Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3101 Del Skrevet 4. desember 2006 Jordmor sa de satte meg igang lørdags morgen Ephemera HVIS det var nødvendig - de skulle se på fredag.. Trodde ikke heller det skulle gå mer enn 14 dager.. Ja, det er samme navnet vi har tenkt på hele tiden Cr@sh. Stilig Ble du satt igang? ...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3102 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg tror ikke nøyaktig 14 dager er noen grense nei.... En venninde av meg ble ikke satt igang på dag 15 over termin. Da var hun altså 1 dag på overtid. Overtid er det jo ikke før man har gått to uker etter termin. Selv om det nok føles som skikkelig overtid å føde etter termin. Håper hun kommer snart Epica! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3103 Del Skrevet 4. desember 2006 Ja jeg leste om det her Xavia.. Jeg blir satt igang senest mandag kl. 07... Har hørt om de som går flere døgn og ikke enda har født etter igangsetting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. desember 2006 #3104 Del Skrevet 4. desember 2006 Svigerinna mi ble ikke satt igang før 21 dager etter termin. Alt for lenge spør du meg. Håper hun kommer av seg selv, Epica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3105 Del Skrevet 4. desember 2006 Jordmor sa at hvis det var noe galt, eller noe (husker ikke hva) med morkaka, så kunne jeg bli satt igang lørdagen. Men mest sannsynlig blir det mandag, hvis alt ser ok ut. Gleder meg å se jenta mi på UL igjen.. Men håper jo helst hun kommer av seg selv denne uka... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3106 Del Skrevet 4. desember 2006 WOW det var lenge monja! Regner med det blir senest mandag hvis det da ikke er kaos på føden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattblomst Skrevet 4. desember 2006 #3107 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg er veldig spent på å lese om hvordan du synes det er å være mamma; om det var som du trodde og forventet- så nå venter jeg litt, jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3108 Del Skrevet 4. desember 2006 Er veldig spent på det jeg også Miss Foxy! Koselig du stakk innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. desember 2006 #3109 Del Skrevet 4. desember 2006 Har du prøvd akupunktur enda da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3110 Del Skrevet 4. desember 2006 Har du prøvd akupunktur enda da? ← Det har jeg planer om å begynne "så fort" vi entrer januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. desember 2006 #3111 Del Skrevet 4. desember 2006 Det har jeg planer om å begynne "så fort" vi entrer januar. ← Jepp jeg også, nesten så jeg har lyst å bestille time nå så jeg får time noen ganger i løpet av første delen av januar. Håper jeg bare går så lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3112 Del Skrevet 4. desember 2006 ER det lov til å tippe ny dato eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. desember 2006 #3113 Del Skrevet 4. desember 2006 På UL-papirene mine (som jeg har gitt fra meg til legen min) husker jeg at det sto at terminen var 10. februar og igangsettelsesdato var 24. februar... altså 14 dager etter. Men det kan jo hende at de kontrollerer på den datoen og tar det derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. desember 2006 #3114 Del Skrevet 4. desember 2006 ER det lov til å tippe ny dato eller? ← Ja, det lurer jeg og på. Kanskje vi skal si.....hm.....20 desember? Neida, tulla bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3115 Del Skrevet 4. desember 2006 Har ikke tenkt så langt cappocino.. Er det dyrt å få time?.. Det er lov det ~Alwa~ & monja Er nok 2 uker for de fleste Ephemera.. Men om alt ser ok ut på fredag så går det nok fint å vente til mandag. Vi har vært hos svigers på kaffe og kaker. Koselig! Her er tippelisten igjen (tviiiler på det skjer noe idag..!): Holly Hobbie & BitteLille - TIRSDAG Pysekatten, abelille & Vilje78- ONSDAG Bustetroll & lillesky & Bellanice - TORSDAG Toblerone - LØRDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 4. desember 2006 #3116 Del Skrevet 4. desember 2006 Har ikke tenkt så langt cappocino.. Er det dyrt å få time?.. ← Der hvor jeg går koster det 350kr pr behandling. Første gang 550 kr tror jeg. Tenkte å bestille så tidlig for å sikre meg flere timer i løpet av 14 dager i begynnelsen av januar. Vil ikke gå så mye over tid, sier jeg som kanskje ikke går til januar engang..... Håper jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. desember 2006 #3117 Del Skrevet 4. desember 2006 Hmm.. Kanskje jeg skal sjekke imorgen cappocino Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3118 Del Skrevet 5. desember 2006 Auuu... Stress å måtte våkne flere ganger og ta tabletter mot armen, og vente at det skal virke.. Når går det over egentlig? Liker ikke ta tabletter med i magen.. *sukk* Og slitsomt å ikke få sove.. Trenger all søvnen jeg kan få nå.. Hvorfor måtte dette skje NÅ?..... Er dødstrøtt men får ikke sove for det verker sinnsykt i overarmen og skulderen.. Jeg får legge meg så fort Paracet'en kicker inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. desember 2006 #3119 Del Skrevet 5. desember 2006 Holly Hobbie & BitteLille - TIRSDAG Pysekatten, abelille & Vilje78- ONSDAG Bustetroll & lillesky & Bellanice - TORSDAG Toblerone - LØRDAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 5. desember 2006 #3120 Del Skrevet 5. desember 2006 Du kjenner ikke noe særlig fullmåneeffekt du heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg