Gå til innhold

Amalies dager.....


Amalie_85

Anbefalte innlegg

I dag står jeg opp TIDLIG, usj. Ikke noe gøy. Har overnatting her, en i familien som trengte et sted å sove i natt, tenkte jeg skulle stå opp med han da og holde han litt med selvskap før han dro på jobb. Men han har forsovet seg. Men det som er ille er vel det at jeg nesten ikke klarte å stå opp fordi jeg var så trøtt, men til slutt måtte jeg bare stå opp fordi jeg ble så kvalm. Er enda kvalm og jeg vet ikke hva det er :tristbla:

Kan ikke bli syk nå, skal på telttur i helga jo :tristbla:

Ikke noe gøy. Må se til å bli bra før vi kjører herfra! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan hende du ble kval rett og slett av å stå opp for tidlig. Det har hendt meg noen ganger.

Håper du ikke blir syk nå før telt turen din. Det høres moro med telt tur. Jeg skal bare være hjemme i helgen, men neste helg tar jeg meg fri på fredag og vi drar til foreldrene til Samboer. Det blir moro. Vi skal ut i naturen og fiske masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er noe i det du sier om å stå opp for tidlig. For det har ikke plaga meg noe mer egentlig! Så nå er alt bra. Skal legge meg nå for jeg er skikkelig trøtt etter utflukten. Men det var kjempe gøy å gjøre noe igjen. Føler som jeg bare jobber, og de helgene jeg ikke jobber vasker jeg hus :overrasket:

Sov godt alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg så lur å titte på en e-faktura jeg hadde fått av netcom, jeg syns den kom på så mye. 540 kr og jeg hadde bytta abn og fått trådløs familie. Så jeg ringte og hørte, og det viste seg å være feil da at jeg ikke hadde blitt registrert med nytt abn. Men de rettet det opp og regnet ut hvor mye jeg egentlig skulle betale. Og det ble jo 400kr billigere. Det var deilig det

:hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mobil abonennter er ikke lett. Jeg byttet fra Telenor til Chess for å få det biligere. Etter noen måneder fant jeg ut at det ble ikke billigere. Så nå har jeg byttet til One call, så får vi se.

Samboeren fikk regning fra dem siste måned på kr 54. så det lver godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det må man si. Jeg tror nok dette blir billigst for oss siden sambo må ha netcom siden det er det de har på jobben. Men når det er på 150 kr og da var halve mnd med det dyre abn så lover det godt her og syns jeg :)

Blir spennende å se neste gang da!

Men eneste som er kjedelig nå er det da jeg virkelig trenger ny tlf, men jeg kan jo ikke kjøpe det for nå har jeg jo så bra abn. :forvirret:

Så jeg vet ikke hvordan jeg skal få meg ny tlf, min slår seg av til tider og utider uten grunn og lager rare lyder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen vet det kanskje, noen vet det ikke. Men jeg har veldig lyst til å forlove meg med kjæresten min :rødme:

Men jeg slo det vel egentlig litt fra meg å spørre nå. Men i går var det HAN som plutselig viste meg noen bilder av gifteringer og begynte å legge ut om hvor fine de var. Og de var kjempe fine. Noen av de aller fineste gifteringene jeg har sett. Kriblet litt i magen og jeg lurte nå på hvor mye han tenker på det her. Når vi skulle legge oss for kvelden sa han noe som at de ringene var jo nesten perfekt for oss. Og de var jo nesten det. Men så begynte han å lure på hva man gjør med den gamle gifteringen (altså den som han hadde med sin x-kone) han visste ikke hvor den var en gang, men han hadde fortalt meg om den en gang, så jeg visste hvor den var, men aldri sett på den. Men fikk se den i går. Og den var alt alt alt for lik :tristbla:

Vet jeg kanskje ikke burde bli lei meg for det, for vi har jo ikke sagt at vi skal forlove oss enda, så ringer er kanskje ikke så viktig akkurat nå. Men de var så fine! Så jeg ble litt lei meg like vel. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Når han begynner å vise deg ringer, virker han vel litt klar han også? Kjæresten min spurte ut meg om ringer før han fridde han også. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja er litt spennende :)

Men jeg tørr ikke forvente for mye. Og jeg tørr ikke spørre etter tråden jeg laga ett eller annet sted :ler:

Men det var trist med de ringene altså. Jeg har enda ikke sett noen ringer jeg liker. Men disse likte jeg! Men så har hverken han eller jeg spurt enda! ;)

Hvordan spurte kjæresten din da veronica?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veronica Mars

Slike ringer liker jeg også veldig godt!

Da mannen spurte var vi på tur i Stockholm, og etter at vi hadde vært ute på restaurant og spist middag dro han meg med til en park, fikk meg til å sette meg ned på en mur. Så gikk plutselig ned på kne og spurte om jeg ville gifte meg med han, mens han holdt fram en liten eske med en ring i.

Det var kortversjonen. ;)

Endret av Veronica Mars
Lenke til kommentar
Del på andre sider

å det hørtes kos ut!

Nå skal jeg dra på skolen og stryke på matte eksamen. Jeg fikk nesten ikke lest noe i går, det ble gjort noe annet i stede :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HErregud så tidlig man er oppe når man har fri da :forvirret:

Fikk ikke sovet mer! Kjæresten er på tur med jobben og kommer ikke hjem før i morgen, og det er helt rart å være borte fra hverandre. Jeg savner han allerede jeg. :rødme:

det som var ille var vel egentlig å sove alene, liker å sove inntil.

Gleder meg til han kommer hjem jeg. Kanskje jeg skulle ha laget litt god mat til oss, og stumpen for han kommer og i morgen. Men hva?

Får tenke litt på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men så begynte han å lure på hva man gjør med den gamle gifteringen (altså den som han hadde med sin x-kone) han visste ikke hvor den var en gang, men han hadde fortalt meg om den en gang, så jeg visste hvor den var, men aldri sett på den. Men fikk se den i går. Og den var alt alt alt for lik :tristbla:

Vet jeg kanskje ikke burde bli lei meg for det, for vi har jo ikke sagt at vi skal forlove oss enda, så ringer er kanskje ikke så viktig akkurat nå. Men de var så fine! Så jeg ble litt lei meg like vel. :sur:

Min samboer slet også litt med å finne ut hva han skulle gjøre med den gamle gifteringen sin.. Det er jo gull og har kostet litt i sin tid, så det er jo ikke bare bare å kaste det liksom.. Men han leverte den til en gullsmed og fikk smeltet den om til en halskjede som jentungen hans fikk. Og så tror jeg at ekskona vurderer å smelte om sin gullring til et anheng til det smykket... Synes det var en veldig fin ting å gjøre jeg.. Så blir det noe betydningsfullt for jentungen liksom...

Jeg skjønner veldig godt tankegangen din da du oppdaget at ringene var veldig like.. men kanskje du klarer å vri tankegangen fra likheten og over til at han vurderte ringer til dere? :) Og når den tid kommer at det blir forlovelse, så er det jo et hav av ringer å velge mellom, så dere finner nok noe som dere begge liker :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sendt mail for å høre om han som lager ringene ikke kunne sende meg et bedre bilde. Men jeg har ikke hørt noe. Kanskje han ikke forsto hva jeg skrev. Jeg er skikkelig dårlig i engelsk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Leiababe

Hei hei. En smugleser melder seg :sjenert: Ikke så lett med de ringene, det skjønner jeg. Men det Loevinna foreslo var i grunn veldig lurt. Lage noe helt nytt av de, og gi det til en som har tilknytning til de personene.. Hmm.. Uansett finner dere nok ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leiababe: Jeg vil da ikke si du sniker :ler:

Dagboken er jo ikke akkurat sperret for noen. Så det er bare hyggelig at du er her å sniker :ler:

I natt har jeg hatt en merkelig drøm :forvirret:

Jeg drømte at jeg fikk en liten gutt, jeg har drømt andre ganger om å få barn, men denne gangen var det anderledes fordi når barnet ble født var han jo liten, og han var som en skikkelig baby, men når jeg har drømt andre ganger så vokser barnet ganske fort!

Helt merkelig.

:forvirret:

I dag våkne jeg kl 8 fordi naboen klippet gresset :frustrert:

Dumme dumme nabo. Det gjør man bare ikke syns jeg :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig underbevisstheten din prøver å fortelle deg noe ;)

:ler:

hva da? at jeg ønsker meg barn? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller at du er gravid og at du får en gutte baby :ler:

Ha en fin helg. Livt er herlig. I kveld skal jeg prøveå komme meg på kino og se Oceans 13. Lett underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...