Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor


Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde79

Mmmmm... deilig middag :) Jeg kan ikke få nok av ferske lakse-filéter, og her er de ekstra gode!! Det er sjelden jeg spiser fisk på østlandet.

Etterpå skal jeg inn til byen igjen og møte ei venninnen av meg som jeg ikke har sett på et par mnd. Har sykt lyst på øl i kveld, men kan ikke ta det helt ut, skal på jobb-intervju i morgen. :) Har søkt på jobb på omsorgsbolig, samme stiftelse som jeg har jobbet for før på hjemstedet mitt. Håper det går bra, det hadde hvertfall vært kjekt med jobb i Bergen også. ;) Å jobbe hver gang jeg besøker kjæresten min i Oslo, er litt kjedelig. Da kunne jeg jo egentlig tenke meg å slappe av og finne på ting. Vi får se hva som skjer i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde79
Lykke til på jobbintervju. :kryssefingra:

Laks står på menyen her og idag.  :sikle:

Takk :) Det gikk kjempebra, får se hva slags telefon jeg får i neste uke!

(MÅ ha laks i dag og jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde79

Sånn! Nå har jeg skaffet meg forsikring. Det var jammen på tide. Det er en pakke fra If, som innebærer innbo-, ulykkes-, reise- og tyveri forsikring på pc og sykkel. 160 kr i mnd, det syns jeg ikke er så verst... når jeg tenker meg om, så har jeg ikke peiling på priser, så jeg vet ikke om det er bra eller ikke... men det er absolutt overkommelig for meg.

Nå skal jeg kle på meg, skal møte ei venninne kl 13. Vi skal bestige Lyderhorn. Skal bli deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

:vinke: Hei du! Så koselig! :)

Jeg er sinnsykt trøtt. Venter på å bli litt mer edru, så skal jeg gå og legge meg. Har gått Stoltzekleiven.... (vet ikke om det skrives sånn) og er DRITSLITEN. Det er visst ikke bra å drikke øl etter en slik økt. Jeg var sikker på at jeg kom til å dø. Det var BRATT SOM HELVETE!!!!!!!!!!! Men nå er jeg selvsagt fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hilde79
God helg!  :)

Takk, det samme! :)

Forestillingen på Teatergarasjen var heller en moderat opplevelse... ikke fordi det egentlig var en middelmådig forestilling, men jeg forstod ikke alt. Men det jeg forstod var sterkt for å si det sånn. Dette ble det ikke mye fornuftig ut av, jeg som har lyst til å fortsette med analyse og teaterkritikk.... hehe.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Har det seg sånn at du studerer noe innen teater-bransjen eller???

Jeg studerer teatervitenskap på UiB. Men vet ikke helt hva jeg skal bli når jeg blir stor... Men som sagt... kritikk og analyse er noe jeg vil fortsette med. Også dramaturgi, produksjon og undervisning.... puh.... :sjenert:

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde79

Hehe... jeg tror jeg overvurderte meg selv i dag. Først trente jeg pilates i ca tre kvarter. Deretter tok jeg en skikkelig økt på rompe og lår, så trente jeg biceps og triceps.... også så følte jeg meg så JÆVLIG BRA, og tenkte at jeg skulle jogge en tur.... jeg har ikke jogga på mange år, men har hatt lyst til å starte opp igjen nå. Men jeg er alltid så treig i oppstarten, så jeg har liksom ikke kommet i gang... og tenkte at når jeg fikk denne boosten av et styrke-løft, så var det bare å go with the flow.... :hoho: Det var jo bare teit. Jeg peste meg avgårde og etter ti minutter fant jeg ut at... nei... nå er det bare å hoppe i dusjen... ;) Får ta en ting av gangen neste gang... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...