Gå til innhold

Amalies dager.....


Amalie_85

Anbefalte innlegg

I DAG BEGYNNER SKOLEN :grine:

Har en stor klump i magen.

Jeg gruer meg og gleder meg og gruer meg igjen. Er såååååå nervøs.

:grine:

Tenk om man bare kunne ha hoppet over første skoledag :ler:

JEg har dusja og vaska håret og funnet frem klær.

Fylte til og med bensin i går.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Første skole dag var egentlig helt grei. Var litt skummelt først. Men det gikk over. Nå har jeg jo nesten vært der en hel uke og det har vært kjempe fint. Fått meg en venninne som jeg er hele tiden sammen med og vi prøver å få kontakt med andre også da. Så jeg tror det kan bli noen kjempe fine skole år jeg.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første skole dag var egentlig helt grei. Var litt skummelt først. Men det gikk over. Nå har jeg jo nesten vært der en hel uke og det har vært kjempe fint. Fått meg en venninne som jeg er hele tiden sammen med og vi prøver å få kontakt med andre også da. Så jeg tror det kan bli noen kjempe fine skole år jeg.

;)

Flott flott flott! :klappe:

Bra at det ikke føles så skummelt ut lenger da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalie!

Så fint at du har funnet deg til rette! :) Ikke noe som er bedre enn det.

Går fint med meg på skolen også, men det er ganske mye pensum og jeg har ikke gått på skole på nesten seks år, så det er ikke bare peanuts nei.. :overrasket:

Det kjipeste er at jeg MÅ jobbe ved siden av, for å overleve. Søkte på lån og stipend for over to mnd siden, men har fortsatt ikke fått noe svar. Mannen har vært nill å lånt meg penger til bøker og alt sånt da. ;)

Håper de kommer sanrt uansett..

Ellers da? Alt bra?

Influensa her, vet ikke om jeg får kommet meg på skolen imorgen engang...Ikke fett å begynne skoleåret sånn akkurat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Hei alle som har vært innom!

Vært veldig opptatt jeg. Skole og kjæreste og "stemor" og alt.

Så har det vært kjempe mye å gjøre med skolen. Har prosjekt på Fredriksten Festning. Er kjempe gøy. Fått veldig liten tid til KG da. Men men. Jeg tror ikke min fraværendhet har vært et stort tap.

Det er skikkelig deilig å gå på skolen igjen. Vi har så flott klasse miljø og jeg har fått meg noen gode venner. Så dette tror jeg kan gå bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra du trives på skolen!! du får si ifra når prosjektet er ferdig, så får du igjen vekslepengene :)

når er det premieredag på festningen? lurer på om det er når vi som er på 2.året har praksis..uke 40-44..

grattis med dagbok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare innom for å se hva du har drevet med i det siste, har ikke sett deg på lenge. Så fint at skolestarten gikk bra da, husker du gruet deg litt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Amalie: Så koselig å se deg igjen her inne!!!! Lenge siden sist.. Travel dame for tiden? Går skolen bra da?

Hvis moren til stesønnen din har sagt at kjæresten din SKAL i barnebursdagen til stesønnen, så synes jeg det bør være rimelig klart for henne at du skal være med også!

:klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem::klem:

Ps: IKKE SLETTE DAGBOKEN VEL???? NEI :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt noen holder liv i min dagbok.

Nei ok jeg skal ikke slette den. Dere får bare se om det står noe innimellom :sjenert:

I dag er det mandag, og jeg sitter hjemme å leser. Det er virkelig kjedelig i lengden. Og ikke vet jeg ikke hva jeg skal skrive. Slitsomt. Men det gjør ikke noe, det ordner seg nok til slutt.

Har det skjedd noe nytt de siste dagene???

