Gjest Hilde79 Skrevet 22. august 2006 #61 Del Skrevet 22. august 2006 Mmmmm... deilig middag Jeg kan ikke få nok av ferske lakse-filéter, og her er de ekstra gode!! Det er sjelden jeg spiser fisk på østlandet. Etterpå skal jeg inn til byen igjen og møte ei venninnen av meg som jeg ikke har sett på et par mnd. Har sykt lyst på øl i kveld, men kan ikke ta det helt ut, skal på jobb-intervju i morgen. Har søkt på jobb på omsorgsbolig, samme stiftelse som jeg har jobbet for før på hjemstedet mitt. Håper det går bra, det hadde hvertfall vært kjekt med jobb i Bergen også. Å jobbe hver gang jeg besøker kjæresten min i Oslo, er litt kjedelig. Da kunne jeg jo egentlig tenke meg å slappe av og finne på ting. Vi får se hva som skjer i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 23. august 2006 #62 Del Skrevet 23. august 2006 Lykke til på jobbintervju. :kryssefingra: Laks står på menyen her og idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 23. august 2006 #63 Del Skrevet 23. august 2006 Lykke til på jobbintervju. :kryssefingra: Laks står på menyen her og idag. ← Takk Det gikk kjempebra, får se hva slags telefon jeg får i neste uke! (MÅ ha laks i dag og jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 24. august 2006 #64 Del Skrevet 24. august 2006 :krysserfremdelesfingra: Rettelse: i dag blir et laks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 24. august 2006 #65 Del Skrevet 24. august 2006 Sånn, da var oppvasken unnagjort! Om en liten stund skal jeg på Teatergarasjen og se Sons of Liberty med en eller annen vampyr-splatter-slakte-greie.... hehe.... http://sonsofliberty.no/ Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 24. august 2006 #66 Del Skrevet 24. august 2006 Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 24. august 2006 #67 Del Skrevet 24. august 2006 Kos deg i kveld! ← Hei du. Koselig at du stakk innom. Skal kose meg ja. Har store forventninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 24. august 2006 #68 Del Skrevet 24. august 2006 Herregud!!!! Dette må dere bare se: http://sonsofliberty.no/ Her er en link til Black Box for dere som bor i Oslo: http://www.blackbox.no/docs/2006_02/prog/01.php Bare gå og se! Jeg storkoste meg!!!! Kan ikke engang PRØVE å gjenfortelle, det går ikke... LØP for å se!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 25. august 2006 #69 Del Skrevet 25. august 2006 Sånn! Nå har jeg skaffet meg forsikring. Det var jammen på tide. Det er en pakke fra If, som innebærer innbo-, ulykkes-, reise- og tyveri forsikring på pc og sykkel. 160 kr i mnd, det syns jeg ikke er så verst... når jeg tenker meg om, så har jeg ikke peiling på priser, så jeg vet ikke om det er bra eller ikke... men det er absolutt overkommelig for meg. Nå skal jeg kle på meg, skal møte ei venninne kl 13. Vi skal bestige Lyderhorn. Skal bli deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 25. august 2006 #70 Del Skrevet 25. august 2006 Hei du! Så koselig! Jeg er sinnsykt trøtt. Venter på å bli litt mer edru, så skal jeg gå og legge meg. Har gått Stoltzekleiven.... (vet ikke om det skrives sånn) og er DRITSLITEN. Det er visst ikke bra å drikke øl etter en slik økt. Jeg var sikker på at jeg kom til å dø. Det var BRATT SOM HELVETE!!!!!!!!!!! Men nå er jeg selvsagt fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 25. august 2006 #71 Del Skrevet 25. august 2006 Ha en god natt du Jeg må nok gå løypa igjen. Kan ikke ha en så dårlig tid hengende på meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. august 2006 #72 Del Skrevet 26. august 2006 I fin form i dag Det eneste jeg skal i dag er å dra på Teatergarasjen for å se De Utvalgte Ser frem til det, men før det skal jeg bare sløve litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. august 2006 #73 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg burde komme meg i dusjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. august 2006 #74 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har hvertfall betalt regninger... det er jo konstruktivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. august 2006 #75 Del Skrevet 26. august 2006 Sooooooooooooooooooooooooooool :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. august 2006 #76 Del Skrevet 26. august 2006 Herregud så mange tomflasker det plutselig var her da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 26. august 2006 #77 Del Skrevet 26. august 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. august 2006 #78 Del Skrevet 26. august 2006 God helg! ← Takk, det samme! Forestillingen på Teatergarasjen var heller en moderat opplevelse... ikke fordi det egentlig var en middelmådig forestilling, men jeg forstod ikke alt. Men det jeg forstod var sterkt for å si det sånn. Dette ble det ikke mye fornuftig ut av, jeg som har lyst til å fortsette med analyse og teaterkritikk.... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 26. august 2006 #79 Del Skrevet 26. august 2006 Har det seg sånn at du studerer noe innen teater-bransjen eller??? ← Jeg studerer teatervitenskap på UiB. Men vet ikke helt hva jeg skal bli når jeg blir stor... Men som sagt... kritikk og analyse er noe jeg vil fortsette med. Også dramaturgi, produksjon og undervisning.... puh.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 27. august 2006 #80 Del Skrevet 27. august 2006 Hehe... jeg tror jeg overvurderte meg selv i dag. Først trente jeg pilates i ca tre kvarter. Deretter tok jeg en skikkelig økt på rompe og lår, så trente jeg biceps og triceps.... også så følte jeg meg så JÆVLIG BRA, og tenkte at jeg skulle jogge en tur.... jeg har ikke jogga på mange år, men har hatt lyst til å starte opp igjen nå. Men jeg er alltid så treig i oppstarten, så jeg har liksom ikke kommet i gang... og tenkte at når jeg fikk denne boosten av et styrke-løft, så var det bare å go with the flow.... Det var jo bare teit. Jeg peste meg avgårde og etter ti minutter fant jeg ut at... nei... nå er det bare å hoppe i dusjen... Får ta en ting av gangen neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg