Gå til innhold

Hva er d m Høye menn???

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Hva er d m høye menn som gjør dem mere attraktiv enn sine mindre "brødre"?(jo høyere jo bedre nær sagt)Eller er d bare meg som har en "liten greie" på d?Takknemlig for synspunkter på saken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

- Høye menn rager i terrenget, og får dermed raskt oppmerksomhet

- høyde er tegn på sunnhet og en oppvekst med tilgang til nok næring. Fattige folk blir sjelden høye, rike folk som kan spise nok mat til å vokse blir høye. Jenter liker fra naturens og instinktenes side menn som ser ut til å ha tilgang til ressurser som næring.

- høye menn ser store ut, og kan derfor beskytte deg bedre enn små menn. Igjen - instinkter.

- høye menn ser bra proposjonert ut i mye større grad enn lavere menn. Selvfølgelig ser tynne, høye menn VELDIG tynne ut, men kroppsfett har mer å fordele seg utover enn på lavere menn, dermed ser de robuste ut heller enn fete.

- vi er blitt fostret opp på bildet av "høy og mørk", og dermed gir vi høye menn mer oppmerksomhet

- veldig høye menn liker visst ganske lave jenter, fordi den instinktive delen av hjernen signaliserer "avkom med henne gir deg mindre barn, som ikke trenger å oppleve alt peset med å være så høy som deg". (I hvertfall i følge kjæresten min. Han er 1.94 og jeg er 1.60. Hans ekser har vært omtrent på min høyde. Min eks er 1.89.)

Catzy

12

Gjest sexysadie
Skrevet

Så d er mine instinkter so jobber for meg altså...Kan være noe i d;Har aldrig vært sammen m en fyr under 1,95 cm, (er selv 1,57cm)Og min nuværende mann er 202 cm.Deilig!Men han har alltid før han møtte meg vært sammen m høye damer! (Hans x var hele 1,89cm)Interresant tema!

Skrevet

hehehe :-)

Måtte le le litt for meg selv her... :lol:

Det er jo sikkert noe i det.. (jeg er 162,5 og kjæresten min er 190 cm).8)

12

Skrevet

Ohoy

Tror det er noe med at (ivaffal jeg) må se opp på dem. Føler liksom at høye menn har en viss makt, en slags innflytelse over meg. Jeg føler meg trygg og beskyttet, som en liten jente igjen...

Vet ikke helt jeg altså, men jeg skjønner hva du mener...12

Gjest sexysadie
Skrevet

Så høye menn ruler altså?

Skrevet

Tja -høye menn skiller vel seg ikke ut i mengden menn etter min smak. Har hatt flere kamerater som er mindre enn meg, men jeg har aldri tenkt på høyden. Derimot har jeg møtt gutter med mindreverdighetskomplekser som ber meg ta av meg skoene (høye hæler) icon_biggrin.gif

Jeg er bare 172 og kjæresten min er 182, men på fest er vi stort sett like høye icon_wink.gif -uten at det har noe å si... (Bare veldig praktisk når vi skal kysse icon_smile.gif) Kjennner par som er over 0,5 meter i forskjell og det er en smule upraktisk noen ganger, ja icon_smile.gif

Uansett høyde betyr virkelig ingenting for meg -i motsetning til det som er inni de centimetrene...12

Skrevet

Høyden har ikke noe å si for meg. Jeg er ganske høy selv (1.81), og har stort sett vært sammen med menn som er lavere enn meg. Kanskje det bare er sånn at de høye gutta liker å ha noen å "se ned på"? icon_smile.gif (Bare tull fra min side, selvsagt. Bare en liten kommentar til alle dere "småjenter" her som har så høye menn. Kanskje jeg bare er litt misunnelig?)

Men, en ting, blir det ikke skrekkelig slitsom med en så stor høydeforskjell? Kyss, sex osv? Jeg tror jeg holder meg til +/- 5-10 cm, jeg...12

Gjest sexysadie
Skrevet

D er ikke noe problem i d hele tatt for han bøyer seg jo bare ned...!

Skrevet

Høye menn har liten tissetass har jeg hørt, så jeg fant meg en midt i mellom og er stooooor fornøyd icon_wink.gif

12

Skrevet

Jeg tror nok det er restene av steinalder-dama som gjør at jeg ser litt ekstra på høye menn, ja.

Har en teori om at det er fordi han da er i full stand til å "passe på meg" (som flere har vært inne på), og ta seg av meg.

Det er kanskje ikke helt stuerent for en kvinne i dag å si... Men jeg liker det slik.

