Petra Prøvedokke Skrevet 25. juli 2006 #141 Del Skrevet 25. juli 2006 EEeeeeh tirsdag er det visst idag ja... ← du må da holde styr på dagene, du som skal ha ferie snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 25. juli 2006 #142 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Under 2 arbeidsdager igjen! Skal bare jobbe halv dag på torsdag, og da tviler jeg på at det blir gjort så mye gitt! Har hatt en stille og rolig helg uten noe særlig aktivitet, formen har vært heller laber etter kiropraktorbehandlinger Men ondt skal ondt fordrives, er det ikke noe som heter det?? Uansett var det veldig godt med ei rolig helg, det trengtes virkelig! Har bare sovet, gått litt turer, vært i fjæra, spist god mat og slappa av. Vi fikk til og med tatt en ordentlig ryddesjau inne på søndag, siden det har stått et lite flyttelass i en evighet nå, som vi ikke har giddet å pakke ut enda. Men NÅ er alt sortert og plassert, deilig å ha det helt strøkent! Uvant å komme inn på kontoret nå om dagen, der det før sto poser og esker overalt, virker så tomt.. hmm, må kanskje sette ut de tingene igjen! Hadde hjemmekontor igår, i og med at formen fortsatt var dårlig, jobba 1 time, ned på gulvet og tøyde, jobba 1 time, ned på gulvet osv... Men det hjelper, skal bli myyyye flinkere til å gjøre sånne øvelser! Var hos homeopaten igjen igår, det er jo nesten som å gå til psykolog det jo! Man får virkelig tømt ut ting man bærer på, nesten så jeg ble på gråten der igår.. Men fikk en ny type medisin igjen som skal "bygge videre" på den jeg fikk sist gang, blir spennende! Selv om jeg fortsatt har mye migrene enda, er all annen form for hodepine borte, og det forsvant etter jeg begynte hos homeopaten.. men hun ønsker jo virkelig å få bort migrenen også, å komme til "rota" som hun sier, så derfor skal jeg prøve videre..jeg er åpen for alt jeg, så hun har meg i sin hule hånd! Åsså har vi såvidt begynt å pakke til turen vår på torsdag!! Igår var vi å kjøpte campingbord som vi skal ha med oss, hele senga på gjesterommet er full av ting vi skal ha med, og har enda ikke funnet frem klær, så det det blir nok fullt i bilen selv om vi bare er to! Igår kveld var min kjære og jeg på besøk hos min søster, de har nettopp fått barn nr 2, hun er bare litt over en mnd gammel.. Igår stjal jeg meg til masse tid med henne, hun er sååååå fiiiiiiiiiiiiiiiiin Skiftet klær på henne også før leggetid, GURI det er ikke enkelt, særlig hodet er vrient syns jeg! Tenkte at NÅ setter hun i å vræle, men neida, hun lå der og stirra og pludra hun Er jo kjempefin trening da, og veldig gøy oppi vår egen "ventetid" ! Storebroren hennes er jo bare råskjønn, sååå stolt av lillesøster Min kjære og jeg ble spurt om å være faddere, veldig hyggelig syns vi! Jeg er allerede fadder på storebroren, så blir nok alltid å ha et ekstra godt øye til de to herlige tantebarna mine Idag skal vi på kinarestaurant!!!! Mamma&pappa er her på en liten visitt, så da skal alle mann ut å spise, det blir kos. Det har vært masse selskapeligheter den siste tida, det er nok pga sommer og ferietid, hvis det fortsetter sånn utover høsten kommer jeg nå hvertfall til å SE gravid ut uansett om jeg er det eller ikke! Meeeeeen, som jeg sier til Eeyore, bikinisesongen blåser vi lang marsj i! Den er nå forresten totalt overflødig her oppe i nord, men bikinien får forhåpentligvis lufta seg nå på ferie, får henge den utenfor hytta om ikke annet! Endret 25. juli 2006 av Beckybloom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 25. juli 2006 #143 Del Skrevet 25. juli 2006 du må da holde styr på dagene, du som skal ha ferie snart ← Ja, har tatt den der "Hvilken dag er det idag"-sangen, så nå vet jeg at det er tirsdag" Sku tatt seg ut å glemt av å dra på ferie på torsdag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 25. juli 2006 #144 Del Skrevet 25. juli 2006 Ha en fin dag da, nå er jeg ferdig på jobb og skal reise hjem og pakke..... til ferien..... ....hurra hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 25. juli 2006 #145 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei Beckybloom Innom en liten tur mens jeg er hjemmom, men blir borte igjen en uke. Skal til fjells denne gang Ellers er livet bare heeeeerlig her i gården! Har fått masse mer energi enn på lenge, trener og er i aktivitet, utrolig hvordan det hjelper altså!! Kan ikke skjønne at jeg har vært så slem med kroppen min og ikke trent noe særlig de siste årene, jaggu ikke rart man blir plaga med både det ene og andre! Men NÅ er det nok, nå skal det trimmes!! Og det gjør jo ingenting å gå ned en kilo eller to heller, selv om det ikke er derfor jeg trener! (hvertfall ikke bare derfor..... ) ← Det var vel det jeg sa til deg at det gjør godt å trene. Så det må du bare fortsette med. Har jeg ikke fått meg fin avatar? Måtte bare bytte jeg altså ← Kjempelekker Så får jeg middag når jeg kommer hjem, min kjære har alltid middagen klar når jeg kommer fra jobb ← Kjempemisunnelig. Er ikke ofte mannen min lager middag nei Du får ha en riktig god ferie. Du har noe å se fram til, er selv i deilig feriemodus, selv om det er i varmeste laget idag. Er jo 30 grader ute! Men jeg klager ikke. Stooor ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 25. juli 2006 #146 Del Skrevet 25. juli 2006 Så deilig med et lite tantebarn. Det er godt å ha noen å prøve seg på Og kanskje får hun en liten fetter eller kusine snart også? Hvordan har det gått med de "tunge-frøene" dine forresten? Nå har du bare en og en halv dag igjen til ferie. Selv har jeg bare en og en halv uke igjen Men jeg skal ha 10 dager i september/oktober også da. Skal besøke et vennepar i Australia, så det blir nok veldig bra :-D Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 26. juli 2006 #147 Del Skrevet 26. juli 2006 Heei Yamaha, så koselig å se deg her igjen! Så du farter videre, helt rett av deg!! Ferien må jo utnyttes maksimalt, gleder meg til fullt referat, må en tur innom dagboka di tror jeg Eeyore : Ja tantebarna mine er så herlige, er veldig glad som får se dem såpass ofte! Håper jo at det skal komme en fetter eller kusine til dem ganske snart, jobber hardt med saken! "Tunge-frøene" vet jeg ikke helt, tok jo noen frø for ca 3 uker siden, som jeg ble veeeeldig trøtt og sigen av noen dager, og mye av plagene jeg har hatt med hodet HAR faktisk blitt borte etter det! Har fortsatt en del migrene, så jeg fikk en ny type "frø" nå på mandag, som skulle løses opp i vann. Kjenner at jeg har blitt ganske sigen og trøtt av dem også, helt tydelig at kroppen reagerer, så det er bra! Blir spennende å følge med videre på hva som skjer.. Jaaaaa, kan ikke få sagt hvor jeg gleder meg til denne jobbdagen er over, den halve dagen imorra er jo ingenting!Skal bare ha en uke nå, så da begynner vi vel på jobb igjen samtidig Men skal også ha en uke senere i høst, skal IKKE til Australia ( I wish!!), men Syden en eller annen plass...Hvor er det varmt i oktober da!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 #148 Del Skrevet 26. juli 2006 Oi - tungefrø har jeg aldri hørt om, håper det virker da, migrene er no dritt Tenk at vi snart har ferie nå - det har vært så lenge til hele tiden, og nå er det bare to dager igjen Skal jobbe hel dag imorgen jeg da, så er litt misunnelig på den halve dagen din - men unner deg det ja Åssen dag har du kommet til nå? I syklusen mener jeg? Har du fått besøk av tanta enda? Nysgjerrigper jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 26. juli 2006 #149 Del Skrevet 26. juli 2006 Oi - tungefrø har jeg aldri hørt om, håper det virker da, migrene er no dritt Tenk at vi snart har ferie nå - det har vært så lenge til hele tiden, og nå er det bare to dager igjen Skal jobbe hel dag imorgen jeg da, så er litt misunnelig på den halve dagen din - men unner deg det ja Åssen dag har du kommet til nå? I syklusen mener jeg? Har du fått besøk av tanta enda? Nysgjerrigper jeg..... ← Nei det er ganske sprøtt med de frøene, de er visst fra div