Gå til innhold

skritteller.........

Fremhevede innlegg

Gjest trimmeguri
Skrevet

har kjøpt meg skritteller for å få opp motivasjonen og komme meg ut og gå. trenger noen som kan hjelpe meg å holde motivasjonen oppe ;) hva sier dere til en skrittellertråd? jeg kan begynne: i dag har jeg gått 7 594 skritt. er dere med?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet

er med!

bare 3956 skritt i dag :grine:

Skrevet

Hvor kjøper man skritt-teller, og hva koster det?

Gjest trimmeguri
Skrevet

en skritteller koster ca 200-220 kr. jeg kjøpte min på g-sport :)

Gjest Thalassa
Skrevet

jeg er med!

7228 skritt + at jeg har sykla en times tid og da teller den ikke alle "skrittene"

Gjest Thalassa
Skrevet

jeg kjøpte min på gadgets.no for 99 kr, men den er sikkert ikke så fancy som den på g-sport da :)

her

Gjest trimmeguri
Skrevet

i dag ble det bare 5206 skritt...men det var med barnevogn! :ler:

Gjest Thalassa
Skrevet

728 skritt :overrasket: men ikke vært helt bra i dag, får ta igjen i morgen siden det føles bedre nå.

Gjest synseren
Skrevet

Jeg er med! Må bare finne el. skaffe meg ny skritteller først.

Gjest Thalassa
Skrevet

I dag skal jeg gå 12000 skritt ferdig snakka!

Gjest trimmeguri
Skrevet

ble 7660 skritt i dag...barnevognapå slep i dag også. får ta det som styrketrening ;) utrolig hvor langt man må gå for å komme opp i 10000 skritt! det var jo det som var målet hver dag... :forvirret:

Gjest Thalassa
Skrevet

hvis du jogger en liten tur så får du fort mange skritt ;)

i dag har jeg gått 6548 skritt til nå men planlegger en liten tur ut etterpå så da blir det vel noen til tenker jeg.

Gjest Thalassa
Skrevet

OI!! :sjokkbla: det var mye.. hva har du gjort da?

Gjest Malina
Skrevet

Hehe, vet det var mye...var derfor jeg tenkte jeg kunne skrive tallet i dag :ler::sjarmor: Har vært på jobb(sykehus) noen timer i dag,samt lang løpetur og aerobic. :)

Du får fort mange flere skritt når du går turen da...så får nok mange i dag du også ;)

Skrevet (endret)

Guri så flinke dere er! Kanskje dere kan skrive med en forklaring på hvordan dere får gått så mye!?

Jobb, trening på fritida el?

Selv fikk jeg min nye skritteller i posten idag, fra skritteller.no, og etter at jeg starta den ca kl 14.30 har jeg gått 757 skritt. (den registrerer ikke de fem første hvis jeg har vært stillestående en liten stund, må registrere 5 jevne skritt før den teller. Derfor er det litt som ikke er med i det tallet da men..) Jeg har siden det bare vært hjemme, vasket klær, ryddet kjøkkenet og laget middag til tre sultne unger og en ihjelsulten mann ;-)

Men i morgen skal jeg (som idag) gå 5km i skogen når minstejenta er levert i barnehagen. Håper på bedre tall da!

Endret av Seterjenta
Gjest Malina
Skrevet

Jeg merker STOR forskjell på tallet de dagene jeg er på jobb eller har fri. Jeg går masse i jobben min, og sitter nesten aldri ned,så det blir mange tusen allerede før lunsj. I dag jobbet jeg veldig kort vakt,men hadde allikevel hatt atskillig lavere tall hvis jeg hadde vært hjemme.

Jeg går ofte 60min gåtur før frokost, og da har jeg rundt 6000 skritt når jeg kommer hjem. Det høres nokså riktig ut, for ettersom jeg har hørt av en treningsekspert så tar man ca 1000 skritt pr 10min rask gange.

Gjest Malina
Skrevet
Jeg er med! Må bare finne el. skaffe meg ny skritteller først.

Her kan du se en test av skrittellere før du kjøper.

Jeg har den fra Silvia som var en av to som 6 på terningen i denne testen. Jeg er fornøyd med min...enkel å forstå og stor nok skjerm.

http://www.pfizer.no/templates/Page____856.aspx

Skrevet

Hmm, min har hengt seg opp den... Siden forrige innlegg har jeg gått fram og tilbake til badet nede flere ganger (to unger i dusjen), opp i 2.etg og ned igjen en gang og tre turer til kjøkkenet... Den står fortstt på samme antall som isted, 757... rart

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...