Nei ikke som jeg kan komme på. Alt går sin vante gang og jeg har det kjempe bra for tiden. Det er kjempe deilig for jeg har vært mye nedfor før. Ser lyst på livet, skolen og ser en fin fremtid med samboeren min. Bare vente på å bli spurt om å bli gift :ler:

så vil jeg har barn :sjenert:

ser små barn over alt jeg for tiden. Tror nok det biologiske klokka mi sier at nå er kroppen klar hvertffall. Ser det over alt. Og har veldig veldig lyst på. Er så misunnelig på alle andre at jeg ikke titter å dagbøkene til de som er gravide :ler:

Håper hysteriet går over snart :ler:

Koser meg med "stesønn" så lenge jeg hvertfall. Han er god å ha han. Så gir han så gode klemmer. Og jeg er jo bestest etter hans mening (men det er jo mamma og pappa og da) men det skulle jo bare mangle. Men at jeg og blir langt under den lista er stooooort.

I dag skal jeg trene. Begynner å bli en stund siden. Men har vært litt for opptatt med andre ting. Ikke bra. Så nå venter jeg på at sambo skal komme hjem så han kan trene sammen med meg. Lettere å trene sammen med noen enn alene. Selv om jeg har tv`n å se på visst jeg trener alene. Som det blir nok i når han skal i bursdag til sin sønn som ikke jeg skal i :sur:

Ikke er jeg invitert men spørr sambo om jeg har ting å låne ho til bursdagen. Uff.

Nei skal ikke syte mer over det nå.

Ferdig med den saken.

Har "fri" denne uka da til å lese å gjøre oppgaver. Og det er litt deilig da selv om jeg føler at jeg aldri kommer skikkelig igang.

Nå skal jeg sette meg ned å prøve å skrive litt om det jeg har lest. Visst jeg husker noe da :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalie!

Synes det er enstående at du er så flink med stesønnen din jeg, vet hvordan det er selv og vet også at det kan være hardt iblant. Men, det er bra du ikke har det sånn:) Det er jo selvsagt mest moro, ikke missforstå. ;)

Skjønner ikke hvorfor du finner deg i å ikke bli bedt i bursdagen til stesønn? Do er en VIKTIG del av livet hans, og han VIL jo at du skal komme, han er jo stor nok til å skjønne at det er noe rart ved at du ikke er der... Skal ikke legge meg oppi det altså, men jeg hadde aaaldri taklet det...

Så flink du er som skal trene! Det skulle jeg gjort også, må bare få tid først.

Skulle egentlig vært på et møte med jobben idag, men måtte bare kansellere fordi jeg har så mye lekser til imorgen..

Flere som har lyst på barn ja? :) Me 2!!!! Tenker på det hele tiden og smugleser i graviditetsdagbøkene, ser på babyting på nettet osv. Tenker vel litt som det at jeg håper det "går over" men, det er vel som du sier, den biologiske klokka og morsinstinktet som har våknet til liv. :ler:

Lykke til med skolearbeidet vennen!

:klem::klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Linje eller bredde??

Jeg gidder ikke krangle med ho, da blir det nok bare værre vil jeg tro. Er jo ikke fordi jeg er sammen med hans x, men fordi ho ikke liker meg som person. Ho liker INGEN, da mener jeg INGEN. Så jeg føler meg ikke spess troffet sånn sett. Er bare litt trist. MEn men. sånn går det. Det tilpasser seg kanskje etterhvert oså.

Sitter på skolen jeg nå og prøver å jobbe. MEn følger ikke med fordi jeg er her :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Amalie!

Busy med skoleskriving om dagen?

Her er det ikke så kult om dagen, vill frustrasjon og røykeslutt og masse mer.... :tristbla:

Håper det blir bedre, akkurat nå er jeg dritt lei det meste... :sjenert:

Endret av Bethina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skolen går egentlig topp. For første gang leser jeg og gjør oppgaver leeeenge før det egentlig skal gjøres. (det går sakte, men jeg er på god vei)

Så dette lover godt altså.

Skal snart på tur. I helga. Det skal bli litt deilig egentlig. Så har jeg fått meg jobb. Og alt er egentlig bare flott.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...