Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor


Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Sånn! Hjemme! Spennende på opplæringa, men er sinnsykt sliten i hodet nå. Alt for mye informasjon på en gang. Tror jammen ikke jeg holder så lenge i kveld. Lager meg mat, så er det natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tida gikk så fort i dag... jeg trodde jeg hadde så god tid etter treningen, men nå skal jeg på jobb om en times tid.... Holder på å lage middag nå. Ble ørret i dag og. Merker jeg er skikkelig mør i låra etter styrketreningen, digg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre dag på opplæring i dag, og jeg har storkosa meg. Veldig behagelige folk å jobbe med :) Trives allerede veldig godt! I morgen skal jeg:

- Trene (Jogge hvis det ikke regner)

- Rydde

- Vaske klær

- LESE

- Lese mer

- Lage en mer kreativ middag enn jeg har gjort i det siste

- Gjøre noe annet fornuftig som evt måtte dukke opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Fikk forresten en forsinka bursdagspresang i posten i dag. :) Ei venninne sendte meg boka Dr. Jekyll og Mr. Hyde, + en liten melkesjokolade, Fox, kjærlighet på pinne og Toy!! Og med tanke på at jeg var litt godtesjuk da jeg kom hjem fra jobb, og ingen butikker var åpne, så passet det helt utmerket! :klappe: Ble glad for boka og assa ;)

Edit: Skriveleif

Endret av Hilde79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drømte så mye rart i natt, som jeg ikke husker. Våknet i dag tidlig fordi jeg måtte på do, og da var det akkurat som om jeg var i drømmen enda... rart... men jeg husker ikke hva det dreide seg om. Husker at jeg lukket opp vinduet. Hmmm... Nå har jeg litt sånn morra-vondt i hodet. Som jeg får hvis jeg har vært dårlig på å drikke vann dagen før. Da hjelper det bare med frokost og masse å drikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. jeg er faktisk støl... etter i går, Tok noe styrkeøvelser jeg ikke er vant til, og det merkes ;) Tror jeg skal gå en lang tur i dag, ta med en fornuftig (pensum) bok og sette meg på en kafe... hvis jeg ikke får til det (sitter fremdeles i morgenkåpa), så skal jeg hvertfall lese!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra måte å tilbringe lørdagen på, bortsett fra det at boka var en pensumbok da. Men fornuftig det er du, kan du ikke sende over noen slike vibber hit da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel bare innrømme først som sist at den lista ovenfor her gikk te hælvette!!! Joggeturen ble ikkeno av, ryddinga ble ikkeno av, ikkeno klesvask og ellers ikkeno fornuftig..... Jeg klarte til en viss grad å gjøre noe annet ut av middagen, og har lest litt. Jeg har ikke gitt opp lesinga.... vi får se om det blir 50 sider da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

skulle bare innom å øsnke deg en fortsatt strålende helg!

skulle ønske jeg klarte å lese minst femti sider per dag, hvordan klarer du det??

forresten, hva studerer du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei hei!

skulle bare innom å øsnke deg en fortsatt strålende helg!

skulle ønske jeg klarte å lese minst femti sider per dag, hvordan klarer du det??

forresten, hva studerer du?

Hei!! :) Koselig at du stakk innom!!

Hehe.... jeg har jo ikke akkurat lest femti sider hver dag... Men jeg prøvde i dag, det ble ca 25... så det er greit på en lørdagskveld, vel. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'> Jeg studerer teatervitenskap, og hvis du trenger litt oppbacking, så bli med her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet halv tolv med mobilen i hånda... hadde satt på vekking kl ni, og hadde tenkt å slumre til halv ti... Det ble ikke sånn... Ikke det at jeg skal gjøre så forbaska mye i dag, skal trene og lese liksom... Men det er så greit å stå opp tidlig for å sulle rundt.... syns jeg på en søndag... eller bare sitter her på KG... nå sitter jeg jo her uansett og da tar det enda lenger tid. Nei, nå skal jeg spise frokost... så skal jeg trene etter en stund.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten til ei venninne av meg har en liste; 100 ting jeg må gjøre før jeg dør. Jeg ble litt inspirert av denne lista, så jeg skal begynne på min egen her:

100 ting jeg må gjøre før jeg dør:

1. Gifte meg med min kjære

2. Reise rundt i Asia

3. Studere et år i utlandet, gjerne et litt eksotisk sted

4. Eie et hus eller en leilighet

5. Dra på by-ferier rundt i Europa

6. Få barn

7. Drive mitt eget teater/produksjonsselskap

8. Dra på safari i Afrika

9. Besøke en regnskog

10. Skrive en bok

11. Dramatisere et teaterstykke

12. Regissere et stor, klassisk verk

13. Dra på operaen i Sydney

14. Besøke New York

15. Se et eller annet på Broadway

16. Besøke/bli trainee hos Wooster Group

17. Se Berliner-ensemblet

18. Se Cirque du Soleil

19. Se Théâtre du Soleil

20. Trene slik at jeg klarer Stoltzekleiven på 20 minutter.....

21. Være elev ved International School of Theatre Antropology

Hmmmm.... dette krevde visst litt tankevirksomhet.. kommer sterkere tilbake senere :) Nå skal jeg ta meg en dusj, så setter jeg meg ned senere med en kaffe-kopp! ;)

Endret av Hilde79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble litt lesing på meg gitt!! Ikke verst til å være en slapp søndag. For det har vært en slapp søndag. I morgen skal jeg begynne på det feite kompendiet..... tror jeg.... Nei for svarte, det har jeg ikke tid til. Skal på møteleder-kurs med Studentersamfunnet.... jaja.....

God natt!! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen god morgen! nå er det mandan!

ny dag, nye muligheter :)

morro med slike 100 ting før jeg dør lister :)

ha en fin dag :hoppe:

Takk, takk :) Det tar visst lang tid å skrive noe slikt.

Det er forresten en oppfordring til dere alle: Skriv 100 ting dere skal gjøre før dere dør.... ta 10 hver dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...