Liker at han er mye større og sterkere enn meg - han må liksom kunne grisebanke meg hvis han følte for det (noe han selvsagt ikke gjør icon_wink.gif).

Jaja, dette høres dumt ut, men det er nå en gang slik.

Søtt når han må bøye seg ned... icon_rolleyes.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

He he Thea, jeg også har hørt det icon_smile.gif

Min er akkurat like høy som meg, og på fest er jeg høyere icon_smile.gif

Men han er tidligere kroppsbygger og har masse deilige, store muskler, så det kompenserer kanskje?...

Jeg elsker iallefall å kjenne på den der følelsen "han tar seg av meg, jeg er den lille jenta han beskytter".

Men av og til kjenner jeg meg som verdens sterkeste alene!!!

Kommer an på humøret mitt icon_wink.gif

Når han legger de store, muskuløse armene omkring lille meg og kysser meg på munnen så er jeg i den 7. himmel!!!!!!!!

*gurr*

12

Skrevet

Thea: Tror heller at normale tissetasser kanskje *ser* litt små ut på store menn, men at det er fordi det er så mye kropp rundt. Akkurat slik f.eks. bodybuildere *synes* at dingsen deres ser liten ut og glemmer at det etterhvert er blitt så mye muskler rundt den at den ser mindre ut.

De 2 dingsene på de 2 høye mennene jeg har sett, har vært mer enn bra nok. (OK, har kanskje ikke det store sammenlikningsgrunnlaget, da. icon_wink.gif )

Kanskje lave jenter er mer opptatt av høye gutter, fordi de trenger noen til å "beskytte" seg i større grad enn det større jenter gjør? De jentene jeg kjenner som er 1.70 og oppover ser ut til å finne seg kjærester på sin høyde, og ikke sååå mye høyere.

Catzy12

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er morsomt å se hvor mange argumenter kvinner som har fått en lav mann, kan produsere... for å legalisere et valg de EGENTLIG vile gjort annerledes i dag...

Hilsen høy mann...

Skrevet

Jupp.Høy mann har heeeeeelt rett.Hver eneste dag,time,minutt,sekund angrer jeg på at jeg ikke gikk etter høyden da jeg skulle finne meg en mann icon_razz.gif

Dessuten Høy på pæra,nei høy mann mente jeg icon_rolleyes.gif .Tror ikke du finner mange kvinner på KG guiden som har fått seg en mann.De ligger ikke akkurat pakka inn under juletreet.

Det takker jeg han i høyden for.For jeg fant han jeg ville ha,and he`s all i need icon_wink.gif12

Gjest Anonymous
Skrevet

Det som er fint ved å være høy (jeg er selv 1.92) er at jenter blir akkurat som dette: icon_rolleyes.gif

icon_smile.gif fra Elefanten

Skrevet

er liten (155) og har aldri vært tiltrukket av svært høye menn. holder meg under 1.80 som er mer enn nok...synes det er det passer meg best rent fysisk. kanskje jeg er unntaket som bekrefter regelen?

Gjest Anonymous
Skrevet

*S* jasså høy mann, så du mener d. Alle må jo tenne på det samme:) Alle har vel fulgt med på biologi timene på skolen? så det er vel ikke noe nytt for noen av oss att vi har instinkter fra fortiden. Noe som bla er høyde og utseende generelt på både kvinne og mann. Dette har selvfølgelig betydning uansett hva vi måtte mene. Jeg er ikke mer enn 176 høy, men har aldrig hatt noe problem med å få meg dame under 170 eller over 180 synes heller ikke selv jeg er så utrolig liten:) så jeg vet ivertfall att høyde alene absolutt ikke er den eneste betydningen for en dame. Men selvfølgelig vil vel de fleste menn, (ivertfall overhere) være over 180 høy, fordi samfunnet på en måte krever d. Derfor merker man også fort att menn over 180 kanskje en del ganger kan være litt mere rå i kjeften fordi de vet att de har høyden, og derfor selvtillitt basert på dette alene. Men det er jo ikke noe galt i det, men jeg vil bare si til dere andre (små gutter)som de over 180 kaller d:) Ikke gidd å tenk såååååå mye på d, d vil heller ødelegge en masse sjanser som du kunne ha fått. Tror nemmelig det er mange der ute som har utrolig dårlig selvtillit på grunn av høyden sin, selv om de ikke er noen små dverger*s* bee stroong*S*

Skrevet

Vil bare tilføye at for meg så trenger ikke menn være 2 meter for å rage høyt over meg.

For ei jente på rundt 160 (som vel er ganske normalt) så er jo også en gutt på 175 høy(-ere).

Tror ikke høyden er avgjørende akkurat, selv om det er litt pent å se på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...