Gjest Hilde79 Skrevet 16. september 2006 #181 Del Skrevet 16. september 2006 Har ikke sett Reprise, men jeg har veldig lyst. Skal bli digg å se noen andre tryner enn Nicolai Cleve Broch, Axel Hennie og Kristoffer Joner.... Ja, de er dyktige... men overeksponert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 17. september 2006 #182 Del Skrevet 17. september 2006 Har ikke sett Reprise, men jeg har veldig lyst. Skal bli digg å se noen andre tryner enn Nicolai Cleve Broch, Axel Hennie og Kristoffer Joner.... Ja, de er dyktige... men overeksponert. ← Akkurat det satt jeg også og tenkte. Var sikkerlig lei av de fjesene... Skuespillerene i Reprise hadde jeg aldri hørt om (uten om en kjent som jeg ikke husker navnet på,men han hadde bare en liten rolle), men de var flinke! Filmen var liksom morsom samtidig som den var spennende,trist og fikk deg til å tenke litt liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 17. september 2006 #183 Del Skrevet 17. september 2006 Må nok se den, ja Er så mye norsk film jeg ikke har fått sett enda... må nok ta meg en dvd-kveld og noen kinoturer. Meeeeeeeeeen.... nå er det vel natta.... for min del hvertfall... Jeg er stolt av å ha kommet halvveis på lista, men det gjenstår jammen meg like mye...... God natt, folkens. Ikke finn på så mye tull... bare litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 17. september 2006 #184 Del Skrevet 17. september 2006 ÅÅÅÅÅ, våknet opp med helt syke mens-smerter, og attpåtil kom mensen litt for tidlig!! Grrr.... (Bedre enn for sent hvertfall...) I dag må jeg bare prøve å lese litt. Samle stoffet og finne en oppgaveformulering. Innsatsen min hittill har vært særdeles lite å skryte av... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 17. september 2006 #185 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Jeg kan skrive under på Malinas Repriseanbefaling, vi så også den på fredag, og jeg likte den veldig godt, nettopp av de grunner hun nevner. ÅÅÅÅÅ, våknet opp med helt syke mens-smerter, og attpåtil kom mensen litt for tidlig!! Grrr.... (Bedre enn for sent hvertfall...) I dag må jeg bare prøve å lese litt. Samle stoffet og finne en oppgaveformulering. Innsatsen min hittill har vært særdeles lite å skryte av... ← Bra du ser det positive i det da. Jeg dropper treninga pga. av mensen i dag jeg, ikke godt å hoppe å løpe med ømme pupper. Skal heller ta meg en laaaang tur ut på kvelden engang. Ha en fin søndag! :rosasmil: Edit: skriveleif Endret 17. september 2006 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 17. september 2006 #186 Del Skrevet 17. september 2006 Hehe, blir nok tur på meg og, ingen voldsomme utskeielser her nei Fin søndag til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 17. september 2006 #187 Del Skrevet 17. september 2006 Kjipt med menssmerter. Jeg har sinnsykt menssmerter hver gang,men heldigvis har jeg fått tabletter på resept av legen som hjelper! Håper det blir bedre utover dagen Flinke du som jobber selv på en søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 17. september 2006 #188 Del Skrevet 17. september 2006 Takk, Malina Hmmm... nå MÅ jeg jo jobbe... nå har noen sagt at jeg er flink...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 17. september 2006 #189 Del Skrevet 17. september 2006 Hmmm... nå MÅ jeg jo jobbe... nå har noen sagt at jeg er flink...... ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 17. september 2006 #190 Del Skrevet 17. september 2006 Koselig dagbok du har! Du fikk hjernecellene mine i sving med 100-ting lista Fortsatt fin dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 17. september 2006 #191 Del Skrevet 17. september 2006 Hei Tibz!! Koselig at du stakk innom! Ja, det er en oppfordring til alle som er innom her, at de skal begynne på en liste selv.... men det var mer jobb enn det jeg trodde... ta 10 i slengen.. eller 5 Velkommer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #192 Del Skrevet 17. september 2006 Fjellhamar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 17. september 2006 #193 Del Skrevet 17. september 2006 Fjellhamar ← .....eeeeehhh....ja... pendler Fjellhamar/Bergen.... var det gæærnt???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #194 Del Skrevet 17. september 2006 Men atte.... jeg har bodd der i maaaaaange år serru... derfor jeg blei litt overraska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 17. september 2006 #195 Del Skrevet 17. september 2006 Hehe Jeg flytta dit inn til kjæresten min for tre år siden, så nå er jeg samboer på Fjellhamar med et jomfrubur i Bergen... HAH, slå den!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #196 Del Skrevet 17. september 2006 Hehe Jeg flytta dit inn til kjæresten min for tre år siden, så nå er jeg samboer på Fjellhamar med et jomfrubur i Bergen... HAH, slå den!! ← Dærsken!!! Flott sted å bo på da!!! :-D Heldig du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 17. september 2006 #197 Del Skrevet 17. september 2006 Jepp Bor du der fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 17. september 2006 #198 Del Skrevet 17. september 2006 Jepp Bor du der fremdeles? ← Nei, i Lillestrøm nå, men er ofte på Fjellhamar. Skal dit etterpå å spise får i kål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 17. september 2006 #199 Del Skrevet 17. september 2006 Nei, i Lillestrøm nå, men er ofte på Fjellhamar. Skal dit etterpå å spise får i kål ← Da må du vinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 17. september 2006 #200 Del Skrevet 17. september 2006 Har dere hus på Fjellhamar, Hilde? Er det noe som facinerer meg så er det bebyggelsen der borte, så mange fine hus som ligger å klamrer seg fast i bergveggen. Jeg elsker å legge turene mine bort dit, ikke bare er det god trening med alle bakkene, men det er jo så utrolig mye flott å se på. Om jeg bare hadde hatt råd til et slik et. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg