Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #421 Skrevet 7. juli 2006 Hei veslo!!! Så gøy å høre om graviditeten Jeg skal sende deg PM, hjemmesiden min der jeg har lagt ut magebilder Den begynte å vise ganske tidlig faktisk! Deilig... Arb.tilsynet sendte brev ang røyking til sjefen... Han lukker nå døra hver gang han røyker. *puh!* Godt samvittighet nå.. Lille babyen er nå trygg i magen.
Skytte Skrevet 7. juli 2006 #425 Skrevet 7. juli 2006 Hehey!! Grattis med halvveis du!!Syns du var bare 6 uker påvei for to uker siden liksom!! Denne tiden flyr da så innmari! Jeg er snart ferdig og bare det er jo helt sykt å tenke på!! Hehe,er morsomt å handle ja! Og ganske greit å ha det meste unnagjort i god tid syntes jeg.Hadde aldri i verden orket å undersøke ting,dra til byen ørten ganger,handle og styre nå! Gled alt er i boks! Æsj,den kollegaen hørtes fæl ut.....!! Håper helga di blir fin!
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #426 Skrevet 7. juli 2006 Takk Skytte! Ja sant, det er like greitt å kjøpe endel nå, for når babyen kommer blir det jo action 24/7! Liker ikke han kollegaen noe særlig.. GOD HELG vennen!
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #427 Skrevet 7. juli 2006 Ny serie jeg skal laste ned... http://www.hbo.com/biglove/about/index.html
Susan Sto Helit Skrevet 7. juli 2006 #428 Skrevet 7. juli 2006 Ny serie jeg skal laste ned... http://www.hbo.com/biglove/about/index.html ← Hmmm... Spesiell? Blir det riktig å si tro? Du får si hva du synes!
Missbumblebee Skrevet 7. juli 2006 #429 Skrevet 7. juli 2006 (endret) Stemmer Missbumblebee! Men de hadde ikke inne.. Men tenkte ha falaffel idag etter jobb. Og da jeg var på Meny sist hadde de ingenting vegetar lenger.. :klø: Ha en suuuper dag! ← Hmm, noen Meny-butikker har blitt veldig dårlige på utvalget sitt, men jeg tror det er lurt å si ifra at varene er savnet, de vil jo gjerne ha fornøyde kunder! Dessuten så koster de samme merkene MYE mer på helsekosten enn det de gjør i butikken er min erfaring. Kjøpte en pakke med de pølsene på helsekosten og der kosta de nesten 20(!!!!)kr mer enn det gjorde i butikken ved siden av! Ha en super dag du også, og kos deg med falaffel! Endret 7. juli 2006 av Missbumblebee
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #430 Skrevet 7. juli 2006 Ja den må være ganske spesiell Sensommerbruden! At han får TID til 3 koner og såmange barn..... Ha en koselig helg! Stor prisforskjell Missbumblebee! Ja jeg skal jammen meg høre med Meny neste gang jeg er der! Ha en fin helg! Det regner.. Blir ikke noe strand idag nei.. Regner med det blir de to siste episodene av LOST ikveld, og ellers avslapning i stua med mannen.
Susan Sto Helit Skrevet 7. juli 2006 #431 Skrevet 7. juli 2006 Ha en kjempegod helg! Nå skal jeg snart hjem! Gleder meg til å ta på meg noe lettere, og spise saftis, og bare kooooose meg med helgefølelsen!
Susan Sto Helit Skrevet 7. juli 2006 #432 Skrevet 7. juli 2006 Du kan forresten få låne finværet mitt i kveld! (Er strålende sol her!) Jeg blir litt sliten av varmen nå på hverdagene. Er ikke helt i form til å nyte været. Men i morgen, da vil jeg ha det tilbake!
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #433 Skrevet 7. juli 2006 Ja det skal bli deeeeilig med helg Sensommerbruden! :-D Er såååå kjedelig på jobb, ikke noe å gjøre.... Saft-is blir det nok på meg også! Jeg klarte å gå forbi bensinstasjonen istad uten å kjøpe sjokolade.. 1 time igjen!! For lenge...
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #434 Skrevet 7. juli 2006 Det var faktisk litt deilig med avkjølende regn Sensommerbruden! Men... vil gjerne låne været til søndagen, og nyte sola på terrassen!
Susan Sto Helit Skrevet 7. juli 2006 #435 Skrevet 7. juli 2006 Det var faktisk litt deilig med avkjølende regn Sensommerbruden! Men... vil gjerne låne været til søndagen, og nyte sola på terrassen! ← Hi, hi.... Nei, desverre, tilbudet gjelder kun for strandliv i kveld! Får se om jeg ikke kan finne meg en bøtte eller noe, eller kanskje til og med fotmasasjebadet, og sette meg med bena i kaldt vann på verandaen! Hørtes litt deilig ut det også! (Mulig jeg har ventet lit for lenge med å finne sandalene... Det er varmt med sko! :icon_mad: )
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #436 Skrevet 7. juli 2006 Ok Sensommerbruden ... Det hørtes DIGG ut med fotbad! Jeg har en sånn fotbad-massasje-ting hjemme, deilig! Men glemmer alltid å bruke den..
MiNNieMooSe Skrevet 7. juli 2006 #437 Skrevet 7. juli 2006 Hei vennen!! Jeg og vil se magebilder....Kan jeg???
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #438 Skrevet 7. juli 2006 Selfølgelig kan du det Bethina! Jeg måtte begynne å le når jeg så du begynte å gråte en skvett!
Ephemera Skrevet 7. juli 2006 #439 Skrevet 7. juli 2006 Kan jeg også få PM hvis jeg gråter en skvett....??
Gjest gjesta Skrevet 7. juli 2006 #440 Skrevet 7. juli 2006 Det skal du få Ephemera! Er en egen link til siden med 'gamle magebilder'
Fremhevede innlegg