Gå til innhold

skritteller.........

Fremhevede innlegg

Gjest trimmeguri
Skrevet

har gått 35000 skritt siden fredag. skal ut og gå senere i dag

Videoannonse
Annonse
Gjest sørlending
Skrevet

Hvor mange skritt skal man egentlig gå om dagen? Og vil man gå ned i vekt dersom man oppnår det anntall skritt pr dag som liksom er det "rette"?

Gjest Monana
Skrevet
Hvor mange skritt skal man egentlig gå om dagen? Og vil man gå ned i vekt dersom man oppnår det anntall skritt pr dag som liksom er det "rette"?

Tja, i bruksanvisningen til min skritteller står det at for å holde seg frisk og motvirke livsstilssykdommer, bør man gå 10000-12000 skritt pr.dag, og man må over 15000 skritt for å gå ned i vekt. Jeg vil tro dette gjelder sammen med et sunt kosthold, uten at det står noe om det... (Men uansett bør man jo spise sunt, både for den fysiske og psykiske helsa... :) )

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har gått 4371 i dag (kl er nå 21:30), og jeg har hatt den siden 19:30 :ler:

Skrevet

Er med jeg! 5508 til nå. Har vel igjen noen skritt i dag, men ikke sååå mange... Satser på fler i morgen!

Skrevet

Går med skritteller jeg også.

Har funnet ut at jeg går mellom 7-9000 skritt på jobb hver dag, inkludert å komme seg fram og tilbake til jobb. Så på en vanlig dag er jeg på rundt 10-11000 skritt.

Der jeg må bli mye flinkere er helgene. Da sitter jeg mye stille foran skjermen, slik som nå... :sjenert:

Skrevet

Jeg har også fått meg skritteller. Har en stillesittende jobb, så da er det kjekt å få litt motivasjon til å bevege seg litt i fritiden. I går ble det 11 000 skritt, og i dag har det (hittil) blitt 8000. Jeg var ute og gikk tur i dag, og hadde egentlig tenkt til å gå mye lengre, men så ble jeg tatt av regnet. Spørs nok om jeg når målet om minst 10 000 skritt hver dag, i dag.

Skrevet

Jeg harr 5000 og noe etter 4 timer på jobb.

Og det var en veldig rolig da, skjedde omtrent ingenting..

Skrevet

10 000 skritt-regelen gjelder egentlig bare hvis du har den på det *hele* dagen fra du setter bena ut av senga til du legger deg for å sove..

• 4 uker senere...
Gjest Skritteller
Skrevet

Kjøpte skritteller, SIlva pedometer pluss hos www.nkgruppen.no. FIkk den i postkassen dagen etter bestilling. Utrolig fornøyd! :)

Skrevet

Har kjøpt hos nkgruppen.no jeg og. Bestilte en med panikk alarm. stilig liten sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...