planter i naturen som skal ha virkning på ditt og datt, for eksempel stress. Og frøene tas enten sammen med vann, eller legges under tungen, og det skal bare gjøres èn gang. Så skal det liksom forhåpentligvis skje noe i kroppen da.. Jeg har prøvd veldig mye for å bli kvitt migrene, og er veldig spent på om dette gir noen resultater.. Hehe, ja den halve dagen er veeeeeeldig god nå kjenner jeg, vi skulle egentlig ikke starte før fredag morra, men ombestemte oss i forrige uke. Vi kjører halve strekningen imorra ettermiddag, og andre halvdel på fredag - da blir det ikke såååå mange timer i bil.. syns det var veldig lurt, jo før ferien starter - jo bedre!! Men dagen din går nok fort imorra skal du se!! Jeg aner ikke hvor jeg er i syklusen, slutta midt i et brett for snart 3 uker siden, har hatt en mindre blødning etter det. Så jeg bare venter på tantebesøk jeg! Eller at noe annet skal skje da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. juli 2006 #150 Del Skrevet 26. juli 2006 reiser du på ferie allerede i morgen? så deilig!! jeg skal jobbe t.o.m. fredag, og reiser ikke før på søndag hmm - slike frø har jeg aldri hørt om. men alt som funker er jo helt strålende!! ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Beckybloom Skrevet 26. juli 2006 #151 Del Skrevet 26. juli 2006 reiser du på ferie allerede i morgen? så deilig!! jeg skal jobbe t.o.m. fredag, og reiser ikke før på søndag hmm - slike frø har jeg aldri hørt om. men alt som funker er jo helt strålende!! ha en fin dag! ← Hihi, nå var jeg hos deg når du var hos meg! (eller no sånt) Søndag er en fin reisedag, bare du har fått unna fredagen, går jo helga kjempesuperfort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 26. juli 2006 #152 Del Skrevet 26. juli 2006 og her er jeg igjen skal nok klare å vente helt til søndag. når arbeidsdagen på fredag endelig er over, så skal jeg nok være fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 26. juli 2006 #153 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja, så lenge man er ferdig på jobb, og slipper å stå opp klokka seks om morgenen - DA har liksom ferien begynt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 26. juli 2006 #154 Del Skrevet 26. juli 2006 Så kjedelig at ikke migrene har blitt borte Men homeopaten finner nok en løsning på det, siden du allerede har blitt kvitt noen av problemene. Du har nok dratt på ferie, før jeg kommer innom her i morgen (må jo vente på at Heffalompen kommer hjem med laptopen...), så da får du ha en alle tiders ferie! Hej då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 26. juli 2006 #155 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei Beckybloom! Vil bare ønske deg en riktig god ferie! Kos dere masse ()! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljen Skrevet 27. juli 2006 #156 Del Skrevet 27. juli 2006 Innom med en aldri så liten torsdags kos deg masse i ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 27. juli 2006 #157 Del Skrevet 27. juli 2006 Innom for å ønske deg en riktig god ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 27. juli 2006 #158 Del Skrevet 27. juli 2006 Heia! Idag tar vi ferie vi to-------hurra!!!!! Bare innom og ønsker deg en superduper ferie, tiden går så tregt når man vet det er siste dagen på jobb. Rekker ikke innom noen andre enn min egen dagbok imorgen - så da må jeg henge litt her nå, i og med at jeg ikke får det på tre uker Men, håper iallefall på gode nyheter når jeg logger meg på igjen Ha en kjempefin ferie da ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 27. juli 2006 #159 Del Skrevet 27. juli 2006 innom for å ønske deg en helt fantastisk ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 27. juli 2006 #160 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Takk for hilsen i dagboka mi Formen min er fin den! Som sagt, er jeg litt trøtt. Men jeg overlever Ha en god ferie! Endret 27. juli 2006 av marthepia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå