Gå til innhold

Hva er d m Høye menn???

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Vær trygg i deg selv lille_lurv, du vet vel egentlig at du har bra med utstyr hvis du skal bli den neste Holmes :sjarmor:
Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har forstått d; etter innlegg om sko,høye hæler og tær og slikt...

Artig at du også har små føtter, ikke lekkert med pailabber på damer.

Høye menn må da gjern bruke størrelse 46.....

Høh, pailabber på meg er veldig pent skal jeg si deg..( bruker 41 :oops: )

Gubben bruker 49 :sjarmor:

Men ifølge Glamdama, kan ikke jeg være mye hverken trang eller god i senga gitt :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Men ifølge Glamdama, kan ikke jeg være mye hverken trang eller god i senga gitt :ler:

:trøste: Finnes flere måter å trene opp musklene på vet du, selv om du ikke er så heldig utstyrt fra naturens side :ler::ler::ler:

(sier cirkus-freaken, skal vi tro Chimp :hoho: )

Gjest Anonymous
Skrevet

:trøste: Finnes flere måter å trene opp musklene på vet du, selv om du ikke er så heldig utstyrt fra naturens side :ler::ler::ler:

(sier cirkus-freaken, skal vi tro Chimp :hoho: )

Ja jeg må nok begynne å trene for harde livet nå tror jeg :ler:

Skrevet
Du må være litt av et syn!!!! :o :sjarmor:

Hun er igrunnen det ja... :sjarmor: men det med skostørrelsen er ikke sant. Jeg bruker nemlig 40...

Suz :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Hva? For det første, det med at jeg er et syn, håper jeg var positivt ment, eller så :briller: Capice?

For det andre, påstår du at jeg juger om skostørrelsen min, eller at du er snacks på tross av 40? Hm? Hvorfor tror dere du snurpa føttene på damene i Kina? Helt sant!!!

Men dere jenter, hva syns dere egentlig om HØYE menn???? :oops: krmt...

Skrevet

Som sagt; Jeg liker MENN!!! :sjarmor:

der er d en sammenheng mellom skonummer og penisstørrelse....I know!

Gjest glamourgirl
Skrevet
Som sagt; Jeg liker MENN!!! :sjarmor:

der er d en sammenheng mellom skonummer og penisstørrelse....I know!

:lol: You tell them Chimps!!! Og dessuten en klar sammenheng mellom kvinners skostørrelse og hvor gode de er i senga :sjarmor: *Glammy gir seg IKKE*

Skrevet

Da er jeg bedre enn deg såhhhhh....for jeg bruker 40 og du bare 36.....Jeg er MYYYYYYE, MYYYYYYE bedre enn du..... :tunge1:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Da er jeg bedre enn deg såhhhhh....for jeg bruker 40 og du bare 36.....Jeg er MYYYYYYE' date=' MYYYYYYE bedre enn du..... :tunge1:[/quote']

:klaske: Åh, små føtter din sodd! Her snakker vi omvendt proposjonalt :riste:

Skrevet

JEG bruker str 40! Og jeg liker også menn!!!

:hoho:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Jeg liker også menn! ....best.... og har små føtter! Hvilket sammentreff!!!

Skrevet
:o Jeg liker også menn! ....best.... og har små føtter! Hvilket sammentreff!!!

Oho.... farlig nær viddene igjen nå... Det er ingen andre som vil gå i nærheten av denne tråden nå... :oops:

*løper for å gjemmes seg for moderator*

Suz :o

Skrevet
Hva starta den med da?????? :o

Skal vi se... :klø:

Hva er det med høye menn - var starten. Det var velegentlig lett. De er høye!!!

Suz :ler:

Skrevet

Ja, d ble vel egentlig konstatert i første innlegget; De er høye!!! Ferdig m det! Noe må man jo bruke resten av tråden til......Hvor lang erden f'resten??? Tråden??? Eller hvor høy??? :o

Skrevet
Ja' date=' d ble vel egentlig konstatert i første innlegget; De er høye!!! Ferdig m det! Noe må man jo bruke resten av tråden til......Hvor lang erden f'resten??? Tråden??? Eller hvor høy??? :o[/quote']

Mest lang - ganske vil jeg si... ganske lang...

Ja noen må jo utnytte plassen :o

Suz

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg i lang tid har lest feil her. Jeg trodde overskriften var "Hva er det med Høyremenn?"

Kanskje dét kunne vært en egen tråd?

:ler:

Skrevet
Jeg må innrømme at jeg i lang tid har lest feil her. Jeg trodde overskriften var "Hva er det med Høyremenn?"

Kanskje dét kunne vært en egen tråd?

Se DER har du et reellt PROBLEM man kan gå løs på ja.....HVA i huleste gikk gæernt m disse forvillede sjeler????

Gjest Anonymous
Skrevet

...og hvorfor kommer de stadig løpende ut av skapene sine og forteller om sin dragning mot andre Høyremenn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...