Nurken Skrevet 29. august 2006 #361 Del Skrevet 29. august 2006 Nå har jeg lest gjennom alles innlegg i denne tråden, og jeg vil også være med !! Kult folk er så motiverte, da! Selv er jeg 173 høy og da jeg startet på South Beach ( tilhenger av SB-tråden), veide jeg hele 77,6...uæææ...ikke veid så mye på noen år, men så er jeg nygift da--- og gjett om det er lett å legge på seg og kose seg masse da..jadda! Men nå veier jeg altså 73,3 og har gått ned 4,3 kilo på 2 uker bare... Trene har jeg ikke begynt med, men går en tur hver dag eller sykler...også har jeg en plan hver eneste dag om å begynne å bruke treningsapparatet mitt som er så knallbra men som jeg har satt vekk under en seng for å ikke plages (puh, for en setning..) Syns treningsstudio er dyrt, så det gidder jeg ikke...Liker naturen for godt til å trøkke inne med svette folk. Uansett, skal bli gøy å følge med på folket her. Noen med samme mål som meg forresten? Lykke til alle!så flinke dere er! Hilsen Nurken nygift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. august 2006 #362 Del Skrevet 29. august 2006 Nå har jeg vært på spinning og det var kjempemorro! Og så fikk jeg låne et par spinningsko at venninna mi som jeg kunne beholde en stund, så nå er det bare å stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muldvarpen Skrevet 30. august 2006 #363 Del Skrevet 30. august 2006 oj, synes du spinning er kjempemoro? imponerende! jeg trente på mandag, og i dag er på'n igjen... men så er det denne maten, da... vanskelig med disse middagene. ingen som har noen næringssrike og kalorifattige middagsforslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #364 Del Skrevet 30. august 2006 Snikveide meg i dag, og nå er jeg bare 400 gram unna det siste målet jeg satte meg. Buksene får vise om jeg må/bør justere det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. august 2006 #365 Del Skrevet 30. august 2006 jeg spiste nok litt mye i går selv om jeg trente. Jeg fikk nemlig middag hos venninna i og de serverte pannekaker... ikke akkurat det sunneste, men de var knallgode Skal prøve å være flinkere i dag! har en plan om å være med på spinning i morgen, eller i det minste komme meg på treningssenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #366 Del Skrevet 30. august 2006 Skal spise pizza i morgen:( Bursdag til ei venninne. Hvor my ekan jeg spise? Vet det ikk eblir noe synt, men hvor mye KAN jeg spise? Kan ikke være så lita at de tror jeg far spiseforstyrrelse eller noe:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2006 #367 Del Skrevet 30. august 2006 lite ikke lita skulle det stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #368 Del Skrevet 31. august 2006 Denne uka ble travlere enn anntatt, så det har blitt mindre trening enn planlagt, men jeg satser på å klare to ganger før uka er over. Jeg har hatt litt problemer med søtsug, men denne uka har det gått veldig bra. Jeg har kjøpt en sjokolade med 99 % kakao, og den har jeg gitt meg selv lov til å spise så mye jeg vil av. Etter fire dager har jeg fremdeles ikke spist hele (50 g), så det er jeg veldig fornøyd med! Snikveide meg i dag også, men venter med bukseprøving noen dager til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #369 Del Skrevet 31. august 2006 Sabine: Jeg tror det er veldig lurt å tillate seg å spise slike ting dersom suget skulle bli for stort. Det har jeg gjort hele tiden (i mine flinke perioder), og det har resultert i at jeg ikke spiser så mye av det. Vi vil jo alltid har det vi ikke kan få -min vekt viste ned 600 gram i dag, så da er jeg på vei igjen! Jeg har planer om å få til en spinningtime etter jobb i morgen, så da ble det i det minste 2 treningsturer denne uka. jeg synes det er greit å starte litt pent for ellers vet jeg at det går rett i dass om et par uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. august 2006 #370 Del Skrevet 31. august 2006 Skal spise pizza i morgen:( Bursdag til ei venninne. Hvor my ekan jeg spise? Vet det ikk eblir noe synt, men hvor mye KAN jeg spise? Kan ikke være så lita at de tror jeg far spiseforstyrrelse eller noe:D ← veldig vanskelig å svare på, det avhenger av pizzaen, hvor mye du skal spise totalt hele dagen, aktivitetsnivået ditt osv... men jeg har som regel å ikke spise mer enn 2 biter. Da blir jeg både mett og får helt sikkert nok kalorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #371 Del Skrevet 31. august 2006 Sabine: Jeg tror det er veldig lurt å tillate seg å spise slike ting dersom suget skulle bli for stort. Det har jeg gjort hele tiden (i mine flinke perioder), og det har resultert i at jeg ikke spiser så mye av det. Vi vil jo alltid har det vi ikke kan få -min vekt viste ned 600 gram i dag, så da er jeg på vei igjen! Jeg har planer om å få til en spinningtime etter jobb i morgen, så da ble det i det minste 2 treningsturer denne uka. jeg synes det er greit å starte litt pent for ellers vet jeg at det går rett i dass om et par uker ← Problemet mitt har vært å stoppe hvis jeg først begynner. Så jeg har valgt å unngå å begynne. Men med denne sjokoladen er det ikke så vanskelig å stoppe. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. august 2006 #372 Del Skrevet 31. august 2006 To pizzastykker høres bra ut. Og kanskje er det litt salat der som du kan spise i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 1. september 2006 #373 Del Skrevet 1. september 2006 Tror jeg henger meg på igjen jeg. Stoppa her da jeg ble gravid, men nå er jeg ikke gravid lenger. Så da kan jeg forsøke å gå ned i vekt. Har lagt på meg i det siste, og jeg er 4 cm bredere rundt magen nå enn før sommeren. Hilsen hun som hadde giraff i avataren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #374 Del Skrevet 2. september 2006 Tror jeg henger meg på igjen jeg. Stoppa her da jeg ble gravid, men nå er jeg ikke gravid lenger. Så da kan jeg forsøke å gå ned i vekt. Har lagt på meg i det siste, og jeg er 4 cm bredere rundt magen nå enn før sommeren. Hilsen hun som hadde giraff i avataren. ← Uff det var trist å høre, jeg antar at jeg vet hvem du er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. september 2006 #375 Del Skrevet 2. september 2006 Uff det var trist å høre, jeg antar at jeg vet hvem du er... ← Du gjør nok det... Men nå kan jeg henge fingrene mine oppi slanking iallfall inntil vi begynner å prøve igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #376 Del Skrevet 2. september 2006 Du gjør nok det... Men nå kan jeg henge fingrene mine oppi slanking iallfall inntil vi begynner å prøve igjen. ← det er bra! Jeg vet ikke helt hvordan det blir for meg fremover. Men jeg får iallefall nok trim siden jeg skal pusse opp en hel leilighet på 1,5 mnd! Skal prøve å lage litt sunn mat også... Men det kommer til å bli mye fjorlands tipper jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. september 2006 #377 Del Skrevet 2. september 2006 det er bra! Jeg vet ikke helt hvordan det blir for meg fremover. Men jeg får iallefall nok trim siden jeg skal pusse opp en hel leilighet på 1,5 mnd! Skal prøve å lage litt sunn mat også... Men det kommer til å bli mye fjorlands tipper jeg... ← Men Fjordlands er ikke så verst egentlig sånn kalorimessig sett? Gode er de også. Vi tyr (dessverre) ofte til ferdigmat siden ingen av oss liker å stå lenge på kjøkkenet... Jeg er med på hvert-skritt-teller-kampanjen til LHL, og laglederen min sier at vi må prøve å gå 20 000 skritt hver dag nå i to uker! Hjelpes. Nå er iallfall planen min å ta en lett joggetur etterhvert, så får jeg se om jeg kan få gått en lang tur senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #378 Del Skrevet 2. september 2006 oida så mange skritt om dagen!! Det er iallefall effektiv slanking! Jeg håper jeg får lagt inn en del trening de neste to ukene, sånn at jeg kanskje kommer meg litt i gang. Tviler på at jeg får særlig tid til trening under oppussingen, men det blir jo nok bevegelse i leiligheten og i butikker tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 2. september 2006 #379 Del Skrevet 2. september 2006 oida så mange skritt om dagen!! Det er iallefall effektiv slanking! Jeg håper jeg får lagt inn en del trening de neste to ukene, sånn at jeg kanskje kommer meg litt i gang. Tviler på at jeg får særlig tid til trening under oppussingen, men det blir jo nok bevegelse i leiligheten og i butikker tipper jeg. ← Opppussing er også effektiv slanking! I fjor på denne tida malte vi og stod i, og jeg var kjempestøl i armene etter all malinga. Butikktrasking må heller ikke undervurderes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #380 Del Skrevet 2. september 2006 Opppussing er også effektiv slanking! I fjor på denne tida malte vi og stod i, og jeg var kjempestøl i armene etter all malinga. Butikktrasking må heller ikke undervurderes ← hehe, nei, og hvis jeg tar mye av det som trening så legger jeg sikkert en del ekstra i det også! Kanskje jeg blir superslang etter i løpet av oppussingen? (i wish...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå