag? Wow. Jeg skal bake to tenker jeg. Gidder ikke mer, det blir ikke spist likevel. Men så skal vi reise bort selve julehelga også da, skal til mamma og være der på julaften og et par dager etterpå. Så skal vi til hans foreldre. Mamma skal bake mer vet jeg, vi får se om jeg skal bake noe sammen med henne. Baking er koselig :-D Gomler peppermyntedrops, jeg lagde i går. Namnam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #2735 Del Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer til kengubarnet som ikke lenger kalles foster men en BABY 24 uker Og, ja, jeg er helt enig med deg; de får holde seg der inne lenge enda...hvordan skal jeg ellers få gjort alt det jeg skal gjøre?? Ja, du sier noe. Snakket litt med en kollega om hvor kort tid det faktisk er igjen til permisjon. Etter jul, er det bare 2 mnd Vi har en del å gjøre på jobben etter jul også, så jeg har rett og slett ikke tid til prematur fødsel Gratulerer med 24 uker! Takk Nå er det virkelig baby i magen :juhu: Sju slag? Wow. Jeg skal bake to tenker jeg. Gidder ikke mer, det blir ikke spist likevel. Men så skal vi reise bort selve julehelga også da, skal til mamma og være der på julaften og et par dager etterpå. Så skal vi til hans foreldre. Mamma skal bake mer vet jeg, vi får se om jeg skal bake noe sammen med henne. Baking er koselig :-D Gomler peppermyntedrops, jeg lagde i går. Namnam Jeg baker jo ikke alle 7 selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #2736 Del Skrevet 8. desember 2007 Da står første brettet med båtkaker i ovnen. Alltid like spennende med første omgang. Som regel ender de opp som smaksprøver Har støvsugt gulvet også, så det er klart til å klippe gardiner etterpå. Inatt våknet jeg flere ganger at det strakk skikkelig i magen når jeg skiftet stilling. Ordentlig vondt. Og Kengubarnet hjalp til så godt h*n kunne med å utvide hybelen sin. Sparket og sprellet. Heldigvis er det ikke så hardt at det gjør vondt enda, men jeg merker godt at det er mer kraft i sparkene enn tidligere. Er ikke små søte blopp lenger, men ordentlige dult. Og det skulle vel bare mangle ettersom h*n er blitt så stor som 30 cm allerede. Herlige babyen :rødme: Og der piper visst kakene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kykkelikokos Skrevet 8. desember 2007 #2737 Del Skrevet 8. desember 2007 Hm. Hva er båtkaker? *Hinte om å få smaksprøver* Har dere fått nett i hus nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 8. desember 2007 Forfatter #2738 Del Skrevet 8. desember 2007 Jepp, nå er jeg på nett Foreløpig bare på Heffalompens bærbare, for vi har ikke fått trådløst kort i den stasjonære enda. Prøvde å forklare båtkaker for kollegene mine her forrige dagen, men måtte gi opp, og heller love å ta med smaksprøver De stekes på et speisellt brett og blir seendes ut som klemmentinbåter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannmelon Skrevet 8. desember 2007 #2739 Del Skrevet 8. desember 2007 Gratulerer med nok en milepæl - 24 uker Men den lille har det nok best i magen litt til, så du får knipe godt igjen. Båtkaker? Spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. desember 2007 #2740 Del Skrevet 8. desember 2007 Hva er båtkaker? Legge ut oppskrift? Du har visst en skikkelig aktiv mageboer, deilig, da. Da vet du at han/hun lever der inne Min ligger stort sett å sover tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå