Susan Sto Helit Skrevet 5. juli 2006 #361 Del Skrevet 5. juli 2006 Sitter og titter litt på disse nettbutikkene jeg og men så tenker jeg at det er jo egentlig ikke noe billigere enn å handle selv når en legger til porto og sånt så da blir det aldri til at jeg kjøper noe særlig. ← Synes det er verd det hvis jeg finner fine unisex klær, for det er så vanskelig å finne. Men ellers så er det jo ikke SÅ billig. (Hadde litt lyst på sånn startpakke fra Ellos da, for den var litt fin. Men grått er liksom litt kjedelig farge.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #362 Del Skrevet 5. juli 2006 Gleder meg til skikkelige spark Sensommerbruden! Kjenner du spark nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. juli 2006 #363 Del Skrevet 5. juli 2006 Kjenner som regel litt bevegelse i magen annenhver dag eller noe, men skikkelige spark vil jeg vel ikke kalle det. Men gleder meg masse til jeg kan dele dette med mannen! Tror han er fryktelig spent på hvordan det føles! (Og litt misunnelig på meg som få oppleve det først.) Er liksom glad han fikk være med første gang jeg hørte hjertet til knøttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #364 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja tenk så kos når mannen kan kjenne sparkene på utsiden Sensommerbruden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #365 Del Skrevet 5. juli 2006 Hm.. Endel venninner skal i fest på lørdag og mannen er vekkreist, og jeg har ingen planer sålangt.. Håper gravide venninna mi har lyst å finne på noe. Hadde vert kos med grillings på kvelden, men spørs om været blir bra.. Kjipern å ikke kunne drikke! Imorgen skal jeg og mannen på senteret og levere ringen min som er litt for stor.. Håper de ringer ang takkekortene iløpet av imorgen, så får jeg sendt de ut i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 5. juli 2006 #366 Del Skrevet 5. juli 2006 Hm.. Kjipern å ikke kunne drikke! ← Neeiiiiiiiiida. Munkholm, sier jeg bare! ...og om du liker musserende vin; Schloss Boosenburg. Den er alkoholfri og koster under 80 kr flaska. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #367 Del Skrevet 5. juli 2006 Den skal jeg prøve Mireya! For nå er jeg lei lei LEIIII av Munkholm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. juli 2006 #368 Del Skrevet 5. juli 2006 Jeg skal hjem å lage middag etter jobb, og kose meg på terrassen med mannen. Har ikke planer resten av dagen. Kanskje vi tar entur ut til en strand eller noe, hvis ikke mannen skal møte kompiser, vi får se.. 1 time igjen på jobb.. Skikkelig dødt på jobb!! Har kjent lemus-aktige, gele-aktige bevegelser i magen den siste timen.. Deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 5. juli 2006 #369 Del Skrevet 5. juli 2006 Så artig med bevegelser... Alkoholfri hvitvin er også å anbefale.. Er faktisk noen av de som er skikkelig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. juli 2006 #370 Del Skrevet 5. juli 2006 Har du smakt Schloer? Vet ikke om det finnes i Norge men....er liksom "brus for voksne." Haaper kvelden er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. juli 2006 #371 Del Skrevet 5. juli 2006 ÅÅÅÅ så bra med bevegelser, nå er det like før du kjenner den skikkelig Skal du ta inn ringen? Sikker at du ikke vi vente til etter fødsel? Min begynner å bli i minste laget nå som jeg hovner opp, så det er like før den må av. Skulle ønske den var større så jeg kunne brukt den ut svangerskapet. Håper du koser deg med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 5. juli 2006 #372 Del Skrevet 5. juli 2006 I'm back!!!!! Så moro at det går bra med deg og prinsessa! Håper helgen deres var perfekt!!!! Er magen blitt stor?????? Stor fra ei smule babysyke meg...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #373 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Ja jeg skal prøve noe alkoholfri. Tenkte kjøpe noe idag Iroim! Har ikke prøvd noe alkoholfritt utenom Munkholm Holly Hobbie. Kanskje jeg prøver den! Jeg gleder meg til å kjenne mer IdaC! Mannen var misunnelig, han ville også kjenne Jeg leverer ringen idag eller imorgen, for det er såpass irriterende når den er såpass løs. Koste meg med mannen på en strand igår. Vi dro hjem å benka oss foran TV'n, så noen episoder av en serie. Hva med deg, hatt en fin onsdag? Halla Bethina! Ja magen vokser stadig! Oi.. Så kanskje det blir prøving tidligere enn du tenkte?......... Halveis idag! Magebilde --> http://forum.kvinneguiden.no/index.php?act...cmd=si&img=3290 Det regnte imorges, men er fremdeles veldig mildt ute. Er meldt lyn og torden senere.. *grøss* Endret 6. juli 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #374 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg skal ringe å høre med frisøren om de har ledig time til klipp på lørdag.. Helst senest eller tidligst på dagen siden jeg skal møte ei venninne på kafe. Så skal jeg innom vinmonopolet om en time å se etter alkoholfri musserende vin. Er så rolig på jobb... Ånei, nå pøser det ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #375 Del Skrevet 6. juli 2006 20 uker idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mireya Skrevet 6. juli 2006 #376 Del Skrevet 6. juli 2006 Grattis med 20 uker! Nå går det i allefall fort fremover, det kan jeg love deg! (Jeg tror liksom ikke helt selv at jeg er snart 30 fullgåtte uker... Det er jo LANGT ute i svangeskapet, det! Jeg ser en ende på det hele!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 6. juli 2006 #377 Del Skrevet 6. juli 2006 20 uker! Nå er du virkelig halvveis! (Eller, egentlig i morgen, kanskje... ) Håper jeg ikke blir flyttet så mye, for jeg liker å være rett etter deg! Om ikke mange ukene nå, så er babyen din i stand til å overleve selv om den skulle bli for tidlig født! ' Flott magebilde! Har fått mannen til å love at vi skal ta bilder på lørdag! (Så da er det en liten sjanse for at jeg kan legge ut bilde i helga.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2006 #378 Del Skrevet 6. juli 2006 Takk Mireya! Wow, snart 30 uker altså? ... Ja, nå raser nok tiden fremover! Gleder meg! Håper å få se magebilde i helga Sensommerbruden! Deilig å være halveis, men nå vil jeg ikke bli flyttet mer bakover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iroim Skrevet 6. juli 2006 #379 Del Skrevet 6. juli 2006 JIPPI FOR 20 UKER! Og for fint magebilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 6. juli 2006 #380 Del Skrevet 6. juli 2006 Veldig fint navn Og for en nydelig mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg