Gå til innhold

Siams svangerskapsdagbok 2


Siam

Anbefalte innlegg

Hei vennen! Så fint at du har det fint i graviditeten foreløpig... jeg håper virkelig at du får et knallbra svangerskap!! Så kos at dere hadde en fin Oslo tur! Kanskje vi sees neste gang?

Moro meg Oliver.. Pernille kan ikke peke enda... men såååå stor og maamaa og paapaa er tinger her for tiden.

Ønsker deg en knallfin helg!

kos :klem: shy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åj åj åj..... dere gikk på en "smell" dere også... :):ler::ler::ler:

neida, bare tuller..... kjempekoselig med full klaff før prøveperioden :) Blir mindre ventetid på IKM og sånn.

GRATULERER MASSE!!!!

Håper svangerskapet går bra !!

Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så masse besøk, da! Koselig.

Masse klemmer tilbake til Holly Hobbie og Mrs.Potter.

Shy: jeg har planer om en lengre tur i juli, håper dere er hjemme da for jeg treffer dere gjerne! Alltid like kos. :klem:

Takk for det Missbumblebee, det blir rolig feiring på oss, gitt.

Cappocino; ja det er jo like greit, å vente på IKM er jo egentlig uutholdelig. Men jeg hadde gledet meg litt til den spenningen også... Takk for gratulasjon. :klem:

Mannen har vært på et par møter i dag også, og han har liksom pappaperm... Jammen bra jeg er hjemme og kan passe på Oliver. :ler:

I dag har vi gått en lang tur med en trillevenninne, hun har planer om å bli befruktet asap, så kanskje vi får nr to nærme hverandre også. Hennes sønn og Oliver er født samme dag.

En kjempefin trilletur med innlagt cafétur hadde vi i alle fall.

Mannen og jeg feiret St. Hans med en øl og munkholm på verandaen, nå har vi trukket inn og blir nok her resten av kvelden.

Har sendt over de papirene Aetat manglet, så får jeg bare håpe at de kan motta dem på mail...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

:vinke: Heisann!

Håpe du slipper kvalmen,men det er vel mest sannsynlig ettersom du ikke har blitt kvalm enda.

Hvordan er det med Oliver nå? Er han en liten ramp :) ?

Jeg er kjempestolt når Emma går på stuegolvet vårt. Trodde virkelig ikke hun skulle begynne så tidlig. Ting skjer sånn helt plutselig. Plutselig krøp hun, så reiste hun seg opp osv. Helt uventet alt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler: ...... hehe..... må bare le litt :ler::ler: .... var i Moss idag, på det nye senteret på Amfi. Der så jeg en jente med en vogn og en sånn skilt som det stod Oliver på! Tenkte at det må jo være Siam.... hehe.... studerte henne grundig og klarte ikke å bestemme meg å gå bort eller ikke.... begynte å gå bort til jenta men så så jeg nærmere på skiltet og der stod det fødselsdato 0306, dvs det kunne ikke være deg..... tenk om jeg hadde gått helt bort og sagt "hei på deg Siam"... jenta måtte ha trodd jeg var spikk spenne gærn!!! :ler::ler::ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:  :ler: ...... hehe..... må bare le litt :ler:  :ler: .... var i Moss idag, på det nye senteret på Amfi. Der så jeg en jente med en vogn og en sånn skilt som det stod Oliver på! Tenkte at det må jo være Siam.... hehe.... studerte henne grundig og klarte ikke å bestemme meg å gå bort eller ikke.... begynte å gå bort til jenta men så så jeg nærmere på skiltet og der stod det fødselsdato 0306, dvs det kunne ikke være deg..... tenk om jeg hadde gått helt bort og sagt "hei på deg Siam"... jenta måtte ha trodd jeg var spikk spenne gærn!!!  :ler:  :ler:  :ler:

:ler: Hi, hi, det hadde jo vært morsomt.

Det var kanskje like bra du ikke gikk bort, da. Men ta gjerne kontakt neste gang du er i Moss, vi får jo neste permisjon samtidig.

Ellers takk for besøk marthepia og April.

Vi var på hytta fra lørdag til søndag, tidligere på dagen spiste vi lunch sammen med svigers for å feire deres 34-års bryllupsdag. Koselig at vi blir invitert.

Søndag bestemte vi oss for å dra og besøke Olivers oldeforeldre, så nå har vi akkurat kommet hjem derfra. Veldig hyggelig å være på besøk, men greit å ha det gjort også.

I morgen ser vi an været. Om det blir fint vær drar vi på hytta, men om det blir sånn som det er meldt har vi litt av hvert å finne på i hus og hage også.

Jeg synes, hvis jeg kjenner ekstra godt etter, at jeg noen ganger er bittelitt småuggen. Ikke direkte kvalm, men heller sånn at jeg kanskje holder på å bli kvalm. Magen har svulmet opp, ikke sånn fint gravidaktig, men mer tjukk og feit-aktig! :frustrert:

Puppene er bittelitt ømme, det er noen ganger ganske vondt når Oliver ammer.

Ellers alt bra.

7+3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med spire nr. 2 i magen! :blomst:

Ukene har gått raskt unna og igrunnen er det ikke fryktelig lenge igjen til de magiske 12! ;)

Kjempebra at du er i forholdsvis god form også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke bare er meg som svulmer opp og ser feit ut... ;)

Håper kvalmen holder seg borte, og at puppene ikke blir så ømme at amming blir et problem.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk Teddy Toria og Prada.

I dag kom jeg meg jammen på trening! :lol: Men jeg har vært sliten og litt småuggen i hele dag, så det tok litt på.

Mannen, Oliver og jeg var en liten tur i byen og kjøpte ny bukse til mannen.

Mamma kom en liten tur på besøk, hun bare måtte se Oliver, og det skjønner jeg jo godt. Verdens skjønneste unge!

Han er bare så sjarmerende om dagen, han er bare blid og fornøyd. Han peker på alt han ser og sier dæ! og aaaaa. Krabbingen begynner å sitte bra, han kommer seg lett av sted. Han reiser seg opp på knærne, og prøver å klatre i buksene mine.

7+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Missbumblebee.

Trøtt i dag. Fikk vondt i hodet utover kvelden i går, og har sovet veldig dårlig i natt pga den. Paracet hjalp ikke, og noe sterkere kan jeg ikke ta. Fikk sove litt lenger i dag, men er allikevel helt på felgen. Det blir tidlig i seng for meg i dag, vaffal!

Fikk brev fra ABC i dag, og jeg har fått plass! Har til og med fått samme jordmor som sist. Første kontroll er først 21. august, men jeg har en legetime i slutten av juli. Jeg føler meg mye mer avslappet sammenlignet med forrige gang, så jeg synes det er greit å ikke ha noe mer oppfølging enda. Det er jo tross alt ikke så mye lege eller jordmor kan gjøre fra eller til. Første trimester får nesten bare gå sin gang. Foreløpig er jeg bare glad jeg enda kan ligge på magen og at jeg uproblematisk kan bøye meg ned og knyte skolissen min.

Vi har vært en tur hos svigers og spist middag. Det passet meg egentlig ikke så bra i dag, jeg er så sliten. Vi har nesten ikke vært hjemme en hel dag siden mannen gikk ut i pappa-perm. Og i morgen drar vi til Voss og blir der til over helgen... Det blir lang biltur på lillegutt, men vi skal ta oss god tid. Og om vi kommer oss sent avgårde i morgen skal vi overnatte på hytta.

7+5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Siam! :vinke:

Artig at vi kan foelge hverandre denne gangen, selv om du "leder"! ;)

Saa flott du fikk plass paa ABC. Her borte faar man ikke noe valg, men sykehuset jeg mest sannsynlig blir sendt til er nesten nytt og skal vaere veldig bra. Men vet ikke om de har seng til pappaen og slikt...har de ikke det paa ABC?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holly Hobbie: Jo, det er familierom, og pappa'n blir godt ivaretatt under fødslen.

Men det aller beste er at det ikke er "sykehus" i like stor grad, stemningen er lun og hyggelig, og det er de beste og mest engasjerte jordmødrene som jobber der!! :)

Prada: neida, og i alle fall ikke nå! Med en bitteliten i magen. Men jeg har prøvd hangglider, jeg har raftet noen ganger, og jeg elsker å dykke (bare vannet er varmt nok). Så jeg gleder meg til å se hva de finner på for noe sprell der oppe.

Vi har familie vi skal besøke, så det blir nok mange, mange hakk roligere på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tittentei! Jeg var en liten tur på Voss i går jeg, spiste middag der på vei hjem fra Bergen. :)

Håper du koser deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marthepia

Det ble ikke så lenge imellom denne gangen heller på barna våre. Testet meg idag og den var klar positiv! Skal teste meg igjen i morgen også for å se :) Jippi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin helg og at du koser deg på Voss :)

Og så er du sååå heldig som er gravid igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...