Gå til innhold

Mitt liv som kjæreste, student og stemor


Gjest Hilde79

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med dagen! Håper du får en fin dag. Tror jammen jeg skal feire dagen din med å lage meg muffins jeg.  ;)  :smilyblomst:  :bursdag:

TAKK!! :) Jeg vil smake............... ;):sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK!! :) Jeg vil smake............... ;)  :sjenert:

Nei, det vil du nok ikke! Glemte bakepulver, så det ser ut som det ligger noen små brune steiner på bunn av muffinsforma. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!!!  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  Hvilken dag har du bursdag da? :)

13. september har jeg bursdag. :hoppe::hoppe::hoppe:

Synes fortsatt bursdag er innmari morsomt, er så mange som hilser på da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13. september har jeg bursdag.  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Synes fortsatt bursdag er innmari morsomt, er så mange som hilser på da  :)

Jepp, bursdag er gøy! :)

I dag spanderte venninna mi lunch på Sushi House på Carl Berner! Det var utrolig digg. :) Ikke var det så dyrt heller. Anbefales på det sterkeste!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke så lenge til jeg skal krabbe inn i bilen på vei til Oslo S. Skal ta natt-toget og jeg har pakket nesten ferdig. Det blir forsåvidt greit å komme tilbake, må jo fortsette der jeg slapp. ;) Enda jeg har faktisk vært flink og lest litt pensum denne helga... Gleder meg til å se i posten, der ligger Jens Bjørneboe og venter på meg. En samling med all hans dramatikk. Den mannen er fascinerende også som dramatiker, ikke bare roman-forfatter. Også som kritiker og forsker. Jeg digger det han har skrevet om Brecht. Og om teater generelt. Gleder meg. Håper pensum-boken dukker opp snart og.. må vel lese den og... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen i dag  :klem:

Håper det har vært en grei dag selv om du skal reise fra kjæresten!

:)

Tusen takk! :)

Det var en fin dag, ja. Det er heldigvis ikke lenge til jeg ser ham igjen, kommer til å dra tilbake om en liten stund. Og i dag har kjæresten min bursdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så sitter jeg på hybelen da. Skal på forelesning 12.15, og tenkte jeg skulle vaske litt først. Noe jeg ikke fikk gjort før jeg dro.... Så sett i gang, Hilde!!!

NÅ!!

Kom igjen.....

Sitter du der enda??

Se til helvete og vask hybelen din!!!!! :kjempesinna::kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden hva jeg er i stand til å gjøre på en tirsdags morra..... Vasket badegulv, toalett og vask, gulvet i "stua" (hehe, skryter på meg mye nå, med mine 17 kvm ;) ) Nå har jeg nettopp vært i dusjen, og skal på forelesning snart. Håper foreleseren kan bekrefte min påmelding til Berlin-turen, ellers blir jeg nervøs for at han ikke har fått mailen..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... det var bare å gå hjem fra forelesning.... klarte omtrent ikke sitte på stolen. Var såååååå trøtt!!! :overrasket: Greit, jeg har sitti på natt-toget i natt, men jeg har da sovet! Tydeligvis ikke godt nok. Det er lenge siden jeg har hallusinert pga søvnmangel, ikke siden vgs faktisk (da så jeg en naken dame oppå tv'n på storauditoriet, som forvandlet seg til en slange), men i dag pratet foreleseren mye tull... eller... jeg trodde han sa ting han ikke sa.... og jeg noterte kruseduller og trodde jeg var sååååååå flink... men det var jo bare tull! Nesten litt festlig, men der og da er det skikkelig ekkelt, som om jeg ikke har kontroll, er dopa på en eller annen måte... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yuhuu!! Da skal jeg på første opplæringsvakt i morra. :) Både gleder og gruer meg. Gleder meg mest. Skal bli deilig å komme i gang, og få tjent noen penger. Fikk papirene fra If i dag, årsavgiften på forsikringen ble på 2110 kr. Det er jo greit å ha forsikring, men det er den engangssummen som kom så ubeleilig.... Det ordner seg nok. Men det er typisk at alt kommer på en gang....

Huff, jeg har visst sovet for mye. Man blir sløv av det og... fikk heldigvis trent i dag da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det første ordinære kultur-møtet i Studentersamfunnet overstått. Det var veldig ålreit, temaet var tegneserier. Stod i baren i dag, men det var ikke akkurat mye å gjøre, kom kanskje ca 10 stk.... Men det er koselig med slike smale temaer også. De store filosofene trekker nok folk til at vi overlever ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så i profilen din at du akkurat har har hatt bursdag?! GRATULERER-på etterskudd!  :gratulerer:

Åssen jobb begynner du med da?

Takk for det :)

Jeg begynner å jobbe i en bolig for funksjonshemmede! Har hatt den type jobb før, og jeg trives veldig med det. Gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Jeg begynner å jobbe i en bolig for funksjonshemmede! Har hatt den type jobb før, og jeg trives veldig med det. Gleder meg :hoppe:

Det jobbet jeg med når jeg studerte også. Morsomt å gjøre noe helt annet på jobb enn i studiene... Selv om det ofte var slitsomt fikk en så mye tilbake også. Moro å se at en fikk fremgang hos dem :) Selv om det var tungt når ting ikke gikk så bra. Hadde nok ikke orket det som fulltidsjobb, og trives veldig godt med det jeg jobber med i dag. (Veldig godt å være ferdig med studiene egentlig...) Men en veldig god erfaring å ha med videre :)

Lykke til i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag  :)

Tusen takk for det :)

Har hatt den type jobb i til sammen seks år, veldig deilig å ha en helt annen type jobb enn det som er studie-relatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...