Gå til innhold

Million Dollar Girl

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må jo si jeg synes det der koselig med sånne små boblespark også, spesielt når de kommer så ofte som de gjør idag.

(Tror lille nurket likte å bli lekt med, for det har vært masse aktivitet etter UL, og den begynte å sprelle vilt da JM sluttet å bevege apparatet! :hjerter::babysmokk: )

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

:ler: Så koselig Sensommerbruden! :hjerter:

Leste referatet ditt.

Gleder meg til neste UL! :danse:

Må ha meg en is snart......... :sjarmor:

Skrevet (endret)

Tusen takk for gratulasjon, og lykke til videre med ditt svangerskap :klem:

Endret av Kipa
Skrevet

:vinke:

Så spennende at det bobler i magen! Gleder meg til jeg kan kjenne bevegelse, da blir det kanskje mer virkelig at det faktisk finnes en hel baby inni der!

Gjest gjesta
Skrevet

Ja det er en deilig følelse Xania! :hjerte:

Og betryggende. ;)

Deilig vær!

Snart hjem å slappe av, kanskje lime inn UL bilder i scrapbook-albumet.

Så blir det middag når mannen kommer i fem tiden. :)

Skrevet

Bobler høres så fint ut, gleder meg til jeg er der! Skal scanne UL bildene mine, vil jo ikke at de skal bli ødelagte senere. Lest mye om det på scrapping.no, og fått tips om scanning der.. Laminering er heller ikke bra har jeg lest. Gøy å ha et album å holde på med, og for et minne for deg, mannen og den lille prinsessa :klem:

Skrevet

Hei igjen du.... :)

Koselig med scrapbooking! Har ei venninne som er kjempeflink, det blir jo så fint!

Og moro å ha! Tenkte å gjøre noe sånt når jeg får bilder fra bryllupet... :)

Gjest gjest1
Skrevet

Har du UL-bilder på dataen?

Hadde vore kjekt å sett... :)

Vi tenker å rammme inn eit av UL-bildene og henge over barnesenga medan vi ventar på den vesle... :hjerte:

Skrevet

:vinke:

Så deilig å lese at du kjenner sparking fra den lille jenta :hjerter: Det er så utrolig herlig når man begynner å kjenne at det er noe der inne! Det er også stort når samboeren endelig kjenner disse sparkene!

Hos meg har sparkingen gått over i nærmest aliens-lignende bevegelser man tydelig ser utenpå magen :ler: Gled deg til å følge utviklingen :klem:

Kos deg med magen :kose:

Gjest gjesta
Skrevet

Ja det blir et fint minne Iroim.

Scrappe-album blir mer personlig og dekorativt. :)

Ja, jeg venter i spenning på bilder fra bryllupet ditt Bethina! :sjarmor:

Jeg har sendt deg PM veslo! :kyss:

En søt ting å gjøre før babyen deres kommer. ;)

Ja jeg gleder meg til mannen også kan kjenne det Valentine! :hjerter:

Kan tenke meg det er sprøtt når du ser bevegelser utpå magen ja! :sjarmor:

Mrs. Potter :kose:

Igår fikk sambo beiset inngangspartiet, ble veldig fint men trengs et nytt strøk.

Mulig vi tar det & terrrassen til helga, siden det er meldt fint vær. :)

Vi benka oss foran TV'n å så en film (igjeeeen.. :sjenert: ).

Idag har det pøst ned.. Må nok vente til helga før sola er tilbake. ;)

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har vært å kjøpt Q musikk magasin & Elle Interiør.

Er jo sååå lite å gjøre på jobb, at jeg gidder ikke stirre i dataen hele dagen..

Jeg skvatt litt igår når jeg spiste middag, plutselig beveger prinsessa på seg & det kjennes ut som et pulsslag i magen. ;)

Skrevet

Herlig med bevegelser da, selv om de kommer overraskende!

Knøttet har lite rytmiske bevegelser ennå, det er mest "dulting". Kan jo være koordinasjonen ikke er helt på plass ennå? :ler:

Kjedelig når det er lite å gjøre på jobb! Er fryktelig stille her også! Hadde mer å gjøre igår enn idag. :roll:

Har brukt litt tid på å begynne å titte på permisjonssøknaden. Men det eneste jeg er ganske sikker på, er når jeg må begynne permisjonen FØR fødsel. Hvor lenge jeg skal ha etterpå, det er litt mer uvisst.

Finnes det sånne skjemaer et sted, kanskje? Det jeg fant på jobbens server var noe utdatert... :forvirra:

Skrevet

Du får kose deg med bladene dine! :klem:

Skrevet

Tusen takk for linken! Husker du tittet på dette for ikke lenge siden.

Kan hende det kommer flere spørsmål etter hvert som jeg lurer på ting... :sjenert: Får ta dem i gravid-forumet! :)

Gjest gjesta
Skrevet

Bare spør, så skal jeg svare så godt jeg kan Sensommerbruden! :kyss:

Skrevet

Hvis du har litt god tid på jobb, så har Dagbladet ett nytt kapittel av sommerboka si tilgjengelig hver dag. (Det tar jo litt tid å lese, og så får du lest en hel bok gratis til slutt! ;) )

Gjest gjesta
Skrevet

Takk for tips Sensommerbruden! ;)

Nå kikker jeg i Elle Interiør.

Får sååå lyst å flytte & pusse opp! :hoppe:

Men alt er svindyrt og for lite............ :grine:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...