Gå til innhold

skritteller.........

Fremhevede innlegg

Skrevet

13095 i går og 8742 i dag. Ganske fornøyd...

Videoannonse
Annonse
Gjest trimmeguri
Skrevet

11483 skritt i går :) I dag bhar jeg innvilga meg en liten pause, og har bare gått 4603 skritt ;) klar til bedre innsats i morgen!

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan funker skrittelleren? Jeg skjønner ikke...?

Skrevet

9574 ganske fornøyd :)

til deg som lurer på skritteller, det er noe raslegreier inni den, og hver gang du går et skritt leer du på hofta og det rister/rasler litt inni der og den teller et nytt skritt.

Skrevet

Raslegreier er en pendel... ;-)

Jeg fikk 7485 igår.. Har fått meg ny skritteller nå, etter at den andre streika. Nå har jeg Silva Pulse og er kjempefornøyd med den!

Gjest trimmeguri
Skrevet

13207 skritt idag! Alt er mye letter med mp3 spiller......... ;)

Gjest trimmeguri
Skrevet

10089 skritt i går ;) har dere andre gitt dere?

Skrevet

ca 12000 i går og 10111 i dag...

Målet om å klare minst 1000 i timen på jobb går greit foreløpig.

Gjest trimmeguri
Skrevet

30000 skritt de to siste dagene :klappe: til meg selv............

Skrevet

så flink du er trimmeguri :)

jeg gikk bare 1754 skritt ute i går, og i dag har jeg ikke vært på utsiden av døren faktisk!

Skrevet

Jeg gikk meg en tur i dag og endte på rett over 6000 skritt..

Skrevet

sorry trimmeguri at jeg ikke er så ofte innom tråden her.. men jeg er nok mer sykkel jente enn gå tur/jogge jente :) har syklet i over 2 timer i dag da.. hadde ikke skritt teller på dessverre.

Må bare si at jeg synes dere er kjempeflinke som står på alle sammen!

Gjest Thalassa
Skrevet

Åh da er vi to Malia.. :sjenert: får litt dårlig samvittighet jeg. Men trener jo så det er ikke det det står på liksom.

Stå på jenter! (og Malia... vi kunne nesten hatt en sykkel konkurranse.. hvem sykler lengst i løpet av en uke e.l :ler: )

Gjest trimmeguri
Skrevet

Bare 3076 skritt i dag :grine: Alene med tre barn i dag, så det har ikke vært så enkelt...Men, i morgen, da....... ;)

Gjest trimmeguri
Skrevet

12130 deilige ut på tur skritt i dag :ler:;)

Skrevet

14940 skritt så langt i dag, og 8691 aerobic steps :klø: hva nå det betyr da

Gjest trimmeguri
Skrevet

har lagt inn en pause fra gåingen i dag........fikk mensen i natt og det gjør vondt :grine: i dag lever jeg på smertestillende og varme bad :forvirret: hater disse dagene :frustrert:

Skrevet

Jeg gikk ca 9000 skritt i går på jobb, og i tillegg så gikk jeg og såmbo en tur på ca to timer sent i går kveld.

har vært noen dager på ferie, har gått masse i butikker, men ikke brukt telleren..

Dere andre da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...