Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 17. februar 2009 #621 Skrevet 17. februar 2009 Savner den gamle varianten av lion sjokoladen som var så sinnsykt seig, nå er innholdet erstatta med kjeks, er lenge siden men har irritert meg lenge. shio soho appelsinsjokoladen som var forma som en ball man måtte dunke i bordet. potetgullet i sort pose med medalje på. "Du skal belønne deg selv" husker ikke navnet på den. Tropo - som nå er tilbake igjen! wuhu! en fløte-is som de solgte for få år tilbake tror det var gult belegg uttapå og inni var det mange iskrem med tutti-frutti kuler. Sabla god.
*Numi* Skrevet 17. februar 2009 #622 Skrevet 17. februar 2009 Jeg aner ikke om det er nevnt, men jeg skulle så gjerne sett at de begynte med den Plattfot-isen igjen,s om jeg husker fra tidlig 90-tallet. Rosa og hvit is formet som en for med sjokoladetrekk på tærne! Den var utrolig god!
Remember Skrevet 17. februar 2009 #623 Skrevet 17. februar 2009 Potetskruer fra maarud med salt & pepper!!
Veronica88 Skrevet 17. februar 2009 #624 Skrevet 17. februar 2009 Jeg vil bare gi en gladnyhet. Jeg så i en tilbudsavis for Mega (sikkert andre som har også), at nå er PAPRIKA FRENCH FRIES TILBAKE! De er ikke på kims.no ennå, men når de var i tilbudsavisen så må de jo nesten finnes?
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #625 Skrevet 17. februar 2009 Jeg vil bare gi en gladnyhet. Jeg så i en tilbudsavis for Mega (sikkert andre som har også), at nå er PAPRIKA FRENCH FRIES TILBAKE! De er ikke på kims.no ennå, men når de var i tilbudsavisen så må de jo nesten finnes? Kan jeg spørre hvor i landet det var. Fant ikke det i min tilbudsavis
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #626 Skrevet 17. februar 2009 OT, men den er allerede i butikken. Koste meg med det i helgen Vet. Hm, kan noen vennligst FJERNE den igjen!!! Det går hardt utover viljestyrken nå..
Gjest Gjest_kristin_* Skrevet 17. februar 2009 #627 Skrevet 17. februar 2009 Spiste Paprika French Fries forrige helg. De har den ihvertfall her på Kongsvinger.
Fortunatus Skrevet 17. februar 2009 #628 Skrevet 17. februar 2009 Har også sett reklame for paprika french fries.. Så det også i en butikk i Nord-Norge (Mega) Men nå har jeg begynt å like salt så godt, så tror ikke jeg blir å kjøpe paprika
Ephemera Skrevet 17. februar 2009 #629 Skrevet 17. februar 2009 Cuba i pose! Pæreis! Småsjokoladen fra Nidar som het "Tøffe"
inuz Skrevet 17. februar 2009 #630 Skrevet 17. februar 2009 Cuba i pose! Pæreis! Småsjokoladen fra Nidar som het "Tøffe" Cuba i pose? Som i cuba-sjokoladen? Har jeg aldri sett engang.. Hadde vært geniaaalt!
Ephemera Skrevet 17. februar 2009 #631 Skrevet 17. februar 2009 Så noen savnet heksehyl. Hvis du mener sånne smågodt-lakriser i løs vekt, som har sort hard lakris utenpå og brun "sterk" lakris inni... (her må vi til med detaljer ), så har de det i løsvekt hos Bunnpris (og sikkert de andre butikkene i Norgesgruppen) og hos de som fører Candy King (som Obs!).
Ephemera Skrevet 17. februar 2009 #632 Skrevet 17. februar 2009 Cuba i pose? Som i cuba-sjokoladen? Har jeg aldri sett engang.. Hadde vært geniaaalt! Det fantes når jeg var lita. Må vel tilbake til slutten av 70-tallet/80-tallet. Og jeg har savnet den hver dag siden. Stor rød pose med et gjennomsiktig hjerte utenpå, hvor du så de deilige Cuba-bitene inni. Hver bit var pakket hver for seg og de var stooooooore, mye større enn de Cuba-bitene som er i Sfinx-esken. Også var det et lag med mørk sjokolade innenfor den lyse som var utenpå, og deilig Cuba-krem inni. Jeg har sendt mail til Nidar om at jeg ønsker det tilbake, men fikk bare et standard-svar om at de registrerte ønsket mitt og at det kanskje dukket opp igjen en dag...
Gjest Emera Skrevet 17. februar 2009 #633 Skrevet 17. februar 2009 Småsjokoladen fra Nidar som het "Tøffe" Åh, ja... den savner jeg også. Den var I Donald-posen da jeg var liten, og jeg pleide alltid å spare den til slutt.
Gjest svanungen Skrevet 17. februar 2009 #634 Skrevet 17. februar 2009 Her er mye gode minner! Håper noen produsenter leser dette - Riegel - Blues sjokolade - Peppermyntedrops (disse runde med tekst på, var fast kinogodteri!) - Black Boy Italiensk krydder (sinnsykt godt på kylling! Men nå har de sluttet å produsere det... ) - En pinneis jeg ikke husker navnet på... Mener den var fra Diplom is, saftis utenpå (bringebær/jordbær?) og rosa "vaniljeis" inni med jorbær/bringebær-smak. Litt biter i vaniljeisen... Sinnsykt godt! Minner om denne Sorbetto (eller hva den nå heter?), men er ikke samme... Ahh... Tenk om!
Gjest MåneSkygge Skrevet 17. februar 2009 #635 Skrevet 17. februar 2009 Jeg vil bare gi en gladnyhet. Jeg så i en tilbudsavis for Mega (sikkert andre som har også), at nå er PAPRIKA FRENCH FRIES TILBAKE! De er ikke på kims.no ennå, men når de var i tilbudsavisen så må de jo nesten finnes? Ja den finnes. Spiste den i går
Gjest lucky08 Skrevet 18. februar 2009 #636 Skrevet 18. februar 2009 pistasje isen, som var formet som en tennis?racket, og med tyggis under.
Gjest MåneSkygge Skrevet 18. februar 2009 #637 Skrevet 18. februar 2009 Uncle Ben's sin cilli con carne saus.
Meaty Skrevet 18. februar 2009 #638 Skrevet 18. februar 2009 (endret) Jeg fikk en liten karamellpakke med banankaramell for mange år siden.. Var kanongodt, har aldri sett den igjen! Noen som kjenner til den? Det var vel ikke denne vel? Den er i hvert fall veldig god... Endring: Jeg glemte å si at vi selger den på Europris. Endret 18. februar 2009 av Meaty
inuz Skrevet 18. februar 2009 #639 Skrevet 18. februar 2009 Det var vel ikke denne vel? Den er i hvert fall veldig god... Endring: Jeg glemte å si at vi selger den på Europris. JAAAA! Tusen takk!
Siiw Skrevet 18. februar 2009 #640 Skrevet 18. februar 2009 åhhh shio :D den savner jeg å!! utrolig nok:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå