Eve Luna Skrevet 13. august 2007 #221 Del Skrevet 13. august 2007 Så bra du tar tak i ting og pusser opp. Vi skal renovere badet, men jeg tror ikek det skjer noe før jeg selv tar tak i det. For samboeren bare snakker om det, uten å gjøre noe om det. Irriterer meg litt, siden det haster. Hadde du ellers en fin ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 13. august 2007 Forfatter #222 Del Skrevet 13. august 2007 Ellers en veldig fin ferie! I går beisa jeg bordet som jeg har pussa, og det ble kjempe fint, men det trenger nok litt silkematt lakk oppå vil jeg tro! Men nå fikk jeg veldig lyst til å beise ett annet møbel jeg har her og, for det ser litt jysk kjøpt ut, men tenkte kanskje det ble penere visst jeg beiser det! Usikker! Kjæresten min var flink nok til å nevne gangen vi skal male, begynte å snakke om hva og hvordan det må gjøres! Så jeg er litt spent hvordan det blir utover når vi får litt mer penger igjen! Kanskje det blir skikkelig fint her. Han er så deilig han samboeren min :rødme: Jeg er så forelsket jeg at jeg nesten griner av lykke :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 14. august 2007 #223 Del Skrevet 14. august 2007 da er jeg på en liten oppdateringsrunde Så du styrer og fikser da! Skulle ønske jeg var like kreativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 25. august 2007 Forfatter #224 Del Skrevet 25. august 2007 Har lissom "glemt" dagboken min jeg! Nå står det bordet jeg har pussa, beisa og lakka fremdeles på samme sted fordi sambo må pusse selve bordoverflaten med fint fint fint papir, så det kan ta sin tid, har malt nytt bilde som bare ble kjempe kult, skulle egentlig gi det bort men det fikk jeg ikke lov til, sambo vil ha det hengende på soverommet! Kanskje jeg skulle lagt ut bilde av hvordan det ser ut???!!!! Så har jeg begynt på ett nytt ett da, for jeg har lovet en ett bilde, så jeg må jo nesten bare lage ett nytt et. Har og en bestilling fra en venninne etter at hun så det ene bilde jeg har laget! Så nå er det bare å legge inn bud!! Nei nå skal jeg gå å legge meg, måtte bare innom KG etter jobb, så skal jeg jobbe i morgen tidlig og. Usj, er virkelig lei jobben min nå kjenner jeg! Enda jeg nettopp har hatt ferie :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 26. august 2007 #225 Del Skrevet 26. august 2007 Du må gjerne legge ut bilde av bildet du har laget ja Hva slags jobb er det du har nå igjen..? Det er ingen god følelse av å vere lei jobben nei.. har vært der mange ganger selv... Har du vurdert å skifte jobb da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #226 Del Skrevet 26. august 2007 Jobber på en bensinstasjon, vurderer det ikke enda, er en ryddig jobb. Altså sjefen min er ok, og det er ikke så alt for dårlig betalt heller! Så håper jeg på at det bare blir i to år til at jeg skal jobbe slik. Men kjenner det er litt slitsomt nå sikkert fordi vi egentlig er 2 mindre enn det vi pleier å være, så da faller litt flere vakter på meg. Så de helgene jeg skal jobbe skal jeg først på skolen på fredag, så på jobb, hjem, sove, så på jobb igjen. Noen ganger blir det jo til at jeg begynner sent på lørdagene, men like vel, det er slitsomt Gleder meg til å ha fast jobb jeg så jeg slipper "dobbelt" opp. Å være student er jo egentlig min jobb. Og det er viktigst nå så jeg blir ferdig! Skal ta å legge ut bilde når jeg er ferdig med det andre. Skal se om jeg ikke får lagt ut bilde av det vi skal ha på soverommet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 26. august 2007 Forfatter #227 Del Skrevet 26. august 2007 Jeg er da ikke fotograf som dere kanskje ser, er ikke noe flink til å ta bilder, kan bare lage. Men dette er mitt siste verk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 27. august 2007 #228 Del Skrevet 27. august 2007 Den bilde syntes jeg var kjempe fin. Jeg er ikke kreativ eller kunstnerisk i det hele tatt så jeg blir alltid så imponert over folk som er det. Minner meg litt om en bilde samboeren min tegner for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 27. august 2007 Forfatter #229 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg har fri annenhver helg da Men når det er jobbing blir det litt mye. Sitter egentlig å maler et bilde nå, men ble missfornøyd med fargen så prøvde å male over med en annen men likte ikke den heller så vet ikke hvordan farge jeg skal ta nå...... Skulle hatt brun, men det har jeg ikke, og blande ble ikke noe fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. august 2007 #230 Del Skrevet 27. august 2007 Så stilig det bildet ble da!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 5. september 2007 #231 Del Skrevet 5. september 2007 Kos deg på studentfest ikveld snella! