Gå til innhold

Million Dollar Girl


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Lei ja, det skal jeg love deg... Vi hadde et bryllup jeg er stolt av og dagen var perfekt. Men å sitte i flere mnd etter å se på bryllupsbilder hver dag er ikke å anbefale.... :ler:

Nå er det baby som gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjesta

Samme her Iroim! ;)

Jeg er såååå lei av bryllupsbilder at jeg orker ikke lage album foreløpig vertfall .. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg og mannen ble invitert med på et svaberg av (det gravide) venneparet i ettermiddag.

Blir koselig! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig å finne på ting sammen med gravid venninne da! :)

Spiste en stor, fin kronesis isted. Var kjempegodt! :) Nå er ikke jeg matvrak da, jeg er bare veldig opptatt av mat... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:ler: Sensommerbruden

Mat... mat... mat.. Det jeg tenker mest på for tiden.. :sjenert:

Har du planer for kvelden da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe fin link du har funnet ut..... Jeg har planer om å begynne med å fine desperate spørsmål jeg la inn på babyverden dagen før jeg tok to positive tester.. Testet jo først positivt med eggløsningstester jeg vet du :ler: Gjør jeg ennå når jeg tror det klikker, og jeg trenger en bekreftelse.... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for kvelden:

Prøve å få slappet av litt og nyte sola mens den er her.

Kjøpe gave til lillebror. (Inkluderer få meg litt trim, for butikken ligger midt mellom jobben og hjemme.) Skal kjøpe gavekort på fiskeutstyr!

Gjøre ferdig masse bordkort til bryllupet.

Det beste med det hele er jo at gavekortet skal kjøpes på sportshuset. (Og da ligger jo som kjent _______ vegg i vegg! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Jeg var også sånn i starten Iroim! ;)

Tok to nye graviditetstester, bare for å være heeelt sikker :ler:

Lur presang Sensommerbruden!

Og kose deg med bordkort-laging! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å roe seg ned nå altså...... Men har jo vært på nippen til å klikke av og til, blødninger osv vet du.....

Nå begynner jeg jo å ta det litt roligere..... :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Uff ja, jeg hadde blitt livredd av blødninger Iroim!

Godt at alt har gått bra!

Tenk at vi skal få små søte nurk!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en liten jente i magen! Jeg er også veldig nysgjerrig på navn, så pm mottas med stor takk :sjarmor:

Ååå, så lyst jeg har til å bli gravid igjen!! Kanskje det har noe med årstiden å gjøre...

Kos deg i det fine været!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sendt inn bestillingen på scrappemateriale.. det ble ikke billig :(

men jeg gleder meg enormt mye til å ta fatt på albumet.. har masse ideer til sider som skal lages :)

Bryllupssider må jo bare være en drøm å lage! :)

Her er det bursdag som gjelder. Gjett at det er en som har sommerfugler. I morgen når han våkner blir det bursdagssang og en ny i pod fra meg. Håper bare det kan slutte å regne!

Du får kose deg i sola :klem:

Link til side med fine babyklær:

Bittelillevennen

Katvig og Ida T er så kult! :icon_smile: Jeg bare venter til vi vet kjønnet, så skal jeg bestille :) Har bestilt Tummy Tub. Har du funnet mer ut om vogn?

Endret av Vilje78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet navn alt?

Og ikke sendt PM til meg???

Godt å se at alt er bra med dere. Herregud så fort tiden går. Er vel snart halvveis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...