Gå til innhold

Dere med kronisk søvnproblem

Fremhevede innlegg

Gjest Chantal
Skrevet
Vond smak i munnen? Vennen, det er ikke meningen at du skal tygge dem.

:lol:

Fra dårlig spøk til alvor: Det er jo veldig bra at Tolvon virker på deg. Det beviser jo bare at forskjellige ting virker forskjellig fra person til person. Men hva når ingenting virker? *syte*

Jeg har forresten også farget håret når jeg ikke har fått sove. Bare et lite tips: Ikke finn på å klippe en evnt. pannelugg etter to døgn uten søvn. Presisjonen er ikke på sitt beste. (snakker av erfaring :ler: )

Nei du forstår... jeg legger alltid Imovanen helt nederst og bakerst i munnen. Slik at jeg ikke skal smake en dritt, men det hjelper ikke. :ler:

Nei, ikke noe klipping av lugg. Jeg har også prøvd meg på den. :klaske:

Må være utrolig kjedelig når ingenting virker. Sånn som på deg og Hu I Svingen. Jeg hadde flydd på veggen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_jenny_*
Skrevet

Jeg blir litt misunnelig på samboeren, som bare legger hodet på puta og begynner å snorke etter 10 min. OG IKKE AT SNORKINGA HJELPER MEG MED Å SOVE. Ja, jeg sier det høyt. Ender ofte rasende irritert på sofan. Men nå er det senga med snorkern, så får se hvordan det går. He he.

Skrevet (endret)
Jeg hadde flydd på veggen.

Jeg har ofte vurdert det. Kanskje jeg ville greid å slå meg selv bevisstløs, og få noen timers hvile. :ler:

Må jo tilføye at det er enkelte ting som virker, om enn i noe begrenset grad, og høye doser. Men da kommer vi tilbake til problemstillingen med at man ikke kan bruke disse medikamentene for lenge av gangen.

Kanskje jeg og Hu i Svingen får satse på å ha et liv i de periodene vi får sovemedisin, og melde oss ut av samfunnet til vi kan begynne å ta dem igjen. Delvis uføretrygd eller noe sånt. Ufør i en alder av 23, det ville virkelig vært noe. :forvirret:

Endret av quirky
Skrevet
Jeg blir litt misunnelig på samboeren, som bare legger hodet på puta og begynner å snorke etter 10 min. OG IKKE AT SNORKINGA HJELPER MEG MED Å SOVE. Ja, jeg sier det høyt. Ender ofte rasende irritert på sofan. Men nå er det  senga med snorkern, så får se hvordan det går. He he.

Jeg har samme problemet med bikkja. :ler: Sov-i-ro hjelper jo litt, hvis ikke kan du gjøre som jeg gjør med bikkja- hive ham ut på gangen. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...