Gjest gjesta Skrevet 29. november 2006 #2961 Del Skrevet 29. november 2006 Søs ga det samme tipset Pasha, så det er kanskje noe i det.. Her har jeg dessverre ingen tegn på modning La Traviata.. Tar imot alle tips med takk! Ja, jeg har vært helt avholden når det gjelder alkohol og røyk Petra Prøvedokke. Liker ikke å ta sjangser når det gjelder lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 29. november 2006 #2962 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg tror jaggu meg lille snuppa liker seg inni magen din! Du får ta det som et kompliment, at du er en fin utleier! Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. november 2006 #2963 Del Skrevet 30. november 2006 I tillefelle jenta har meldt sin ankomst i løpet av natta så slenger jeg inn et par for å (muligens) sikre 1. plassen i gratulasjonskøen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #2964 Del Skrevet 30. november 2006 Ja jeg tror hun liker seg VEEELDIG godt lillesky! Håper du har sovet godt! ~Alwa~ Intet nytt å melde her.....! Jeg har sovet godt i natt. Men fikk ikke sove mer nå, og måtte ha meg litt Kellogs K. Ser God Morgen Norge, og skal heller legge meg igjen etterhvert. Det ble igår men gjorde selfølgelig ikke utslag idag heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #2965 Del Skrevet 30. november 2006 41 uker idag Jada, kjempeglad for DET!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #2966 Del Skrevet 30. november 2006 Litt julestæsj jeg har kjøpt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 30. november 2006 #2967 Del Skrevet 30. november 2006 Fine juleting! Ser ut som lillejenta kan bli adventsbarn ogsaa? Men mye kan skje i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #2968 Del Skrevet 30. november 2006 Yep, kanskje hun kommer på søndag Holly Hobbie! Samme dag som svigerfar. Jeg fikk legetime imorgen på formiddagen. Håpte jo snuppa kom før, så jeg slapp denne uka men.. Da jeg ringte istad svarte resepsjonisten bare: Hallo? Jeg spurte om legen hadde noe ledig idag eller imorgen. Hun sa: Kan du vente litt? Fjernt, virka som jeg forstyrret henne skikkelig. Bra service. Avtalte med mannen om å ta en tur ut på lørdag på dagen, å teste ut det nye kamera & filmkamera. Tenkte det var lurt også, som Burpen foreslo, å legge planer, for da kommer sikkert tøyse-snuppa! Nå dro mannen på jobb. Han lurte på om jeg var blitt fan av God Morgen Norge siden jeg var så tidlig oppe. Han følte ikke han skulle på jobb siden jeg satt våken i stua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #2969 Del Skrevet 30. november 2006 Nei, jeg tror jeg legger meg nedpå litt... Kipa & LinKri & - Burpen - 30. november Petra Prøvedokke & abelille & Susan Sto Helit - 1. desember Skrållan & lillesky & Seterjenta & Sam - 2. desember La Traviata & Cr@sh & monja & Bellanice & minnimy - 3. desember Bethina & ~Alwa~ & marthepia - 4. desember Holly Hobbie & BitteLille - 5. desember Pysekatten - 6. desember Toblerone - 9. desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 30. november 2006 #2970 Del Skrevet 30. november 2006 Koselig med julepynt! Sto tidlig opp i dag jeg og, men tok med meg dyna inn i stua og slumra litt der foran Gord Morgen, Norge. Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. november 2006 #2971 Del Skrevet 30. november 2006 Nå er det bare en uke igjen av svangerskapet, max! 41 uker. Håper jo fortsatt lille jenta di hører på meg, og kommer i morgen! Hyggelig å høre at du sov godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 30. november 2006 #2972 Del Skrevet 30. november 2006 for en uke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #2973 Del Skrevet 30. november 2006 Hørtes koselig ut lillesky! Håper på imorgen Susan Sto Helit! cappocino Nå har jeg sovet enda litt... Deiiilig. :-D Jeg skal møte (utenlandske) venninna kl. 15, skal gå en tur. Blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 30. november 2006 #2974 Del Skrevet 30. november 2006 Din snik!! Du skulle jo føde nå du, sånn at jeg fikk et lyspunkt etter eksamen... Dagen er ennå ung, så jeg kan fortsatt få rett! *krysse-krysse-krysse* Så fin julepynt, og så fin mage! Kanskje snuppa tror at hun er julepynt, sånn at hun må bli der til over nyttår? *ber Burpelita fortelle snuppa at hun kan komme ut nå!!* God tur med venninne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #2975 Del Skrevet 30. november 2006 Kanskje snuppa tror at hun er julepynt, sånn at hun må bli der til over nyttår? Får ikke håpe det!! :hår: Hun kommer nok ikke idag....... Iiiiiiiiingen tegn. Den sex'en gjør visst ingen nytte.. Men, jeg og ei venninne skal gå tur om en time.. Får håpe det kan hjelpe, hvis ikke gir jeg opp flere fødestarte-råd! Hvordan gikk xamen vennen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 30. november 2006 #2976 Del Skrevet 30. november 2006 Uff, eksamen... Jeg vet faktisk ikke helt, jeg... Jeg følte meg så klar i morges, grua meg ikke, følte jeg hadde forberedt meg godt, osv. Så får vi oppgaven, og jeg vil bare begynne og Det var INGENTING likt av det som har vært gitt til eksamen tidligere Den røde tråden om har vært gjennom de andre eksamenssettene, var bortevekk i denne Var ca 10 stk som trakk seg etter å ha sett oppgaven INGEN jeg har snakka med, har sagt noe annet enn at det var en forferdelig oppgave! Jeg har hvertfall gjort mitt beste, og begynner ikke å grine om jeg stryker! Snuppa har ennå norn timer på seg ← Klippa bare fra boka mi, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 30. november 2006 #2977 Del Skrevet 30. november 2006 Innom en liten tur.. Er SÅÅÅÅ nysgjerrig atte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 30. november 2006 #2978 Del Skrevet 30. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. november 2006 #2979 Del Skrevet 30. november 2006 Har gått en laaang forfriskende tur! Mata ender rundt et vann og sett litt i byen. Kjøpte disse to til snuppa vår.. Og legger ved et bilde fra turen. Herlig med en tur ut! Kjenner jeg er sliten nå. Ånei så kjipt Burpen! Håper du ikke stryker Ingenting nytt å melde marthepia.. lubelillen Gåturen hjalp foreløpig heller ikke..... Nå må jeg ha meg litt mat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. november 2006 #2980 Del Skrevet 30. november 2006 Flott mage! ... og tenk - den har du max en ukes tid til... Morsomme ting dere hadde kjøpt til snuppa... det er så moro med sånne trøyer og t-skjorter.... Hold ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg