Gå til innhold

skritteller.........

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Thalassa
Skrevet

da hadde jeg sendt den tilbake hvis jeg var deg og bytta i en annen modell.. hvis de er raske på levering er de sikkert keen på å gi god helhetlig service til folk :)

Gjest trimmeguri
Skrevet

jeg har ikke brukt skritt-telleren inne eller på jobb...bare når jeg bevisst er ute for å gå tur/trimme. hva syns dere. skal vi ta med alt, eller kun når vi trimmer? :forvirret:

Gjest Gjest
Skrevet

jeg trodde et skritt var et skritt? siden det anbefales 10000 om dagen, har ikke "hørt" at det må være i forbindelse med trening.. men samme for meg. Blir tøffere da å komme opp i 10000 hvis man bare har den på på trening, mosjon... :smilbla:

Gjest Thalassa
Skrevet

det var meg over ja.. :) bestem du da trimmeguri, du startet tråden.. ;) men fort deg for da må jeg slette alle skritta mine i dag før jeg går tur... :ler: fortfort

Gjest trimmeguri
Skrevet

hvis det ikke blir store protester, så tar vi den i bruk kun når vi er ute for å trimme :) håper jeg ikke ble for sen, Thalassa!

Gjest Thalassa
Skrevet (endret)
hvis det ikke blir store protester, så tar vi den i bruk kun når vi er ute for å trimme  :) håper jeg ikke ble for sen, Thalassa!

det er egentlig like greit, for man går ikke ned i vekt(hvis det er målet) uansett hvis man bare beveger seg like mye som før, nå må man liksom ta i litt for å komme opp i 10000! nei jeg sitter pal foran tv ennå jeg vettu :ler: får røske meg opp av sofaen før det blir alt for sent! rapporterer tilbake etterpå!

10000 er forøvrig målet mitt hver dag utenom 1 hviledag i uken.

Endret av Thalassa
Gjest Thalassa
Skrevet

tro det eller ei, men etter 1 time og 20 minutters rask gange har jeg gått 9808 skritt!

:klappe: for meg selv, da blir 10000 i morgen piece of cake.. eller kanskje ikke? ;)

Gjest trimmeguri
Skrevet

bare 5041 skritt i dag :grine: gleder meg til min mann kommer hjem. da slipper jeg barnevogna og bestikkelser til 2-åringen som sitter oppi og helst vil gå selv. så fra lørdag av blir det full fres! tror jeg ;)

Gjest Malina
Skrevet

I dag: ca. 14 000

I dag har jeg gått to lange turer og surret en del hjemme.

PS: Man skal ha på seg skritt telleren hele dagen, ikke bare regne med treningen.

Gjest Thalassa
Skrevet (endret)

ja det blir litt vanskelig å skille mellom trening/mosjon og hva som ikke er mosjon og bare en vanlig fritidsaktivitet.. hvor går grensen, er det når man tar på seg treningstøyet at telleren starter, er det når man sykler til byen for å handle, når man drar på sightseeing og går ræva av seg.. :forvirra:

har gått steike langt i dag men har ikke hatt skritteller på siden det jeg gjorde ikke regnes som trening/mosjon. (ihvertfall 20000 skritt!)

og nå har jeg absolutt ingen planer om å trimme av noe slag! :)

Endret av Thalassa
Gjest trimmeguri
Skrevet

Tror vi må bli enige her........... Hva med all uteaktivitet? Målet mitt er iallfall å komme seg ut og bruke kroppen. Syns det blir litt på kanten å bruke den inne..

Skrevet

Når man som meg har hus med tre etasjer, vaskemaskina i kjelleren og tørkestativa på loftstua, så blir det endel skritt inne også, jeg kommer til å bruke den hele tiden... (når den ikke henger seg opp.. må kjøpe meg ny tror jeg)

Skrevet

Jeg går inn i full jobb i morgen, for sommeren. det er en død periode på jobb (butikk), så lite å gjøre. Men jeg har planer om å gå minst 1000 skritt for hver time jeg er på jobb, pluss å gå en tur.

Gjest Thalassa
Skrevet (endret)

for meg kan vi godt bruke den bare ute, men er ikke sikkert husmødrene her er helt enig.. :smilbla:

I dag har jeg ikke gått mange skritt, skikkelig sliten etter de to siste dagene, tar en sykletur etterpå men thats it, og ikke noen skritteller på meg i dag heller (ikke noe vits med sykkelen).

Endret av Thalassa
Gjest trimmeguri
Skrevet

6565 skritt ute i dag. har også vasket hus, men det uten skritteller.. ;)

Skrevet

ble 8809 skritt på meg, litt mindre en planlagt, men det var ekstra ekstremt rolig på jobb i dag...

får ta litt flere skritt igjen i morgen.

Gjest gjesta
Skrevet

Leste et sted at du bør ta minst 8000 skritt pr. dag.

Vurderer sterkt å anskaffe meg en. Jeg har et bein som må trenes opp etter et brudd. Fått beskjed om å gå turer i skauen. Hadde vært greit med en skritteller for motivasjonen.

Skrevet (endret)
Leste et sted at du bør ta minst 8000 skritt pr. dag.

Vurderer sterkt å anskaffe meg en. Jeg har et bein som må trenes opp etter et brudd. Fått beskjed om å gå turer i skauen. Hadde vært greit med en skritteller for motivasjonen.

Ja kan du ikke det da? Jo fler jo bedre ikke sant! :) Da melder jeg meg på i samme slengern.. har smugkikket litt på denne tråden og lurt på om jeg ikke skulle joine også!

Endret av Malia
Skrevet

Jeg kjøpte meg en på coop for 50kr bare for moro skyld. Den teller ikke med alle skrittene tror jeg, men moro likevel. Og hva skal man vente seg til den prisen? I alle fall gøy å følge med på når man er ute og går. Og så er det ørlitegrann vanedannende:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...