Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #3061 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Kanskje jeg kan få noen på SnartMamma til å gjøre det Susan Sto Helit Vil nok ikke vise dagboka til mannen nei.... Jeg spurte legen da jeg fikk resept, men han sa det var okei Bethina. De på apoteket sa jeg burde ikke ta så mange, og det vil jeg heller ikke pga snuppa... Noterer Vilje78! Det skal gå fint det Skrållan, men håper å slippe å ta noen.. Jeg tok 2 paracet istad. Håper natta går smertefritt. Hmm.. Nei, vil ikke at mannen skal lese i dagboka... Notert Bustis! Ikke lett å holde seg unna pc'en lillesky ... Nå har vi spist middag, og skal snart se Jul i Tøyengata. Vi hadde tidligere men no effect..... Skal se Gylne Tider senere, og bare slappe av. Går egentlig greitt å vente noen dager til på snuppa. Eneste jeg håper er at hun kommer av seg selv, og at jeg ikke blir igangsatt.. Endret 3. desember 2006 av Epica
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #3062 Skrevet 3. desember 2006 (endret) La Traviata & Cr@sh & monja & Bellanice & minnimy & *GakkGakk* - 3. desember Bethina & ~Alwa~ & marthepia & Skrållan - 4. desember Holly Hobbie & BitteLille - 5. desember Pysekatten & Vilje78- 6. desember Bustetroll - 7. desember Toblerone - 9. desember Endret 3. desember 2006 av Epica
Pasha Skrevet 3. desember 2006 #3063 Skrevet 3. desember 2006 ingen fødsel enda.... ---------------------føde------------------
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #3065 Skrevet 3. desember 2006 Imorgen skal jeg til jordmor. Blir spennende å se hva hun sier.. Hun skulle kontakte sykehuset..
Bellanice Skrevet 3. desember 2006 #3068 Skrevet 3. desember 2006 Burde ikke du vært et annet sted nå?
Bellanice Skrevet 3. desember 2006 #3070 Skrevet 3. desember 2006 Jeg har besøkt en fem dager gammel jente idag Gled deg!!
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #3072 Skrevet 3. desember 2006 (endret) Tippeliste: Bethina & ~Alwa~ & marthepia & Skrållan - 4. desember Holly Hobbie & BitteLille - 5. desember Pysekatten & Vilje78- 6. desember Bustetroll & lillesky - 7. desember Toblerone - 9. desember ....for jeg regner ikke med at snuppa kommer idag heller... Endret 3. desember 2006 av lillesky
Bellanice Skrevet 3. desember 2006 #3073 Skrevet 3. desember 2006 Ååå.. hun var bare det lille nøstet.. ikke veide hun mer enn et nøste heller Skrangler ikke noe særlig hos meg etter det besøket nei..
Bustetroll Skrevet 3. desember 2006 #3074 Skrevet 3. desember 2006 Du, jeg har glemt navnet. Vil du fortelle meg det en gang til? Det er helt sikkert? Fortsatt ingen tegn?
Bellanice Skrevet 3. desember 2006 #3075 Skrevet 3. desember 2006 Du, jeg har glemt navnet. Vil du fortelle meg det en gang til? Det er helt sikkert? Fortsatt ingen tegn? ← Har også bittelitt lyst til å vite navn
Gjest gjesta Skrevet 3. desember 2006 #3076 Skrevet 3. desember 2006 Ingen tegn Sender dere PM Bustis & Bellanice! Lyst å bli gravid Bellanice? ... Jeg har tatt to tabletter, og nå er det snart natta! Har sett en morsom komedie med mannen.
lillesky Skrevet 3. desember 2006 #3077 Skrevet 3. desember 2006 La meg inn på lista igjen. 7. desember!
MiNNieMooSe Skrevet 3. desember 2006 #3078 Skrevet 3. desember 2006 Ser du sitter oppe ennå du også, trodde nesten det var noe på gang her inne jeg. Har lest og lest og sett filmer om Hitler og 2 verdenskrig idag jeg. Håper prøva går bra. Det MÅ den. Håper armen er snill med deg i natt vennen. *roper på Epicababyen og ber henne komme snart* God natt vennen!
Burpen Skrevet 4. desember 2006 #3079 Skrevet 4. desember 2006 Osj, så trøttende å ha vodt i armen av alle ting nå da, vennen... Håper den snart blir helt fin, og at armevondten får en arvetaker,- nemlig fødevondten! Jeg drømte i natt at Burpelita kom, og ikke bare henne, men også tvilligbroren Og det første hun gjorde var å bite meg i kinnet... Håper det er noe spennende på gang her neste gang jeg logger på! Lykke til hos jordmor idag!
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3080 Skrevet 4. desember 2006 Nå skal jeg til jordmor, og skal gi referat etterpå! BEKLAGER til alle som har vært innom. Pga armen har jeg ikke fått besøkt dagbøkene deres... Håper å bli bedre snart!! Våkna i natt og sov urolig pga armen.. Jeg skal garantert sove på dagen idag ja... Er alltid sen i seng Bethina... Vertfall alltid sen i soveland selv om jeg legger meg tidlig. Morsom drøm Burpen! lillesky
Fremhevede innlegg