Gå til innhold

Million Dollar Girl


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest gjesta

PM er sendt April! ;)

Babyplaner ...? ... :sjarmor:

Onsdags :klem: tilbake Skytte

iss :kyss:

Så mange søte klær Vilje78!

Kjenner det rykke i shoppelysten...... :sjarmor:

Har ikke tenkt mer på vogn, vi tar det heller når det nærmer seg termin.

Scrapping ja, det blir gøy! :-D

Kose deg sammen med bursdagsgutten! :klem:

PM sendt Grace! ;)

Jeg er halveis imorgen! :danse:

Det var kjempe koselig sammen med venneparet igår Sensommerbruden ;)

Etterpå dro vi hjem å satt litt på terrassen før vi benka oss foran Tv'n, så ble det en sen middag. :)

Mannen strøk og holdt meg mye på magen igår.. :hjerte:

Gleder meg sånn til lille babyen vår er her, og vi koser oss i sofaen sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Epica!

Så du hadde skrevet om barselgruppe på gravidforumet. Jeg var med i barselgruppe, den var arrangert av helsestasjonen, bydel St Hanshaugen. Jeg var veldig heldig og kom i en barselgruppe som fungerte utrolig godt. Vi møttes annenhver uke fast men møttes også innimellom hvis vi var i nærheten av hverandre. vi var 4 jenter, akkurat passe. Vil anbefale deg og være med å se om det er noe for deg. Vi snakket om alt fra babybleier til mannfolk, jobb etc. Så det trenger ikke bare være puppesår etc som et av svarene du fikk i tråden din.

Det er helt opp til dere hva dere snakker om. Jeg syns i allefall det var utrolig godt å ha noen å snakke med om utviklingen til disse små.

Får jeg sjansen igjen, vi har flyttet, så blir jeg med på ny barselgruppe etter fødsel.

Har dere funnet navn til lille prinsessen? Nyssgjerrig jeg :) send meg gjerne pm, hvis du vil da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Høres kjempekoselig ut med barseltreff cappocino! :-D

Jeg har sendt deg PM med navn! :klem:

Kose deg i det fine været! *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooooooooops.. Kjøpte endel på ellos nå..  :sjarmor:

*fnis* :ler:

Lett å gjøre sånt!

Satt og tenkte på det igår, da Vilje78 la inn den fine linken hos deg.

De hadde masse fint og kjønnsnøytralt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjesta

Det er veldig lett når man kan klikke seg inn så lett på nettbutikker Sensommerbruden! ... :sjenert:

Uansett, jeg tenker, babyen trenger jo masse så det er ikke tullekjøp. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at det er flere enn deg som synes det er morro å kjøpe babytøy... Du kommer garantert til å få masse i gave! (Sier jeg som har handlet masse i årevis... :flau: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også kjøpe mere babyklær... :sjenert: Men det er litt greit å vente til vi vet hvilket kjønn det blir :)

Må likevel inn på Ellos og se litt nå... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes utvalget i unisex klær er altfor lite jeg. Det meste er jo da hvitt, eller påskegult, eller kanskje litt lysegrønt.

Savner et mer fargerikt utvalg.

Er nok lettere å vite kjønnet, ja. Men jeg håper jo egentlig ikke jeg får vite det da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er mye skumlere hvis jeg får vite jeg!

Nå anstrenger jo alle seg for å kjøpe nydelige små ting som passer uavhengig av kjønn.

Hadde de f.eks. fått vite at det var ei lita jente, så hadde hun blitt overøst med rosa klær, og jeg hadde fått helt noia! :legrine: Er ikke så glad i rosa.

Har litt lyst på ei jente, men har ikke lyst på alle de rosa klærne. (Så da hadde det vært fint om alle som kjøpte noe før fødsel, kjøpte kjønnsnøytralt.)

(Har forresten litt lyst på gutt også. Små gutter er bare superskjønne! :) )

Synes det er kjempekoselig å gå å fantasere jeg. Den ene dagen om en søt liten gutt, og den andre dagen om ei søt lita jente! :ler:

Det viktigste er at det blir en liten baby, så lenge som vi har ønsket oss det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja babyer er skjønne uansett Sensommerbruden!

Tøffe, skjønne gutter eller pene, søte jenter :ler:

Jeg elsker rosa jeg! :ler:

:overrasket:

:hjerter:

Jeg tror jeg kjente babyen! :legrine:

Har følt det som om en boble sprekker, 3 ganger i dag...

Det må vel være babyen? Har aldri kjent sånn før.. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt sikkert lille prinsessa som sier hei! Herlig følelse, ikke sant! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter og titter litt på disse nettbutikkene jeg og men så tenker jeg at det er jo egentlig ikke noe billigere enn å handle selv når en legger til porto og sånt så da blir det aldri til at jeg kjøper noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok mer! ;)

Når lilleprinsessa får det trangere der inne, og blir sterkere, så kommer det nok masse spark! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Ja, det blir endel for frakt liv..

Men syns ofte prisen generellt blir ganske billig om man shopper endel :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...