Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #3001 Skrevet 1. desember 2006 Kryss fingrene for det lubelillen!
Bellanice Skrevet 1. desember 2006 #3002 Skrevet 1. desember 2006 God tur på sykehuset i morgen kveld, Epica ..for natt til søndag kommer veslemor
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #3004 Skrevet 1. desember 2006 Mannen er snart hjemme med take-away Også blir det sikkert en serie-episode. Oi, der hikker snuppa.. Søøøte jenta mi! kommer du snart vennen?...
Skrållan Skrevet 1. desember 2006 #3006 Skrevet 1. desember 2006 Oi, der hikker snuppa.. Søøøte jenta mi! kommer du snart vennen?... ← Magehikking er så koooooooos! hun kommer snart vet du, bare hold ut! Du har aldri vært nærmere målet enn du er nå, og tenk - kanskje hikkinga du kjenner nå er siste magehikkinga du kjenner? Neste gang hun hikker kan være på utsiden! Ha en superduper fenomenalistisk helg snuppa!
Cr@sh Skrevet 1. desember 2006 #3010 Skrevet 1. desember 2006 Nå var jeg nesten helt sikker på at det var no' action her gitt... Men bare smør deg med LITT tålmodighet til... så er hun er snart! Ha en deilig fredag!
Gjest marthepia Skrevet 1. desember 2006 #3012 Skrevet 1. desember 2006 Utålmodig selv regner jeg med?
honey21 Skrevet 1. desember 2006 #3014 Skrevet 1. desember 2006 Oi, nå har hun ikke skrevet noe på en stund. Kanskje noe er på gang? Eller kanskje ikke? Hehe. Hvor mange dager på overtid gikk moren din da du ble født? Kanskje det kan være et pekepinn?
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2006 #3015 Skrevet 2. desember 2006 Jeg og venninna mi koste oss igår kveld. Det var deilig å komme seg ut litt, gjøre npe annet. Føler det har vært såmye sofasitting i det siste.. Idag skal jeg og mannen ut på tur, teste filmkamera. Ikveld er det ut å spise med jentene, blir gøy å samles! :-D Litt trøtt.. Vond i armen, har ligget i en dum stilling.. Auu.. Fikk ikke sove mer for den verker uansett hvordan jeg ligger. Typisk, hvorfor kan jeg ikke få MAGEvondt hvis jeg først skal få vondt.. Takk Ithaca! I like måte Skrållan! Håper du har rett!! Bustetroll & Bethina Bare i armen *GakkGakk* Skal være tålmodig Cr@sh! Takk monja! Jepp marthepia.. Men prøver å tenke mindre på det. At skjer det så skjer det... For ingenting jeg kan gjøre fra eller til uansett meja Med første hadde mamma svgsk-forgiftning og ble satt igang to uker FØR honey21.. Og med andre gikk hun 3 uker over..... Jeg tror jeg skal ha meg litt Kellogs K... Og tror jeg legger meg igjen snart, er ganske så trøtt...
Petra Prøvedokke Skrevet 2. desember 2006 #3016 Skrevet 2. desember 2006 ingen baby ennå? -da tok jeg altså feil men det er uansett ikke lenge igjen nå!!
Gjest gjesta Skrevet 2. desember 2006 #3018 Skrevet 2. desember 2006 Skrållan & lillesky & Seterjenta & Sam - 2. desember La Traviata & Cr@sh & monja & Bellanice & minnimy & *GakkGakk* - 3. desember Bethina & ~Alwa~ & marthepia - 4. desember Holly Hobbie & BitteLille - 5. desember Pysekatten - 6. desember Toblerone - 9. desember Nå tenker jeg mer at Skjer det så skjer det Petra Prøvedokke. Snuppa har sine egne meninger om når hun vil komme ja.. Fikk ikke sove mer istad, så jeg tar en hvil senere. Nå skal jeg hoppe i dusjen, så ut på tur med mannen.
Burpen Skrevet 2. desember 2006 #3020 Skrevet 2. desember 2006 Så kjekt at du koste deg igår kveld med venninna! Greit å finne på noe annet enn å bare vente på at snuppa finner det for godt å komme ut Syns du er flink til å fylle dagene dine, jeg! Det trenger jo liksom ikke være "store greier", men bare noe å gjøre... Håper dere får en fin tur ut idag, og at dere blir drevne kameramennesker som kan lage masse stilig film av snuppa! ...og siden du gleder deg til venninnesamling i kveld, skal du ikke se bortifra at planene plutselig endres! Håper snuppa di kommer snart nå,- du har venta lenge nok! Tusen takk for PM, forresten! Skal ta meg en "trøstetur" dit etter eksamen på tirsdag, og shoppe til Burpelita! Masse , og
Fremhevede innlegg