Gå til innhold

Million Dollar Girl


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heihei!

Her raser sidene avgårde som vanlig :) Ser du har hatt en fin helg! koselig :)

Er du ny scrapper? jeg har skrevet ned bestilling som skal sendes Panduro for jeg skal også scrappe.. fint måte å ta vare på minner på :) og samtidig en hobby.

Slikket sol? her pøser regnet ned :(

Jeg har masse forberedelser til bursdagen som skal gjøres. Han har invitert 16 barn, så det er nok som skal handles inn og bakes!

Ha en fin dag med solslikking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Pøste det igår Vilje78? :overrasket:

Håper du får sol idag! :kyss:

Jeg er ny scrapper ja, gleder meg å begynne skikkelig når prinsessa er her og jeg får tatt bilder av henne. ;)

Ha en fin tirsdag! :klem:

Vi så film og episoder av serier igår, avslappende kveld.

Sola skinner idag også, deilig!

Jeg skal få sendt inn fotoposen med bilder fra hytteturen idag. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med avslappende kveld! Skulle ønske jeg fikk tid til det snart også! ;)

Blir nok veldig morro å scrappe etter at du har ei lita prinsesse å ta bilder av! Jeg tenkte å prøve noe sånt med bryllupsbildene, men jeg vet ikke om det blir mest fotoalbum eller scrapbook ennå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Har du det så travelt Sensommerbruden? ;)

Ja, jeg tenkte å lage scrapbook fra bryllupet, men alle bildene er på pc'en og engangskameraer jeg ikke enda har fremkallt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vel ikke direkte travelt, men kveldene har det med å fylle seg opp. Enten med vennebesøk, som er hyggelig, eller med bryllupsting, som også er hyggelig.

Det er bare det at for mye av det gode er litt slitsomt. :)

Og så er det jo litt at mannen er litt borte og ser fotball for tiden. Og det er jo litt "ødeleggende" for hverdagsrutinen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Den fotballen den fotballen.. :sjenert:;)

Jeg føler nesten alltid det er så lite å gjøre jeg :ler:

Har du tips hva jeg kan finne på utenom pc og TV Sensommerbruden? ... :sjarmor:

Passer bra med baby snart, så jeg har noe å fylle dagene med.. :ler:

Ja, bryllupsplanleggingen ja.. Den tar tid!

Var faktisk godt å få det overstått og bare nyte dagen! ;)

Har det meste under kontroll nå? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har det aller meste helt under kontroll.

Er ikke veldig stressa hvertfall! :)

Har heldigvis dataen fri når fotballen står på, og så går det an å se fotball på den lokale puben.

Men, hva man kan gjøre uten data eller tv?

Shoppe? Strikke babytøy? Slappe av i sola? Lese en bok eller et blad?

Ta en ekstra lang dusj? Eller reise på besøk til noen som ikke ser fotball de heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Takk for tips Sensommerbruden! :kyss:

Skulle ønske jeg hadde konsentrasjon og tålmodighet til å lese & strikke.. :sjenert:

Bør bli litt flinkere til besøk eller få besøk.

Ender ofte med at jeg og mannen sløver sammen i sofaen og ser film. ;)

Missbumblebee :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg mailte nettopp med gravide venninna mi.

Håper å møtes snart, å skravle litt om magene våre. ;)

Glad hun også venter baby ikke så lenge etter meg, siden ingen andre har babyplaner ennå, utenom et par som begynner prøvinga snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er alltid godt å ha andre gravide i nærheten tror jeg. Kan fort bli mye baby for andre. Selv om stort sett de fleste liker å snakke om babyer da.

Scrappe bryllupsbilder er ikke gøy.... :ler: Var så lei etter fire album jeg, at jeg nesten ikke klarte å se i de en gang.. Men nå er det veldig gøy å ha de da.

Skal begynne å scrappe meg svangerskapsbok nå, skal til byen å kjøpe album og ark i dag. Koselig hobby å ha, og fint å holde på med i sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Wow, ikke verst med 4 album Iroim! :ler:

Ja jeg er også drittlei av å ha sett altfor mange bryllupsbilder nå, at jeg venter med å fremkalle.. :ler:

Svangerskapsscrapping, ikke dumt!

Men hva skal du klare å fylle den opp med, siden du har bare UL bilder og magebilder? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tekst og tanker, nurket utvikling. Dokumentasjon av innkjøp av babyutstyr, ny bil osv. Man kan jo scrappe det meste, så det blir på en måte min dagbok gjennom svangerskapet. Så skal mannen få dele sine tanker.

Nå skal det sies at jeg sikkert får en haug med ultralyd bilder, siden jeg kommer til å spørre om bilder hver gang jeg er hos legen... :ler:

Glemte jo å si at jeg scrappet et eget album av bryllupsreisen... Så totalen var på 5 album... Ga bort et til mamma og et til svigers da... Det var julegaven over alle julegaver i fjor. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjesta

Jeg tror jeg også må scrappe en sånn dagbok Iroim! :sjarmor:

Bare dumt det er så dyrt med scrappe-materiale.. :sjenert:

Men bestiller du endel fra utlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestiller ikke fra utlandet, skulle vel ha gjort det... Men blir liksom aldri til det... Nå har jeg fått samlet opp så mye stæsj (fått egen scrappebag av mannen), så det er mest ark jeg handler og av og til litt stæsj.... Men det er dyrt.

Synes det er en god ide med svangerskapsscrapping i alle fall. Blir jo som en dagbok, med litt bilder osv. Gleder meg til å sette i gang med noe som ikke har med bryllup å gjøre...... :ler: Og som ikke har fargetema...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...