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 21. september 2007 #232 Del Skrevet 21. september 2007 Heisann! hvordan står det til med deg? Stakk innom en tur her for å si hei, lenge siden jeg har vært her nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 21. september 2007 Forfatter #233 Del Skrevet 21. september 2007 Hei hei lenge siden jeg har vært her og jo er lissom ikke så mye å si for tiden. Har det egentlig veldig bra for tiden, har hatt litt mye vondt i hode men eller bare fryd. Eller jo jeg kan si en ting. Litt trist her om dagen når jeg ikke kjente sommerfugler i magen når sambo kom hjem. Trodde nesten at jeg ikke var sånn forelska jeg :gråte: men sommerfuglene var der dagen etter igjen :rødme: vil holde på den nyforelskete følelsen så lenge som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 21. september 2007 #234 Del Skrevet 21. september 2007 Hei Amalie! Skjønner det du mener med pølse ja... Er egentlig ikke så godt, men ufattelig lett å spise på jobb. Nå har jeg sluttet på bensinstasjonen så er lenge siden det har blitt noe pølse til lunsj på meg nå da! Merker faktisk at jeg savner det litt nå ja... Men sikkert bare fordi jeg er ufattelig sulten nå! Kunne spist hva som helst tror jeg *gå å spise* Ha en fin helg foresten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 24. september 2007 #235 Del Skrevet 24. september 2007 Det er helt vanlig at sommerfugler i magen forsvinner etter en stund. Men det betyr ikke at du ikke er forelsket. Å elske noen er noe man bare vet ikke bare noe man føler. Følelser kommer og går. De er flytende og påvirkes av de minste endringer. Men kjærlighet lar seg ikke rykke så lett. Men jeg er enig med deg at den forelskelse følelse er veldig godt. Det er en deilig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 24. september 2007 Forfatter #236 Del Skrevet 24. september 2007 Tviler ikke på at jeg elsker han selv om sommerfuglene flyr sin vei Var bare litt trist at de var borte. Jeg løper ikke min vei av den grunn. hadde det vært sånn hadde det jo vært veldig trist, da hadde jeg nok aldri fått meg ett fast forhold! Nei, elsker han like mye uansett jeg, sommerfugler eller ikke :rødme: *drømmer* :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter #237 Del Skrevet 1. oktober 2007 I helga dro vi en tur til "svigers" er så kjekt at de skal flytte i en leilighet fra hus for da får vi en masse fint Så kom hjem nå i kveld. Syns ikke jeg har vært så flink å hjulpet til i helga, men jeg har hatt så vondt i magen var hos legen på tirsdag fordi jeg sliter med kramper eller noe, som er sånn av og til! Så måtte ta gyn. undersølele, og etter det har jeg hatt små vondt hele tiden og livmora kjennes helt mørbanka ut, og hatt mer utflod enn jeg pleier! Nesten skummelt altså! Vet jo ikke hva det er! Skikkelig irriterende! Er jo greit at jeg bruker å føle ubehag etter at de har pilla der nede, men nå har det vart i nesten en uke! Og klarer ikke å ha seg en gang :gråte: Er jo helt forferdelig :gråte: Men ho sa ho skulle ringe når ho fikk svar på prøvene, ho legen som jeg var hos, så regner med ho ringer innenfor få dager så da tenkte jeg at jeg skulle spørre. Det er jo umulig å komme gjennom på tlf der borte på kontoret dems! Lurer på hva de egentlig gjør der borte Men ellers har jeg det veldig fint med meg selv :D Skal hente bøkene som jeg har bestilt i morgen, er vel på tide nå som vi nesten er ferdig med semesterett Skal spise litt og sove snart vel! Så vi sees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eve Luna Skrevet 2. oktober 2007 #238 Del Skrevet 2. oktober 2007 Der er du. Trodde nesten du var borte. Jeg ser det ikke så ofte her i det siste. Jeg hater GU selv. Jeg unngår det hvis jeg kan. Det er veldig ubehagelig. At noen skal pirke i mine private og intime kroppsdeler. Det er sikkert ingenting veldig galt. Prøvene er sikkert greie. Men jeg skjønner at det er litt nervepirrende å vente på svar. Jeg har alltid ment at ventingen er alltid mye verre enn det svaret du får til slutt. Så så ille kan det ikke være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #239 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei tror ikke det er så ille jeg heller! Har heller ikke vært så vondt i dag. Når man venter på svar så kan man jo ikke foreta seg noe, eller forholde seg til noe, så det er vel lettere det da når man vet hva som er galt (eller ikke galt) og ta avgjørelser ut fra det! Men det som er og litt ekkelt visst prøvene viser at alt er bra må jeg nok sendes videre, for det er slitsomt å ha magesmerter som plutselig hugger til, blir jo helt lamma til tider Og da må de gå med slanger både den ene og andre veien kanskje, og det er jeg ikker på er enda værre en en GU. Usj usj usj! Så håper jo nesten på at det skal være noe så vi kan rette det opp Men ingen som har ringt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 4. oktober 2007 #240 Del Skrevet 4. oktober 2007 Så koselig å komme inn i boka di da, med kjærlighet, forelskelse og sommerfugler-i-magen-snakk.... :rødme: ....også går det over i GU og magevonter? *nedtur* Håper det går bra med deg vennen, og at du slipper unna alle sånne ekle undersøkelser. Slanger her og der er ikke noe å juble for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå