cappocino Skrevet 9. november 2006 #2361 Del Skrevet 9. november 2006 Wow..... to uker igjen?? Herregud du kan jo føde NÅRSOMHELST Kos deg med de siste dagene med magen, du kommer nok til å savne den litt etter at snuppa har kommet ut....hihi!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 9. november 2006 #2362 Del Skrevet 9. november 2006 Enig med de andre; utrolig fin mage! Jeg var inne her: www.myheritage.com ← Måtte teste jeg og. Og jeg ligner på Lisa Kudrow (Friends)! Prøvde et annet bilde og da ble jeg Andi MacDowell... Kan man gjøre andre ting der, jeg hadde ikke hell med dette. Åhh, virka gøy med myheritage.com! Jeg prøvde, men det var desverre under konstruksjon nå de lager en egen versjon til Mac,det er kun til PC så jeg kom ikke inn... ← Fungerer med Firefox, så du får laste det ned. Jeg har nemlig Mac jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 10. november 2006 #2363 Del Skrevet 10. november 2006 fiiin mage! som vanlig! håper du koste deg i går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 10. november 2006 #2364 Del Skrevet 10. november 2006 Tenkte meg bare innom og ønske deg en riktig god helg! Kos deg og slapp av! Det er sikkert greit å ta det så mye som mulig med ro før fødselen starter. (Jeg satser stort på at din fødsel ikke setter igang før tidligst neste helg, for da har jeg tid til å sitte klistret mellom telefon og PC for å oppdatere så fort det skjer ting... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #2365 Del Skrevet 10. november 2006 Ephemera Ja min er også liten iforhold til søs sin Susan Sto Helit Og sånn generellt, trodde jeg den ville bli mye større islutten! Neste helg passer veldig fint, da har jeg mens-termin også! God helg! Håååper det La Traviata! Vel, jordmor og de fleste andre sier at det er mest vanlig og gå over termin cappocino. Men jeg håper det skjer neste uke eller neste helg! :-D Vet ikke hvilke andre ting du kan gjøre lillesky. Håper du får en fin helg! Det var kjempekos med forening igår Petra Prøvedokke! Neste gang vi skal møtes blir i starten av desember, spørs om jeg kan da! ... Idag kommer mannen hjem! Ikveld skal vi bare koooose oss sammen hjemme i stua. Han skrev sms igår, at han gleder seg sånn til snuppa er her.. * 13 dager igjen * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 10. november 2006 #2366 Del Skrevet 10. november 2006 Fiiine magen din! Veldig mye klær nå, men aner ikke hvor mye ¤Ronja¤ Har fått masse poser fullstappet med klær fra søs! Det er lurt å kjøpe endel i større str også, for de vokser veldig fort utav 50 & 56! Du får nok masssssse nyfødt-klær i barselsgaver! Ja, jeg GLEEEEDER meg til magen er borte! ← Blander meg litt i dette angående klær jeg... Det er nesten ikke noe poeng i å kjøpe klær i str 50, i allefall ikke om du får en normal baby. Ida var 51 cm da hun kom, og vi hadde heldigvis bare ett sett i 50. Hun vokste ut av det i løpet av 2 uker... Så sats mer på str 56, det gjør jo ikke noe om klærne er bittelitt store i begynnelsen! Vi bruker fremdels str 56 på Ida, og hun er 5 uker nå. Dere kan jo ønske dere klær i større str enn 56 i barselgave, det gjorde vi! Koooos deg masse med mannen i kveld! Så koselig at han gleder seg sånn til snuppa kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #2367 Del Skrevet 10. november 2006 Ja vi skal heller ønske oss klær i str 62 og oppover Skrållan! Har hørt 50 kan være for lite, og jeg har vel kun et par bodyer i den str. Ja det skal bli deiiiilig å få mannen hjem igjen! :kline: Ååå.. jeg er trøtt... Våkner endel på nettene, må enten på do eller så bare våkner jeg av ingenting. Snuppa i magen romsterte noe veldig i natt! Kjente bena på venstre siden plutselig.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #2368 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg skal hente mannen på flyplassen ikveld. Blir så kos å få han hjem! Nei nå må jeg ta på neglelakkfjerner ser jeg.. Gule blader på trærne i parken. Skikkelig høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. november 2006 #2369 Del Skrevet 10. november 2006 Hei og hå! Deilig med høst synes jeg, alltid likt den mystiske årstiden. Tid for innekos. Rart å tenke på at snuppa di kan komme når som helst nå? Kos deg med mannen i helgen vennen! Vi har fått pusebabyer, såååå vakre! kom på morgenen idag. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #2370 Del Skrevet 10. november 2006 Ja det er superkos å sitte inne i varmen mens det blåser og regner ute Bethina. Åååå, grattis med pusekatter! God helg! Ps. JA, veldig rart at snuppa kan komme når som helst nå... Tror ikke helt jeg fatter det før hun faktisk ER her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #2371 Del Skrevet 10. november 2006 13 dager til termin! 44 dager til jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. november 2006 #2372 Del Skrevet 10. november 2006 Og jeg har ikke kjøpt en eneste julegave ennå... Har så mye å styre med, men nå MÅjeg begynne snart.. Gleder meg til Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Burpen Skrevet 10. november 2006 #2373 Del Skrevet 10. november 2006 Så kjekt å høre at mannen gleder seg til hun kommer! Der ser du,- bekymringene du hadde for en stund siden var bare bortkasta! Kos deg med mannen i kveld og resten av helga! Kaaaaaaaaaanskje det er den siste helga dere har sammen på en lang-lang stund, bare dere to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. november 2006 #2374 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Oi.. Teeenk på det! Sikkert sprøtt og litt uvirkelig... Endret 10. november 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 10. november 2006 #2375 Del Skrevet 10. november 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. november 2006 #2376 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Kjipt! Prøv igjen, og si hvem du ligna på! (selv om jeg vet hvordan du ser ut! ) Jeg liknet visst på Katherine Heigl, Ali Laundry, Marcia Cross, Catherine Zeta Jonea, Charlize Theron (as if! )Kristin Kreuk, Janice Dickinsonog Adriana Karembeu... Endret 10. november 2006 av Bethina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #2377 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Ja det har jeg ikke tenkt på Burpen!! Er veldig morsomt det der Bethina! God helg Mrs.Potter! Jeg fikk massssssse godis & sjokolade av mannen. Nå har jeg fyrt i peisen og gleeeder meg til resten av kvelden sammen med elsklingen min... Endret 10. november 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. november 2006 #2378 Del Skrevet 10. november 2006 Ja du ligner på henne Bethina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 11. november 2006 #2379 Del Skrevet 11. november 2006 WHAT? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. november 2006 #2380 Del Skrevet 11. november 2006 Hun er jo råflott Bethina, må'kke griiine! Stakkars mannen min er blitt syk! Uff.. så blir vel jeg smitta også... Skummelt så nærme termin.. Vi stooorkoste oss igår. Idag har vi ingen planer, blir vel å slappe av inne i høstværet! Ikveld skal vi kose oss foran TV'n i sofaen igjen. 12 dager igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg